Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NANZA schreef:Ik heb ook even in je profiel gekeken en gelezen wat daar allemaal stond, mooie gedichtjes hoor! Maar jij hebt echt een mega rare familie, ook al een paard verloren doordat deze naar de slacht gebracht is omdat deze door de eigenaren zelf (jou familie) vals gemaakt zou zijn?????? of gaat dat over dit paard, nee toch, in ieder geval als ik het goed begrijp????? Ik vind dat deze mensen gewoonweg HELEMAAL GEEN paarden meer zouden mogen hebben, PURE DIERENMISHANDELING, een paard de dood injagen. Ik houdt er nu maar over op, want wordt zo alleen maar kwader en kwader! Hoop dat je dit paard wel kunt redden, en dat er over deze geen gedichtje hoeft te komen ????????
Pauline schreef:Hm, ik heb het idee dat je niet echt open staat voor de suggesties an hierboven, je zegt steeds: ja ik weet niet.... Ik zou zeggen, hoppekee, aan de slag, en verkoop dat dier dan door als je hem zelf niet kunt houen, zoek alvast een koper enzovoorts..... Allleej, gaan met die banaan