Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik kleed me alleen wel om als ik naar iemand toe ga en meestal blijf ik daar dan ook wel lang maar soms kom ik terug van rijden en ga ik even langs bij mijn oma en die heeft daar geen problemen mee

Dan blijf je mijn jas toch wel iets ruiken
Daar hebben we regelmatig gegeten na wedstrijden ed
zelfs een keer met paard op het parkeerterrein toen we na de levade mijn nieuwe paard gingen halen
Paardenmensen moeten ook eten hoor
Terpentinelucht is ook niet alles voor je medepassagiers...
). De mensen langs wie ik fiets schijnen zich wel te schamen voor me. En dan vooral de LTS mensen want veel van die mluitjes hebben blijkbaar een te laag niveau om een beetje sociaal te zijn, die schelden je voor alles en nog wat uit als je langs ze heen fietst. Als ze dat doen heb ik altijd zoiets van: Nou sorry hoor, dat ik leef.
Tegenwoordig fiets ik gewoon met diskman op, dan kunnen ze me zo hard ze kunnen uitschelden voor paardekut, ik hoor er toch niets van.
Heel sneu voor de lts mensen die gewoon normaal doen, want de anderen halen wel hun niveau naar beneden.
Als het wel zo was zat ik misschien wel wat vaker op een paard.

Karin schreef:Boeit me echt totaal niet. Ik ga me echt niet eerst omkleden voordat ik boodschappen ga doen, kost alleen maar tijd.
Kan me nog een doordeweekse avond herinneren dat Lielle en ik in onze rijkleding in een eetcafé in Den Bosch zijn beland na een bezoekje van mij aan haar stal. Totaaaaal geen problemen mee.
Ik zal niet in een superluxe restaurant verschijnen in mijn rijkleren, maar meestal weet ik dat ook wel ruim van tevoren