tentekamp.. wat een drama zeg..;(

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:20

De laatste keer dat ik geweest ben hadden ze van te voren geadverteerd met shabracken,
daar aangekomen bleken het dekjes te zijn die verkeerd geborduurd waren... Stonden allerlei verkeerde namen en logo's op, of de dekjes waren half vernield door de borduurmachine. De rest had enorme vlekken van een soort waterschade.
Wat een troep, ben gelijk genezen voor de rest van mijn leven Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:27

Vendell schreef:
En welke het ook goed doet is de twee kassarijen waarvan bij 1 blijkt dat het een rij is waarbij je niet kunt pinnen. Dat hoor je of zie je natuurlijk pas op het laatste moment zodat je weer 'achteraan' kan sluiten bij die andere rij.

Daar hadden ze dit jaar iets op bedacht (hèhè): ik stond dus ook in de 'niet-pinnen-rij' bleek toen ik bij de kassa stond (terwijl mij door een winkelmiepje was gezegd dat je bij beide kassa's kon pinnen). Maar gelukkig kon je dan met je bonnetje naar de andere kassa, daar zorgde 'de baas' wel voor.

Afijn, ik vond het dus ook best tegenvallen, maar ik had ook niet iets anders verwacht dan in '93 (toen ben ik voor het laatst naar een Tentenkamp geweest). En mijn verslag staat hier:
[VvdD] Tentenkamp... en een blauwtje bij Divoza Haha!

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:32

Vendell schreef:
Wat mij nog het meeste irriteert daar is dat vieze, homoachtige gluipertje dat die tent daar draait. Hij staat met zijn gladde kop altijd vlakbij de kassa's zijn meidenmeute te dirigeren. Ook is er zo'n machtsgeil bijna dikke man bij die rond de schoenen van die gladjakker glibbert. Als je erop let dan krijg je daar echt een heel vies gevoel van. De dollartekens zitten dat mannetje daadwerkelijk in de ogen en hij haalt nog net niet zijn 'kat met zeven staarten' over de rug van al die kassatroela's want het gaat hem allemaal niet snel genoeg.

Inderdaad, aan die vent loop ik me ook altijd mateloos te ergeren! Toen de eigenaar van mn paard nog leefde, heb ik me vaak lopen schamen daarzo, die eigenaar van mn paard maakte altijd ruzie met die glibber. Nu zie ik in dat hij groot gelijk had (de eigenaar van mn paard dan) Haha! Maar die vent moet ook altijd aan je zitten, is er een kassa vrij en dan word je er aan je arm naar toe gesleurd

Maar ondanks de ergenissen dat het vanavond ook nog onwijs druk was heb ik nog aardig wat dingen gekocht:

voor mezelf en mn paard:
*Pikeur ruitjesrijbroek, helemaal geweldig was liefde op het eerste gezicht Lovers dus ondanks dat hij zo ontzettend duur was heb ik hem toch gekocht
* hooinet
*wormekuur

Mn ma:
*Happy Valley jas, lichtblauw/donkerblauw

en voor mn instructrice:
* waterafstootende winterdeken
* fleecedeken met hals
* wormekuur

Eerst dacht ik dat k geen tas had gekregen, dus ik naar die bolle toe, ik wil een tas, dus ik krijg een tas (had boven de 100 E), kom ik bij de auto, kijk mn spullen nog es door kom ik erachter dat k toch al een tas had, dus nu heb ik 2 tassen Lachen
De helft van de aanbiedingen was alleen al uitverkocht Scheve mond en elk jaar zeg k weer dat ik niet ga, maar toch doe ik het
Oja en ik heb een geweldig keykoord van happy vally Haha! Knipoog
Laatst bijgewerkt door Scylla op 15-10-03 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:35

Wij gaan een vrijdagmiddag: voor t eerst.
ben wel benieuwd wat ik daar aantref nu ik bovenstaande berichten heb gelezen Haha!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 07:56

Nou ik ben woensdag avond dus geweest..... heb een hoop leuke spulletjes gekocht, maar het was idd mega druk. Je moest naar mijn gevoel echt opschieten met kijken, want achter je stonden alweer mensen te dringen om ook te kijken precies daar waar jij stond.

De kassa ging naar mijn idee mega snel, er stond wel een lange rij, maar ze helpen je echt mega snel.... en.... ik heb lekker 40 euro korting gehad, EXTRA.
Ik kocht namelijk 2x dekens die erg op elkaar leken alleen was de ene 40 euro duurder, en de verkoopster heeft niet gezien dat het verschillende dekens waren... dat noem ik nog eens mazzel OK dan!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 08:48

Ik zeg ook ieder jaar dat ik niet meer ga en toch ga ik. Bij ons hadden ze een keer de alarmplaatjes laten zitten toen liepen we inmiddels al in Rotterdam centrum en we waren met de trein en hadden geen zin om terug te gaan. Dus hebben ze ze bij een kledingwinkel voor ons eraf gehaald. Haha! Hoe waren die wedstrijdblousen?? Daar wil ik er graag een van nl.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 08:49

Ik moet overigens zeggen dat ze een enorm gevarieerde collectie dekens hebben. Het was dat ik die verder niet nodig had (behalve dan die fleece uitrijdeken), maar anders had ik het aardig moeilijk gehad qua keus! *LOL*

yourangel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 08:54

Ja! Ik weet er alles van! Een ramp was het!
Het was dit jaar de eerste keer dat ik daar zou gaan werken (bij tentenkamp). Vanaf zaterdag waren we al bezig geweest met opbouwen... Toen kwam ik dus gisteren ochtend (woensdag) om half 10 aan bij hypo (een half uur voor opening) en dr stonden gewoon al rijen voor de ingang!! Bloos!
Tegen een uur of tien kwamen de eerste mensen binnen... Wow, je kon gewoon niet meer lopen, zo druk was het! Anderhalf uur voor de kassa! Niet normaal meer!
Ik stond gelukkig bij een niet zo drukke afdeling (de anky kleding), maar ik stond wel naast de thermolaarzen (waar het dus wel heeeeel druk was) Scheve mond . Sjonge jonge, wat mensen al niet inslaan op zo'n tentenkamp. Terwijl het allemaal nog niet eens zo goedkoop is!
Nou ja, ik ga zaterdag / maandag wel weer werken....

Liesbethje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 09:01

Ja Ja, ben ook woensdagavond geweest *LOL* Ik was er met mn nichtje om etenstijd (6 uur) dus toen was het nog lekker rustig. Gelijk naar de thermolaarzen en rijbroeken gerend zodat dat voor de grote drukte achter de rug was Haha! Om kwart voor 7 had ik met Tallie1979 afgesproken en toen zij kwam was het zo ontzettend druk Boos! Maar uiteindelijk heb ik een longeerzweep voor €5, een rijbroek voor € 34,95 en een shabrak voor €9,95, netjes toch Clown

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 09:09

Karin schreef:
Ik moet overigens zeggen dat ze een enorm gevarieerde collectie dekens hebben. Het was dat ik die verder niet nodig had (behalve dan die fleece uitrijdeken), maar anders had ik het aardig moeilijk gehad qua keus! *LOL*

ja maar veel ervan is van hun merk global. En die pasvorm was bij mijn 2 paarden in ieder geval een groot drama..............
Maar als je daar dan dure merken voor minder kunt krijgen is het de moeite waard. Ik heb altijd al een hekel gehad aan hypodrama

Meiden van 15/16 jaar die niets weten, dingen die verkeerd opgestuurd worden, een keer knallende ruzie met de eigenaar gehad Haha! en toen riep ik hard "dan ga ik wel naar commijs" ........ Schijnheilig Vond ie niet leuk hahaha

bleh rotzaak...........

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 09:16

De horror die Tentenkamp heet! Wij waren er ook. Al heel vroeg, en zelfs toen moest je al in de rij staan om binnen te komen. Boos!
Afijn eenmaal binnen, viel het me wederom erg tegen. Ik weet niet waarom we nog gaan. Iedere keer als het is, staan we te trappelen om er heen te gaan en als we dan in de auto terug zitten, is het een en al gefoeter.
Maar goed. Wel het een en ander gekocht. voor Givar een Pessoa-tuig, die was enigzinds in de aanbieding.
Danique heeft zo'n Casco-helm gekocht. Die gingen trouwens echt hard.
Waar ik wel heel hard om moest lachen, waren al die vriendjes die achter de dames aanliepen. De eneige rexen dat ze mee waren, was volgens mij om te sjouwen. Heel herkenbaar. Mijn vriend gaat trouw mee: om te sjouwen welteverstaan. ( Haha! )
De kassa's zijn ieder keer weer een drama. Ditmaal sloeg toch wel alles. Ik had alles al afgerekend bij de 'contant-kassa', Danique stond in de andere rij om te pinnen.
Kom ik even later terug om haar te helpen. Dringt er toch een asociale vrouw binnen de rij. Echt helemaal van opzij, zo voor de rij in. En dat ging niet bepaald zachtzinnig. Bijna een rel ontketend. Waren blij dat we snel daarna de rij uitwaren, had dat niet langer willen zien.
Maar goed, we hebben weer geroepen dat we nooit meer gaan: maar stiekem wachten we op de komende folder met aanbiedingen... Schijnheilig

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:50

ik ben ook geweest,woensdagavond!
ik vond het vergeleken met andere jaren ,wat spullen betreft,wel tegenvallen,maar ik vind dat gezeur over prijzen ,etc. wel flauw!

dat weet je dan nu toch zo zachtjes aan,van tentenkamp!
als je er heen gaat,en jij koopt zo'n dekje,omdat er dan toevallig :"nu slechts€....' op staat!!??
daar ben je toch zelf bij!?

ik vond die donkerblauwe geruite winterdeken heel mooi!!
maar dat waren allemaal 2.05 en ik moest 1.95 hebben!!

Jolan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:56

ik vond het een drama. Vond dat alles bijna de normale prijs had.
Mijn deken was wel te veel geprijsd, heb hem dus 20 euro goedkoper gekregen. Met die 1.5 uur wachtrij kassa mocht dat ook wel.

Inge_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 11:39

Mexx2 schreef:
ik ben ook geweest,woensdagavond!
ik vond het vergeleken met andere jaren ,wat spullen betreft,wel tegenvallen,maar ik vind dat gezeur over prijzen ,etc. wel flauw!

dat weet je dan nu toch zo zachtjes aan,van tentenkamp!
als je er heen gaat,en jij koopt zo'n dekje,omdat er dan toevallig :"nu slechts€....' op staat!!??
daar ben je toch zelf bij!?

ik vond die donkerblauwe geruite winterdeken heel mooi!!
maar dat waren allemaal 2.05 en ik moest 1.95 hebben!!

Dit keer was voor mij de eerste keer dus ik had geen idee hoe het er uit zou zien en hoe het er aan toe zou gaan, kon dus ook niet weten dat de "aanbiedingen" (dekjes bv) geen aanbiedingen waren.
Heb er ook 1 gekocht maar niet omdat ze nou zo goedkoop waren maar gewoon omdat ik er echt 1 nodig had.
Dat met die dekens had ik ook maar dan met fleecedeken.
Wij waren er om 10 uur 's morgens en toen was het al zoeken naar een 195cm, na lang zoeken heb ik er gelukkig nog 1 kunnen vinden, waren veel 205cm en 185cm.

luckyzeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 11:48

[quote="Vendell"]Heel soms kan je er wel iets leuks vandaan halen, zo had ik vorig jaar een mooie vliegendeken voor vijf euro. Maar het klopt dat ze je een oor aannaaien met die borden 'nu slechts...'

Wat mij nog het meeste irriteert daar is dat vieze, homoachtige gluipertje dat die tent daar draait. Hij staat met zijn gladde kop altijd vlakbij de kassa's zijn meidenmeute te dirigeren. Ook is er zo'n machtsgeil bijna dikke man bij die rond de schoenen van die gladjakker glibbert. Als je erop let dan krijg je daar echt een heel vies gevoel van. De dollartekens zitten dat mannetje daadwerkelijk in de ogen en hij haalt nog net niet zijn 'kat met zeven staarten' over de rug van al die kassatroela's want het gaat hem allemaal niet snel genoeg.

haha die kerel die daar altijd bij de kasa rond hangt die kan ik ook niet uitstaan.een aantal jaar geleden toen ik een jaar of 12 was was ik naar Jumping A'dam geweest.en 1 van die meisjes waar ik mee was(10jaar) bleek iets gejat te hebben.ik was met een groepje van 6 meiden.ging hij ond allemaal lekker voorschut 1 voor 1 contoleren.ok jatten mag niet....(.het waren geloof ik sporen) maar hij had meteen al haar spullen meegenomen die ze wel gekocht had en moest er nog een keer voor betalen ook.je kreeg daar namelijk op jumping vaak geen bonnetje dus kon je ook niet bewijzen dat je het daar en daar gekocht had.maarja dat is al jaren geleden.

en iedere x als ik die kerel zie moet ik daar weer aandenken! wat een engerd! Misselijk

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 11:55

Esther82 schreef:
Afijn eenmaal binnen, viel het me wederom erg tegen. Ik weet niet waarom we nog gaan. Iedere keer als het is, staan we te trappelen om er heen te gaan en als we dan in de auto terug zitten, is het een en al gefoeter.

Misschien ga je juist daarom wel Haha!

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:05

hahahaah, nou niet direct.
Maar het blijft een soort spektakel

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:24

Haffie"]
wowie best wel vroeg dus, ja maat vroeg nog of ik meeging maar ik had dus eigenlijk les. Nu gaan mir en ik vrijdag.
[/quote]

ik ga ook mee Scheve mond Haha!

[quote="Vendell schreef:
Heel soms kan je er wel iets leuks vandaan halen, zo had ik vorig jaar een mooie vliegendeken voor vijf euro. Maar het klopt dat ze je een oor aannaaien met die borden 'nu slechts...'

die vliegendeken had ik ook Lachen

en die man erger ik me ook altijd aan Boos!
vorige keer heeft ie me ook al af proberen te zetten
bah vies mannetje

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 13:16

ik ben dus woensdagmiddag geweest en stond 3 kwartier in de rij
echt bizar maarja eigen schuld ik weet dat het daar zo druk is
met deze dagen en zeker met de herfstvakantie maar ik ben toch geslaagd :

nieuwe jas
nieuwe spoortjes
nieuwe poetsblokken
nieuwe winterdeken

nou dat was het weer en ik vond het genoeg ook!!

volgende x ga ik wel gewoon dan betaal ik wel meer maarja 45 min in de rij staan word je ook niet vrolijk van en zeker niet als iedereen loopt te zeiken om je heen!!

volgende x moeten ze ook in de brochure zetten gelieve contant afrekenen want er waren maar 2 pinautomaten geloof ik dus dat schoot niet op!!

Vendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 13:54

Dat gluipertje heet geloof ik 'Maarten'. Af en toe hoor je die kassatroela's bijna jankerig roepen: Maarten, wat kost...' en dan komt hij met zijn borst naar voren naar voren: 'T ach, zoveel natuurlijk'. De uitspraak: 'dom wicht' is dan nog net niet hardop uitgesproken.
Verder hoorde ik dat hij nogal makkelijk te paaien is met een bloesje te ver open Bloos! Nagelbijten / Gniffelen , maar dat moet eerst nog bevestigd worden door iemand die er daadwerkelijk werkt. Ik heb het alleen van-horen-zeggen.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 14:09

Vendell schreef:
Dat gluipertje heet geloof ik 'Maarten'. Af en toe hoor je die kassatroela's bijna jankerig roepen: Maarten, wat kost...' en dan komt hij met zijn borst naar voren naar voren: 'T ach, zoveel natuurlijk'. De uitspraak: 'dom wicht' is dan nog net niet hardop uitgesproken.
Verder hoorde ik dat hij nogal makkelijk te paaien is met een bloesje te ver open Bloos! Nagelbijten / Gniffelen , maar dat moet eerst nog bevestigd worden door iemand die er daadwerkelijk werkt. Ik heb het alleen van-horen-zeggen.

ja bij ons ging het ook bij bijna elk product 'maarten, hoeveel is dit' 'maarten, wat kost dat'

nou mij wilde die vorige x 25 euro laten betalen voor een rugnummerdrager toen zei ik tegen dat kassamens dat ze in de winkel zeiden dat ie 15 euro kosten (had helemaal nix gevraagd maar da maakt nie uit Haha! ) dus toen kreeg ik hem voor 15 euro Haha!

Citaat:

zou me nix verbazen

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 14:34

Twas idd errug druk!! Was samen met een paar vriendinnen, verder niet veel gekocht alleen een paar sokken van Burlington, van die lange (en dure!!!! Boos!)
Maar wat een wachtrijen bij de kassa zeg!! Ik stond gelukkig maar 20 minuutjes, maar ik heb van mensen gehoord die er meer dan een uur hebben gestaan!

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 14:43

Tot twee jaar terug ging ik wel. Maar toen hadden we ook al die boven genoemde ergernissen en al twee keer kwam ik zonder iets te kopen terug. Dus ben daarna ook niet meer geweest en voel ook helemaal niet meer de behoefte om er heen te gaan. Klinkt altijd aanlokkelijk maar of die goedkope zut is van plastic of in die rare "mode" kleuren. Dus dan kom je uiteindelijk weer met iets duurders daar weg. Ik vind het gezegend maar mij zie je daar niet meer.

luckyzeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 16:27

ohja maarten dat is zijn naam.ik ben blij dat ik deze x niet geweest ben.zou ik spontaan weer nachtmerries krijgen van hem. iewwhhh.... Gaaaap

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 16:28

Bij de thermoboots stonden de mensen te vechten, ik had het ook een paar keer dat de spullen gewoon uit mn mandje werden gerukt en meegenomen.

toen jij er was waren er tenminste nog thermo boots en ik neem aan in jou maat..... ik ben voor miks heen en weer geweest...... echt weer hypodrama...