Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) lailapri schreef:Is een duur dekje eigenlijk beter als een goedkoop dekje want tussen 15 en 65 euro zit echt wel een verschil. Ik kan me voorstellen dat een merkloos zadel veel slechter van kwaliteit is als een merkzadel dat 10x zoveel kost, maar geld dit ook voor dekjes? En beschermers? En zweetdekens?
Ik vind het ook wel bizar om een complete set te komen en dan foto's ervan in je profiel te zetten, maar als mensen daar gelukkig van worden is dat toch prima?
? lailapri schreef:Hmm vind je het irri of ben je jaloers?
Ik ben ook wel eens jaloers als iemand iets voor zijn paardje kan kopen waar ik op dat moment het geld niet voor heeft, maar dan ben ik wel blij voor dat paardje dat zijn baasje dat wel heeft (dat peperdure passende zadel bijvoorbeeld waardoor ik nog een tijd lang zonder zadel/ernaast met het paard werk).
Daarbij dankzij de kooplustige mensen kunnen andere mensen weer brood verdienen.
Zelf heb ik een soort halster verslaving en zodra ze niet meer mooi zijn en ik ze niet meer mooi krijg, wil ik nieuwe