Als je zonder te zeggen een paard gaat kopen, denk ik dat je juist het tegendeel gaat bereiken, en nog langer kunt wachten tot je er eentje mag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ann schreef:Wachten tot je ouder bent, vast werk hebt en zelf een paard kunt onderhouden, zolang dat niet aan de orde is, niet aan een paard beginnen...
Primula schreef:Ik denk dat de beste tip is: blijven proberen om je ouders te overtuigen. De aanhouder wint. Ik heb die van mij vroeger ook niet zomaar mogen kopen
. Maar ik praatte uiteindelijk over niks anders meer, en heb de belofte gedaan dat ik nooit geen zakgeld meer hoefde en mij voor de volle 100 % zou inzetten voor m'n pony en zo vlug mogelijk een weekendbaantje zou zoeken om voor m'n paardje te kunnen zorgen... Aan die beloftes heb ik mij toen ook gehouden, zelfs nu nog, na al die jaren.
Als je zonder te zeggen een paard gaat kopen, denk ik dat je juist het tegendeel gaat bereiken, en nog langer kunt wachten tot je er eentje magen dat je grote ruzie gaat krijgen thuis. Probeer gewoon een beetje extra vriendelijk te zijn enzo
missnynke"]
[quote="Ann schreef:Wachten tot je ouder bent, vast werk hebt en zelf een paard kunt onderhouden, zolang dat niet aan de orde is, niet aan een paard beginnen...
stef schreef:wie zegt er nou dat je 4 jaar zonder paarden moet?
De tijd die je hier verbruikt om te zeveren met onwijs domme plannen kan je beter gebruiken om een nieuw verzorg/bijrijpaard te vinden.
En hoe denk je dat paard verborgen te houden voor je vader?
Kan er met mijn verstandecht niet bij