Pavo-cup + update!!!!!! (op de 2e pagina)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 22:18

grinnik.
ik moet heel NL door om iedereen te meeten.

Ik een flikker??? *LOL* *LOL* *LOL* hahahaha.. nee.
ik moet altijd zo lachen om die flikkers. (zijn net halve wijven) Vooral op het voorterrein van een prof-dressuurwedstrijd zie je ze vaak. Eigenlijk zijn de meeste mannen flikker die dr. rijden. Daarom spring ik ook haha.

Dat klopt ja dat ik wel wat van hengsten weet. Dat intereseerd me wel (haha dat zijn dus wel jongens)

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 22:37

wauw goed hoor!
een stalgenootje was vandaag ook in ermelo.....misschien heeft ze je wel gezien.
onee duh Frusty het is vandaag alweer de 23ste dit is van gisteren:sanderijn is blonT

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 07:10

maakt niet uit hoor sanderijn, foutje zit in een klein hoekje..hihi
Hoe heeft ze het gedaan?? (jouw stalgenootje)

He steef,
Je bent dus wel in mannen geinteresseert...hihi...nee hoor grapje. Je krijgt nog de groetjes van mijn zus en Miljoesjka, ze waren nieuwsgierig waar ik je van kon, etc. Ik uileggen, zitten ze me toch een partijtje vreemd te kijken, zo van: op inetrnet zijn toch alleen van die rare gasten waar je mee in contact komt.. (hun dachten gelijk dat we zwaar gingen daten...hihi...lekker makkelijk, eerst 1.5 uur reizen voor een date...)Ikz ei dus dat het hier supergezellig was, en dat dat soort mensen op andere sites zitten...wat denken ze wel niet van mij, zeg..hihi
groetjes wendy Pling

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 07:12

Oh ja ff eenn update:
Ik sta in totaal 30e van de ongeveer 300 paarden.
Er gaan er 25 over dus ik zit er net niet bij; als ik 67,5 punten had gehad, had ik wel doorgemogen, dus het was een close finish..
Groetjes wendy Pling

Smaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 08:23

Ja, Wen, ik zat ook al te rekenen... jammer hoor! Maar in ieder geval heeeeeel veeeeel succes morgen... enne "rijden he!!"

Groetjes

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 08:30

Ja ik ga er voor..ga revenche nemen op dat halve punteje!!! hihi...ik ga zo mijn koffer inpakken (ja een koffer voor 3 daagjes,erg he...) en dan ff wat eten en naar stal.Alles zit al in de vrachtwagen, dus alleen prakkie nog even erin zetten. Wordt in ieder geval supergezellig!!! En we gaan voor die deken!!!
Zodra ik wat weet gaaf ik het door aan hett thuisfront en komt het op mijn website te staan. (adres: http://www.xs4all.nl/~denenwen) dus voor alle nieuwsgierigen onedr ons: daar zeterdag ff kijken en duimen voor me dat ik doorga naar de finale!!! Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 09:01

Super gedaan en heel veel succes morgen, trouwens je site is uit de lucht dus ik kan nu helaas niet kijken.

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 09:06

Oh dan ga ik ff checken. Als het mij niet lukt, gaat hij er pas vanavond weer op, want dan moet dennis hem ff maken...ik ben nl. zo zo heel handig met dat soort dingen..
groetjes wendy Pling

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 09:08

he bij mij doet ie hetw el..
zal nog een keer het adres geven, misschien had ik daar een foutje in gemaakt:
http://www.xs4all.nl/~denenwen
Groetjes wendy Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 09:25

Leuke site hoor!
Party!! *LOL* Party!!

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 11:04

Dank je wel..daar komt van het weekned ook de uitslagen te staan van de kampioenschappen (mijn uitslagen dan he...) Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 11:15

En de foto's van jou met Prakkie in actie op de Pavo cup wil ik ook zien hoor!!

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 11:20

Dei koemn er waarschijnlijk na het weeknd op te staan, omdat ik heel het weekend weg ben...(naar de kampioenschappen). Dus nog ff geduld, als ik ze heb zal ik ze ook wel op bokt zetten!! Pling

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 16:22

Citaat:
Op 2001-08-24 07:10, schreef prakkie:

He steef,
Je bent dus wel in mannen geinteresseert...hihi...nee hoor grapje. Je krijgt nog de groetjes van mijn zus en Miljoesjka, ze waren nieuwsgierig waar ik je van kon, etc. Ik uileggen, zitten ze me toch een partijtje vreemd te kijken, zo van: op inetrnet zijn toch alleen van die rare gasten waar je mee in contact komt.. (hun dachten gelijk dat we zwaar gingen daten...hihi...lekker makkelijk, eerst 1.5 uur reizen voor een date...)Ikz ei dus dat het hier supergezellig was, en dat dat soort mensen op andere sites zitten...wat denken ze wel niet van mij, zeg..hihi
groetjes wendy Pling

Naja, het klopt wel een beetje hoor.. Ik ben behoorlijk vaag Knipoog

Het is wel zo dat op het internet (op andere sites) wel veel rare mensen zitten. Ik chat dus ook NOOIT meer met webcam op icuii want ik kreeg achtermekaar ranzige vunzen die in hun nakie achter de compu zaten.

Doe ze maar de groetjes terug..

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 16:48

haha nee prakkie mijn stalgenootje was alleen aan het kijken.met die knollie van haar wil het nog niet lukken om eenpavo cup te rijden,ze heeft hem pas een maand of 2 en hij komt zo vers van de wei in luxemburg en is dus niets gewent(aan enge dingen enzo)tis echt een stoere macho met inimini hartje hihi.,maar wel een heel mooi paard vind ik.mooi rond en sterke benen en achterhand(hou wel van stevig hihi)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 22:31

Goeie score hoor. Een aantal stalgenoten van mij waren ook op de pavo en ik hoorde een hoop geklaag over lage punten. Ergens op het inet (kweenie waar) schijnt een artikel hierover te staan. Het komt er dan op neer dat de verkeerde paarden de goeie punten krijgen. Dat de paarden met zus en zo afstamming en zus en zo eigenaar allemaal wel goed gescoord worden en de rest niet. Niet iets om als 'amateur' aan mee te doen, al heb je echt een goed paard.
Bovendien vind ik dat er best veel gevraagd wordt van die jonge dieren. Alhoewel de Pavocup ervoor bedoeld is om ze te testen op aanleg, wordt er toch vooral gepunt op het plaatje, correct gereden of niet.

Je hebt wel goeie punten gekregen, dat is reden tot trots, heeeeeel trots.

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 22:36

Er is de eerste twee dagen vrij goed gejureerd, maar de derde en vierde dag lagen de punten beduidend lager...
Dat is best jammer, maar ook wel te begrijpen:
de jury krijgt nl. in 4 dagen tijd meer dan 300 paarden te zien (dit zijn alleen de 4-jarigen) en dan is het moeilijk om een goed overzicht tekrijgen en om echt de 25 besten eruit te halen...
Ach ik ben errug tevreden en deze punten kunnen ze niet meer van me afpakken...
groetjes wendy Pling

Maatje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 23:09

ja, in de paardenkrant stond ook een artikel over de ( demotivernde en 'ongezonde') lage punten van de pavo: zo dwing je bepaalde mensen ( die hier 'gevoelig' voor zijn) hun paarden ff in no-time naar een bep, niveau te lasten lopen, terwijl ze nog maar net baby-af zijn, net onder t zadel en dus nog veel jaren kunnen leren en ontwikkelen..
t accent zou idd moeten liggen op de basisgangen en de evt. toekomst mogelijkheden hiermee.
Waarom moet zo'n pard al ver verzameld lopen en perfect opzij gaan enzo..?

Ik persoonlijk krijg rillingen van een amper 5-jarig paard in het Z ( wat nog best vaak voorkomt!)..

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 22:03

Heee, misschien heb ik je wel gezien. Ik was met mijn instructrice mee, waar ik een weekje intern was. Een lesklant van haar reed mee bij (ook) de vierjarigen, op een bruine Flemmingh. Zij had 63 punten. Hij was wat lauw door het warme weer, was wel zonde, want hij kon veel meer. Scheve mond\
Volgend jaar nieuwe ronden nieuwe kansen...

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 22:33

Echt cool Prakkie!!!! Wat een goede einduitslag zeg!!! Echt gaaf, ben trots op jou en Practical Magic hoor!!!! Hoop dat je snel een keer richting Lunteren komt voor een buitenritje!Liefs Iloon

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-01 08:50

Ik moest rijden van 10.00 uur tot 10.15 uur. Ik had een dekje op met een blauwe letter W erop en daar zat een horizontaal streepje aan (dat moet een L voorstellen). Prakkie is een donkerbruine meerie van 1.61m. Ze heft drie witte voetjes (r.voor en beide achtervoetjes) en een streepvormige kol. Wel ff zeggen of je me gezien hebt hoor.
groetjes wendy Pling

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 10:58

Waaaah...er staat me niks van bij! Wat balen, want ik volgens mij was ik er toen wel al. Dat meisje waar we voor gingen moest 10.45, maar toen zaten we al lang en breed te stikken van de hitte in het gras, langs de ring. Ik moet je dus haast wel gezien hebben.
Daarna hebben wij vooral fruitshakes gedronken bij die fruittent. Ik benijd je niet, de hitte was niet meer te verdragen. Mijn instructrice is hoogzwanger (nog twee weken te gaan), die bleef er helemaal zowat in!!!

Groetjes Suzanne