Ik lees ook nog steeds mee. Dit is echt een leuk topic
Pollux
Geplaatst: 31-01-12 23:36
Even ter vergelijking: nog een die 22.000,- moet opbrengen. Kijk eens even wat een ongelooflijk fijne beweger dit is in vergelijking met die van hierboven. http://www.youtube.com/watch?v=FjZMf1o4Nm4
Helemaal waar Pollux. Al is er natuurlijk wel een enorm verschil in africhting.
Kaja
Geplaatst: 31-01-12 23:41
Tjuppie schreef:
Je kijkt toch naar het paard als je een paard zoekt Niet naar de ruiter. Was een grapje
Van mij ook hoor... Ik schat jou dus hoger in dan jij mij
Cissi_D
Geplaatst: 31-01-12 23:42
Stipje ik zag in t special D topic een mooie 5 jarige Special D merrie. € 10.000 geloof ik. Dacht dat ze ook op sporthorses stond. Ik heb er al een gevonden, maar misschien is het iets voor jullie ?
Ik lees ook nog steeds mee. Ben nog steeds aan het nadenken over de fries, maar denk wel dat ik ervoor ga. Vanochtend wat begeleiding gehad met rijden en donderdag weer les. Ik moet veel (af)leren. Maar ze is hartstikke braaf. Mocht ik de knoop doorhakken dan horen jullie dat natuurlijk.
Zijn er nog meer die al vanaf het eerste topic aanwezig zijn en nog zoekende? Of ben ik de laatste.
Tjuppie
Geplaatst: 01-02-12 00:03
Kaja schreef:
Tjuppie schreef:
Je kijkt toch naar het paard als je een paard zoekt Niet naar de ruiter. Was een grapje
Van mij ook hoor... Ik schat jou dus hoger in dan jij mij
@ pollux ik vond vossen eerst ook niks.. maar vind ze inderdaad ook steeds leuker en leuker.. nu zelf wel weer bij een donkerbruine maar vorige was ook een vos hihi! Let wel op dat je goed oplet met een Vosmerrie hoorde toen ik de mijne ging verkopen dat dat een mooie klote combinatie was en dat vaak beetje rotbokken zijn.. de vosmerrie's die ik ken klopt dat ook.. waardoor ze dus ook moeilijker te verkopen zijn naar het buitenland ofzo.. in engeland willen ze all helemaal geen vosmerrie's
VINJ
Geplaatst: 01-02-12 00:08
en bij dwh zie ik inderdaad vaak leuke paarden staan!
Anoniem
Geplaatst: 01-02-12 00:10
ja vind het paard in het filmpje hierboven van dwh idd een stuk mooier lopen. die van 25.000 in trainig (ander filmpje) loopt daar al anders.
ik volg dit topic ook weer. ben nog steeds rustig op zoek naar een leuke allrounder. had een paard gezien hier op bokt die helemaal aan mijn wensen voldoet maar helaas de verkopende partij reageert niet op mailtjes. dus gaat mijn zoektocht verder, best lastig als je een paard erg leuk vind.
Misschien voor liefhebbers van de aangespannen sport, ik heb hier een leuk dartmoorruintje staan bruin zonder aftekeningen stokmaat 1.17. Kent poetsen, grondwerk en heeft een klein beetje longeerwerk gedaan. Fijne hele eerlijke pony uit eigen fok. Interesse?? PB me maar
Ja deze staat er al een tijdje op. Leek mij ook wel een leuk paard, maar vond het filmpje nogal tegenvallen. Dan maar een VOS als ie maar wel beter kan bewegen.
Een vos doet het gewoon slecht in het buitenland. Daar denk ik dus echt wel over na.Heb er zelf niets op tegen,hou er wel van en zeker met ook nog veel wit. Maar ga nu naar wat zwarten en schimmels kijken.