Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sandeman schreef:Ja ik 2 weken terug 2 x er vanaf gebokt in 1 uur en toen nergens last van , gewoon weer opgestapt en gereden. Gister klapte ik echt hard, ben nog wat duizelig en heb een hele stijve nek en hoofdpijn. Morgen dus even naar de HA en hoop op groen licht om deze week weer te rijden
Sandeman schreef:nee baal ook flink, was wel blij dat ik een body protector aan had, want ik werd over haar hoofd geslingerd en landde op me rug. Tikje angst is er wel hoor, maar wil er weer op. We gingen zo goed.....
Sandeman schreef:Ahhhh das minder, flauwvallen. Heb ik 1 x gehad, op de Veluwe, ik viel en was meteen KO.
Gister ging de les goed, was wel wat gespannen, maae ze was erg braaf
mang schreef:Ik ben nog nooit van mijn paard afgevallen, maar heb wel dat als ze iets heel spannend vind of vervelend word, dat ik veel beter ga rijden.
Zo waren ze pas tijdens mijn les een trekker met de hogedruk aan het afspuiten, naast de bak. Nou mijn paard gaat als ze in de paddock staat en dat gebeurt helemaal uit haar dak, dus ik moest haar flink bezig houden om haar rustig te houden. En toen ging ik echt 'rijden', ipv meeliften. Mijn lesgeefster was dus ook heel blij met die trekker