Penny's jatten mijn paard!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Thea_Ste

Re: Penny's jatten mijn paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:13

en tis .54 hoowg, niet hoog :P en ze is enig kindjaaahh! _/-\o_

Wienn

Als je zonder profiel niet op het forum kan zou ik een profiel aanmaken en de beheerder mailen. Of gewoon een topic starten met het verhaal dat het jou pony/paard is! Misschien niet zo leuk, maar denk ik wel effectief!

Miracle_

lauraP schreef:
Diaz is 11 jaar en groeit nog :j

Wel een leuke tinkieeeeejjj trouwens

Hahahaha :') Inderdaad, Diaz groeit flink zeg :j :')

Aan de ene kant wel grappig, maar als het mijn paard op die foto was, zou ik toch eens even mailen :Y)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:14

Hahahaha schitterend!

Maar als het mijn paard zou zijn, zou ik toch even achter mn oren krabben.. :o
Mijn paard, mijn foto's. Afblijven.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-12 23:15

Ik heb er een dubbel gevoel over.. ergens wel heel vleiend en schattig.. maar aan de andere kant.. zo'n 11 jarig meisje moet niet liegen! en het is mijn paard!!

In_Black

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:17

Te dom, ik heb al via google ontdekt dat er op een of ander paardenspel een kip zit die daar een virtueel dier heeft die officieel en ook nog irl van mij is.

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:19

Ryon zijn foto is ook eens gebruikt bij een virtueel paardenspel, heb toen wel contact opgenomen.

Jaleesaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:20

ik heb het ook eens gehad , was bij hyves op een van die hafforums aan het kijken en ineens zie ik mijn haf bij een ander op hyves
deden net of het haar paard was beetje raar natuurlijk
had een bericht gestuurd
en het was gelijk allemaal weg gehaald
het is toch niet normaal dat je gewoon fotos van je paardje moet gaan beveiligen :+

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:20

Diaz schreef:
Ik heb er een dubbel gevoel over.. ergens wel heel vleiend en schattig.. maar aan de andere kant.. zo'n 11 jarig meisje moet niet liegen! en het is mijn paard!!

Gewoon even contact opnemen, of ze de foto's eraf wilt halen en of ze niet meer wilt doen of diaz haar paard is. ;)

Ze bedoelt het heus niet kwaad, maar toch. Voor jou is het niet leuk, begrijpelijk! :j

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:22

Vragen of Diaz te koop is? :')

Ik zou denk ik zelf geen berichtje sturen, laat haar lekker... maar aan de andere kant wil ik dergelijk gelieg ook niet aanmoedigen. Dus misschien toch een (vriendelijk) berichtje, het kind schrikt zich waarschijnlijk lam.

_Mas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:23

Dat dit echt bestaat zelfs :') Gelukkig heeft die taalbarrière mijn generatie overgeslagen...
Maar zoals menig persoon boven mij ook al zegt zou ik wel even aan de bel trekken. Een meisje van 11 is zich zeker wel bewust of ze liegt of niet. Betwijfel alleen of ze wel doorheeft hoe internet precies in elkaar steekt. Misschien is het voor haar een soort Narnia, weet jij veel :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:26

2MEISje2 schreef:
Dat dit echt bestaat zelfs :') Gelukkig heeft die taalbarrière mijn generatie overgeslagen...
Maar zoals menig persoon boven mij ook al zegt zou ik wel even aan de bel trekken. Een meisje van 11 is zich zeker wel bewust of ze liegt of niet. Betwijfel alleen of ze wel doorheeft hoe internet precies in elkaar steekt. Misschien is het voor haar een soort Narnia, weet jij veel :P

DAT DIT KAN IN NEDERLAND. :')

xSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:30

Mijn verzorgpony is een keer te koop aangeboden op marktplaats, daar was ik toch ook niet zo blij mee :=

Ik zou haar wel even mailen hoor, dit kan niet zomaar!

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:35

Hahahah ik heb echt in een scheur gelegen om dat profiel.
Dit meisje is met recht een echte Penny met een hoofdletter P. Toch zou ik het niet echt op prijs stellen, en even een profiel aanmaken op die site. Zodat je het desbetreffende meisje (vriendelijk ;)) kan verzoeken alles van jouw paard te verwijderen van der profiel !

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-12 23:37

Dan moet ik eerst lid worden van de Penny.. 8)7

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:38

Hahahah echt van het tijdschrift ? Dan zou ik het lekker laten zitten :')

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:39

Stuur de Penny's maar door naar mij dan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:40

ja, mijn veulen stond destijds op horsenation. Met copyright en al.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:41

Manegepaard schreef:

Op het ouders van nu forum speelde een aantal jaar geleden een kwestie van een naar achteraf bleek een 16 jarig meisje die van een blog op internet foto's pikte van een veel te vroeg geboren tweeling en daar hele verhalen rondom heen verzon, de baby's zouden naar zwitserland moeten voor behandeling en daar was geen geld voor enz. enz. De baby's zouden in het amc liggen en div forumgebruikers zijn daar toen kleertjes ed bij de receptie wezen brengen.

Op een gegeven moment zagen de echte ouders van die baby's het topic en toen hebben ze dat meisje op een slinkse manier ontmaskerd. Het bleek dus om een 16 jarig meisje te gaan die bekend was in het psygiatrische circuit en zo om aandacht vroeg.

Dus ja dit soort dingen kan in Nederland

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-12 23:41

Dat is nog even een stuk heftiger zeg!!

Wienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:44

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:44

yvonnedv schreef:
Manegepaard schreef:

Op het ouders van nu forum speelde een aantal jaar geleden een kwestie van een naar achteraf bleek een 16 jarig meisje die van een blog op internet foto's pikte van een veel te vroeg geboren tweeling en daar hele verhalen rondom heen verzon, de baby's zouden naar zwitserland moeten voor behandeling en daar was geen geld voor enz. enz. De baby's zouden in het amc liggen en div forumgebruikers zijn daar toen kleertjes ed bij de receptie wezen brengen.

Op een gegeven moment zagen de echte ouders van die baby's het topic en toen hebben ze dat meisje op een slinkse manier ontmaskerd. Het bleek dus om een 16 jarig meisje te gaan die bekend was in het psygiatrische circuit en zo om aandacht vroeg.

Dus ja dit soort dingen kan in Nederland

Het was eigenlijk een reference naar 'Opgelicht' ofzo. Die presentator zegt dat graag. :')

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:48

Ik vraag me af hoe jullie daar allemaal achter komen dat mensen jullie foto's gebruiken joh :P

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-12 23:49

Ik werd getipt met screenshot en al! (aangezien ik zelf geen account heb)

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:57

Het is bijzonder wat kinderen tegenwoordig als eigen zien. Helaas maak ik het ook mee met mijn foto's, die worden compleet verminkt met copyright van de verminker op internet terug geplaatst. Nu ken ik de boosdoeners veelal persoonlijk en daar maak ik dus werk van. Ondanks veel waarschuwen en dus niet willen luisteren heb ik al moeten dreigen met fikse rekeningen, niet alleen omdat het om mijn foto's gaat, maar normaal moet een klant bij mij ook betalen voor z'n foto's! Nu is dit natuurlijk niet op jou van toepassing, maar kan me voorstellen dat je het niet prettig vindt dat je je paardje op elke site terug vind...

Helaas denken veel mensen dat klakkeloos een foto van Google afhalen zomaar even kan, dat argument kreeg ik ook toegeworpen door één van de verminkers. :roll: Dus toen ben ik even zo lief geweest een mooie lap tekst voor ze te printen met de regels voor wat betreft copyright op foto's. :list:

In dit geval misschien eens mailen met Penny inderdaad. :j Feit blijft dat op veel sites de foto's achter 'gesloten deuren' zitten, waardoor je al lid moet worden om te kunnen kijken, best vervelend. :\