mijn stage bij BM stables

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:23

Sjonge jonge, anders ga je die stal ff lopen afzeiken... Hoe snel wil je dat er een slotje op komt??

Ik vind het erg leuk voor newforestlover dat dr stage zo leuk was en wat ik over de bmstables te zeggen heb is niet zoveel. Ik ben er nooit geweest ofzo, maar ik heb wel eens gemaild en ik kreeg gewoon netjes antwoord enz. en de paardjes die altijd op internet staan vind ik er goed uitzien... Ik snap echt niet waarom je dan zo zit af te kraken, maar zal wel weer aan mij liggen... Verward En dat muziekje.. wat maakt het uit, t is lekker vrolijk en het is maar een site hoor...

Tof dat je er zoveel van hebt geleerd newforestlover, das wel mooi he! Pling
Laatst bijgewerkt door Joyce1988 op 12-10-03 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:24

Ben maar niet bang, dat ik een POTENTIELE KLANT , afwijs! Haha!

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:25

Richtje schreef:
Ik denk dat dit niet helemaal de plek is om dit uit te vechten....
Newforestlover: Wat fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt, en je stage goed afgerond hebt!

Nee dat is ook zo. Ik vind het ook vervelend voor Newforestlover en wou dat ik er niet over begonnen was in dit topic. Het loopt uit de hand zo. Had hier beter een nieuw bericht van kunnen maken of kunnen pb'en. My mistake.

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:27

Natasha schreef:
Ben maar niet bang, dat ik een POTENTIELE KLANT , afwijs! Haha!

Toch was Yvette wel degelijk een potentiele klant. En ook niet potentiele klanten zijn belangrijk want ze verspreiden reclame. Of juist anti reclame...

Ik stop hiermee in dit topic. Ik ben al ver over mijn fatsoensnormen heen gegaan. Als er nog vragen/ opmerkingen zijn kun je me pb'en.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:30

ilovehorses4ever schreef:
Sjonge jonge, anders ga je die stal ff lopen afzeiken... Hoe snel wil je dat er een slotje op komt??

Ik vind het erg leuk voor newforestlover dat dr stage zo leuk was en wat ik over de bmstables te zeggen heb is niet zoveel. Ik ben er nooit geweest ofzo, maar ik heb wel eens gemaild en ik kreeg gewoon netjes antwoord enz. en de paardjes die altijd op internet staan vind ik er goed uitzien... Ik snap echt niet waarom je dan zo zit af te kraken, maar zal wel weer aan mij liggen... Verward En dat muziekje.. wat maakt het uit, t is lekker vrolijk en het is maar een site hoor...

Bedankt, Ilove horses!

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:31

O nog 1 opmerking: denk je nou werkelijk dat we 20 euro benzine verrijden om een stal af te kraken????!!! *over en sluiten*

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:35

Natasha"]
[quote="ilovehorses4ever schreef:

Bedankt, Ilove horses!
[/quote]

Of jullie bedankt, voor de service... t Is maar net hoe je t bekijkt hea?! Haha!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:40

Nou, maak dan maar veel anti reclame, Irre.

Mijn levensdoel is alleen, omgang met de dieren, en om die te verkopen aan integere/lieve/of aardige mensen.
Niet om mensen die veel aandacht willen, mensen die aangeven om iets te willen kopen wat al weg is, die puur alleen als klant ( de koning) behandeld willen worden.

Zo verkoop ik ook geen paard als iemand zegt: doe mij maar die, da's een mooie.Zonder dat ze weten (willen) wat het dier in kwestie precies is.
Dat kan misschien als je een auto koopt, maar niet bij levende have, zoals een paard.Ik wil ook geen problemen achteraf.

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:54

zie PB

ChestnutArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 00:25

fijn dat het zo goed ging op je stage, dat moet je hebben!!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 09:11

Natasha schreef:
die puur alleen als klant ( de koning) behandeld willen worden.

onthou dat een klant altijd koning is.

Newforestlover leuk dat je stage zo goed bevallen is, wat voor school doe je?

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 09:58

alleen al het feit dat natasha zich hier gaat lopen verdedigen en de potentiele klant af loopt te kraken (jullie waren onbeschoft) zegt mij al geneog..........

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 10:00

Mensen, zullen we hier over ophouden?
Dit was een topic van Newforestlover over haar stage, en niet de zoveelste discussie over BMstables...

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 10:06

Barb"]
[quote="Natasha"]die puur alleen als klant ( de koning) behandeld willen worden.
[/quote]

onthou dat een klant altijd koning is.

Newforestlover leuk dat je stage zo goed bevallen is, wat voor school doe je?
[/quote]

[quote="newforestlover schreef:
ik zit op de LAS (lagere agrarische school) daar was de stage voor

Knipoog

Leuk dat je stage zo leuk was! Lachen

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 10:11

Richtje schreef:
Mensen, zullen we hier over ophouden?
Dit was een topic van Newforestlover over haar stage, en niet de zoveelste discussie over BMstables...

je hebt helemaal gelijk, sorry

wynoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 11:29

Leuk dat je hebt stage gelopen bij BMstables Newforrestlover. Het is een bedrijf met veel verschillende type paarden. Daar kun je veel van leren.

Ik kwam er een jaar of vier gelden elke week. Ik ben daar nooit onbeschoft behandeld. En heb dat ook nooit bij andere klanten gezien. Melanie was altijd heel hartelijk tegen ons.
Ik vind dat als je nog nooit op het bedrijf geweest bent je er geen commentaar op kunt geven zoals sommige mensen hier doen.
Ga eerst zelf eens langs voor je je mening geeft. Zomaar een bedrijf afkraken op dinden die je van een ander hoort vind ik ronduit triest. Het is wel een bedrijf waar ze van moet leven.

En dan de paarden: ik heb hier in oudere topics gelezen dat mensen commentaar hebben op de paarden. Dat vind ik ook nergens op slaan. je koopt er nou eenmaal geen Grand-Prix paard. Maar daar is de prijsklasse ook niet naar. Als je daar problemen mee hebt moet je maar meer geld voor je paard uittrekken.

Onze manege heeft er echt een mega mooie bonte pony vandaan. Kan super lopen heeft nog nooit ergens last van gehad.

Ik hoop dat die mensen hier nu eindelijk eens ophouden met dat gezeur over BM stables en dat melanie nog lang plezier heeft van haar bedrijf.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 20:20

Hardstikke bedankt voor deze hart onder de riem, Inge!!

En IngridM,

Als ik alleen ga kijken naar wat de klant wil, en alleen maar wil verkopen om het verkopen; en niet kijk aan welke personen, krijg ik alleen maar grote problemen achteraf.
Dit is mijn ervaring, uit het verleden en daar heb ik van geleerd.

Je zou het ook positief kunnen opvatten dat ik niet ga slijmjurken als er klanten komen, die nog geen paard eerder hebben gekocht bij ons.
Maar je kunt alles verkeerd opvatten.
En ik verdedig me hier ja, omdat ik ook een actief Bokker ben, dus mag ik me er toch ook wel mee bemoeien als iets over mezelf gaat?

poolsmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 20:48

hallo
ik ben er ook een stagere en ik moet er een jaarlang tweedagen in de week stage lopen en ik vindt het heel gezellig en heel leuk werk ik heb het op een stage nog nooit zo naar me zin gehad dat wilde ik er nog ff aan toevoegen dat er meer tevrede stagerses zijn

doei Haha!

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 20:56

Fijn dat je het zo fijn hebt gehad met je stage...
Ik ben zóóóó Verlieft op die Huzaar.... Lovers

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 21:07

Graag back to topic please: dus over stages Schijnheilig

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 21:49

Nog iets over stage: Haha!

Newforestlover, ik vond het supergezellig met jou, je bent een leuke, eerlijke meid, en ik vind het helemaal tof dat je blijft komen!!!
Tot van de week.
Mensen:
Ze kwam elke dag vanuit Oudenbosch naar ons met de fiets, een uur en een kwartier rijden, heen, en dan weer terug!!!!!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 22:00

behalve zaterdag, toen kreeg ik een lift terug naar huis en heb ik dus niet hoeven fietsen. lang leve de scooter, ik ga dat papiertje heel snel halen als ik 16 ben.

poolsmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 08:40

he
ik loop ook toevllig stage bij bm stables
ik heb het op mijn stage heel gezellig zo gezellig dat ik er inplaars van tweedagen stage bijna zeven dagen in de week zit
als het niet gezellig zou zijn zou je dat niet doen toch

maar dat wilde ik alleen ff kwijt
dat er dus meerdere stageres zijn die het daar naar hun zin hebben

poolsmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 08:42

sorry ik moest ff uitvinden hoe de stie werkt sorry

kablom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 21:13

Hey hier ben ik ook ff . Ik rij ok bij bmstables al bijna 3 jaar VRIJWILLIG OK dan!
elk vrije uurtje ben ik daar te vinden. Het is er echt kei gezellig. Haha!

owja pasja Huzaar is ook mijn lieveling Lovers

p.s. ga pleas nie meer afkraken je heb daar pas het recht toe als je er meerde keren geweest bent.
want het kan namelijk ok zijn dat het druk is geweest.
doeg x laura Clown