Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
karuna schreef:Ik ben het trouwens deels wel eens met wat Mesastamp zegt. Hier in dit topic zit een voorbeeld van wat ze bedoelt denk ik een opmerking die heel verkeerd kan vallen.
ik doelde daarbij op een opmerking van jou Imker. Je zegt zinnige dingen maar waarom dan ineens de opmerking
HAPHAP, het is weer goed visweer.
Deze opmerking voegt niets toe zeker niet als iemand heeft aangegeven hier niet tegen te kunnen. Denk het dan maar schrijf het niet. Dat werkt vaak een stuk beter.
mesastamp schreef:jullie zijn allemaal hetzelfde ik sluit het hier wel weer gewoon!
Lenn schreef:Haha maak je niet zo druk zeg! Koop een boktbal(is een betere naam ervoor) ofzoOfff word je nou boos. Ik vind het wel meevallen met dat 'afgezeik'? Ben nog nooit afgezeken eigenlijk. Het is dan ook de bedoeling dat er niets is om af te zeiken
mesastamp schreef:wordt het gewoon zat en ik plaats fotos om mijn paard te laten zien niet voor comementaar of whatever dinge die fout zijn zegt mijn instructrise wel
mesastamp schreef:ja nou ik zei al sluit dit maar lekke rik probeer hier gezelligheid te krijgen en wat komt er van iedereen valt mij nu aan nou oiok best ik kap op bokt echt nu ben het meer dan zat!