Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het heeft wel lang genoeg geduurt, met 2 zwangerschappen en alle zorgen voor de kids heb ik al 4 jaar niet meer fatsoenlijk kunnen rijden. Ik vind het vreselijk en voel me er super schuldig over, maargoed het is nu eenmaal zo. In de kinderen moet ook geinvesteerd worden. Gelukkig kwam mijn pony iedere dag uren buiten dus ze stond niet op stal te verstoffen. Ik blijf gewoon maar vooruit kijken en weet dat er betere tijden aankomen. Duurt nu niet lang meer! 
Ik las laats in de krant ook zo iets omdat de opvang natuurlijk steeds minder vergoed word
Magrathea schreef:Kan je niet een bijrijder zoeken? Dan heb je toch iets meer ruimte..
. Logisch lijkt me Ayasha schreef:Neen, niet elke man denkt zo. Dat ie een hobby zoekt en jou lekker met je beestje bezig laat zijn.
troi schreef:Ayasha schreef:Neen, niet elke man denkt zo. Dat ie een hobby zoekt en jou lekker met je beestje bezig laat zijn.
De ellende is dat dat niet kan als je eenkind hebt, manlief is dan verplicht thuis bij het slapende kind te blijven als jij naar je hobbie gaat. Ik snap heel goed dat veel mannen daar gen trek in hebben vijf avonden per week...
LCharlotte schreef:Het is vreselijk!! Ik heb twee kleintjes van 1 en 3 en momenteel is dat gewoon heel lastig te combineren.
Ik ben fulltime mama en 2 kids meenemen naar stal is niet altijd even handig. Mijn pony staat net op een
nieuwe stal, daar is geen bak en ik kan door alle regen in het land niet met haar werken, nu is het dus
allemaal even niet veel soeps. Ik ben aan het aftellen, 1 febr gaat mijn dochter naar de peuterspeelzaal
en vanaf 8 maart begint mijn zoon op de basisschool. Dan heb ik dus al 2 ochtenden waarin ik volledig
mijn handen vrij heb. Dan ga ik absoluut lekker het veld in met mijn pony!
Mijn vriend ging eerst 5 avonden per week trainen dus dan kon ik ook niet weg, bovendien omdat ik alleen
buiten kan rijden, is in de avond gaan geen optie.
Zorry schreef:Hier ook af en toe moeilijk te combineren.
Ik heb een zoontje van 7 jaar, een paard en een shetlander een man en werk 4 avonden in de week tot 1 uur s'nachts.
Het voordeel nu is dat mijn zoontje op school zit, het nadeel als ik gewerkt heb is alleen dat ik om 1 uur klaar ben tegen half 3 op bed leg en er dan om 7 uur weer uit moet.
Ik breng dan om 08.15 mijn zoontje naar school en ga dan gelijk naar de paarden, daar ben ik dan rond 11.30 klaar.
Dan snel naar huis nog een uurtje slapen, huis tussen door nog doen en dan om 16.30 weer werken.
1 keer in de zoveel tijd heb ik een moment dat ik effe slaap tekort heb en dan een avondje heel vroeg naar me bed en dan kan ik weer heel lang tegen aan.
De avonden dat ik vrij ben stelt mijn vriend het echt niet op prijs als ik naar de paarden ga, want we zien elkaar af en toe al niet zo veel.
Mindim schreef:Zorry schreef:Hier ook af en toe moeilijk te combineren.
Ik heb een zoontje van 7 jaar, een paard en een shetlander een man en werk 4 avonden in de week tot 1 uur s'nachts.
Het voordeel nu is dat mijn zoontje op school zit, het nadeel als ik gewerkt heb is alleen dat ik om 1 uur klaar ben tegen half 3 op bed leg en er dan om 7 uur weer uit moet.
Ik breng dan om 08.15 mijn zoontje naar school en ga dan gelijk naar de paarden, daar ben ik dan rond 11.30 klaar.
Dan snel naar huis nog een uurtje slapen, huis tussen door nog doen en dan om 16.30 weer werken.
1 keer in de zoveel tijd heb ik een moment dat ik effe slaap tekort heb en dan een avondje heel vroeg naar me bed en dan kan ik weer heel lang tegen aan.
De avonden dat ik vrij ben stelt mijn vriend het echt niet op prijs als ik naar de paarden ga, want we zien elkaar af en toe al niet zo veel.
Kan je man de kinderen om 7 uur in de ochtend niet opvangen dan?