Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diaz schreef:Ik heb er een dubbel gevoel over.. ergens wel heel vleiend en schattig.. maar aan de andere kant.. zo'n 11 jarig meisje moet niet liegen! en het is mijn paard!!
2MEISje2 schreef:Dat dit echt bestaat zelfsGelukkig heeft die taalbarrière mijn generatie overgeslagen...
Maar zoals menig persoon boven mij ook al zegt zou ik wel even aan de bel trekken. Een meisje van 11 is zich zeker wel bewust of ze liegt of niet. Betwijfel alleen of ze wel doorheeft hoe internet precies in elkaar steekt. Misschien is het voor haar een soort Narnia, weet jij veel
Manegepaard schreef:DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
yvonnedv schreef:Manegepaard schreef:DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Op het ouders van nu forum speelde een aantal jaar geleden een kwestie van een naar achteraf bleek een 16 jarig meisje die van een blog op internet foto's pikte van een veel te vroeg geboren tweeling en daar hele verhalen rondom heen verzon, de baby's zouden naar zwitserland moeten voor behandeling en daar was geen geld voor enz. enz. De baby's zouden in het amc liggen en div forumgebruikers zijn daar toen kleertjes ed bij de receptie wezen brengen.
Op een gegeven moment zagen de echte ouders van die baby's het topic en toen hebben ze dat meisje op een slinkse manier ontmaskerd. Het bleek dus om een 16 jarig meisje te gaan die bekend was in het psygiatrische circuit en zo om aandacht vroeg.
Dus ja dit soort dingen kan in Nederland