Ik heb eigenlijk maar 1 eis en dat is BOMproof. Natuurlijk is en blijft een beestje, en alles gebeurt uiterst onder begeleiding, maar deze gaat zeker op karakter uitgezocht worden, en ik heb nog 1.00 x zo kieskeurig als bij mn eigen paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
uryanne schreef:Hier de andere kant van het verhaal;
Ik heb een enorme lieve Welsh pony welke ik alleen naar een geschikt en serieus adres wil verkopen.
Ze is bereden (L1 dress. bij de KNHS geregistreerd) en betuigd.
Hoofdprijs hoef ik niet, alleen een zeer goed tehuis.
Ik adverteer niet, alleen af- en toe reageren op een oproepje. Dan willen ze graag foto's en meer info en vervolgens hoor ik niets. Alleen dat ze later een shet hebben gekocht van €50,- waar de kinderen snel uitgroeien.
Heb je een makke kinderpony, willen ze liever een bijterige shet omdat moeders denkt dat een kind op een shet hoort
uryanne schreef:Hier de andere kant van het verhaal;
Ik heb een enorme lieve Welsh pony welke ik alleen naar een geschikt en serieus adres wil verkopen.
Ze is bereden (L1 dress. bij de KNHS geregistreerd) en betuigd.
Hoofdprijs hoef ik niet, alleen een zeer goed tehuis.
Ik adverteer niet, alleen af- en toe reageren op een oproepje. Dan willen ze graag foto's en meer info en vervolgens hoor ik niets. Alleen dat ze later een shet hebben gekocht van €50,- waar de kinderen snel uitgroeien.
Heb je een makke kinderpony, willen ze liever een bijterige shet omdat moeders denkt dat een kind op een shet hoort
Dennis schreef:Zelf ga ik liever voor een shet dan voor een welshje. Shetten passen netjes op zich zelf maar ook op 'hun' kind, mijn ervaring is dat welshjes toch wat explosiever zijn.
Elma_ schreef:@Marghareta Maar dat geeft toch niet? Mijn kind mag nu best nog mooiweerruiter zijnHij hoeft van mij echt niet in de stromende regen elke dag bij paardlief te staan! Ik wil het hem juist niet als verplichting laten zien.
Wel snap ik jou punt hoor. En verantwoordelijkheid moeten ze zeker leren. Als hij oud genoeg is om dat heel goed te snappen en hij laat het afweten is het klaar voor hem. Niet dat ik dan de pony per direct wegdoe, maar ik heb hier vantevoren wel rekening mee gehouden, dat het weleens op mij neer zou kunnen komen