.....arm....?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 10:13

Je moet nu even je leven aanpassen maar daar word je juist sterk van.....je weet straks ook wat het is om met iets minder te moeten doen......daar kom je alleen maar sterker uit te voorschijn.
Je zal zien dat het met de tijd steeds beter gaat.
Het is niet leuk......en vooral niet als je zo jong bent en dan lijkt het alsof al jou vriendinnen alles kunnen doen.
Mijn ouders waren vroeger ook gescheiden en we hadden het alles behalve breed......ik ben toen ook een krantenwijkje gaan zoeken.....ik was 13 jaar oud en heb toen van mijn eigen geld mijn pony onderhouden.

Echt meid je komt er wel.......al zal het allemaal net even iets moeilijker worden.

Is er geen handelaar bij jullie in de buurt waar je wat paardjes zou kunnen rijden (daar zitten ze hier om te springen )

Succes in ieder geval.......en echt alles zal goed komen.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 11:08

Melissa schreef:
Het is wel erg voor je, maar ik heb ook geen eigen paard en ook geen dure kleren, en ik ben echt absoluut niet zielig hoor.

Je mag nog blij wezen dat je een dak boven je hoofd heb er zijn zat mensen die dat nieteens hebben!

En geld is niet belangrijk, als je maar gezond en gelukkig bent!

goede instelling!!!!

tuurlijk is het 'vervelend' als je eerst zomaar altijd alles kreeg en nu niet meer, maar ik denk dat het voor je ouders veel erger is en zelf kun je een bijbaantje gaan zoeken. Is juist goed voor je eigenlijk, zo leer je de waarde van geld kennen. Als je zomaar altijd maar alles krijgt, heb je geen idee hoe hard iemand daarvoor moet werken en denk je dat alles vanzelfsprekend is...........Ga lekker werken op zaterdag en koop daar leuke dingen voor voor jezelf!
Er zijn heeeeeeeeeeeeel veel mensen zonder eigen paard en zonder dure kleren en die zijn ook heel gelukkig hoor!!!!
Ik heb ook nooit eigen paard gehad maar pas kunnen kopen toen ik ging werken, nou ik ben er echt niet ongelukkiger door geworden hoor.......

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 15:18

Komop meid! Je mag altijd tegen mij aanzeuren hoor als je je hart moet luchten! Ene we gaan lekker samen bij de super werken Tong uitsteken en ze hebben ook best wel leuke kleren die niet duur zijn enz! Je moet je gewoon ff aanpassen, over een tijdje gaat het super lekker!

Sietez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 16:44

Succes meid!! Probeer een bijbaantje te zoeken. Bij mij thuis gaat het ook niet zo best me moeder staat rood op de bank.
Maarja als ik 14 ben ga ik ook lekker op zoek naar een baantje, en verzorgpony hebben is ook even leuk toch?!

fiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:15

wat vervelend voor je!!
Ik kan het me best voorstellen, je bent gewend veel te krijgen, en dan opeens KAN je gewoon niet eens meer alles krijgen! best wel banketstaaf. marja,jeraakt er denk ik wel aan gewend. en ikke_89, jij kan je denk ik ook wel voorstellen dat een verzorgpony NIET hetzelfde is als een eigen paard. Dat kan ik me niet voorstellen. Ik hoop dat je er weer bovenop komt!!
veel succes

wipwop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:58

erg voor je maar zoals de andere zeggen
zoek een verzorgpaardje en een baan
een krantewijk dat soort dingen Tong uitsteken
ik weet wel dat het niet makkelijk is!!
maar rijk zijn is niet het enigste!!

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:59

K.U.T zeg hopelijk gaat het snel beter zoek idd een verzorgpaard!!