Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esther28 schreef:En dat is zo lekker....Gas erop en wind door je haren....en tegelijkertijd zooooooooohhhh spannend. Ik had er een adrenalinekick van de 1e keer
nathalie2302 schreef:Een endurance bedoel je SB? Ik hou je aan je woord hoor!!!! Het doel voor 2012, een kennismakingsklasse endurance uitrijden (al is het de laatste van het seizoen...het ZAL gebeuren!)
Ma_ris_ka schreef:*zucht* wist ik het maar...
Ik zat zelf te denken aan valdispert of een paar flinke borrels voor vertrek
Nee, serieus.. Ik denk dat het heel lastig is om dat ik-ben-een-broekpoeper patroon te doorbreken.
Ik heb wel altijd dat mijn vertrouwen weer een beetje groeit na een paar goede ritten, maar wanneer er weer één banaal dingetje verkeerd gaat *pats* terug bij nul
Ma_ris_ka schreef:*zucht* wist ik het maar...
Nee, serieus.. Ik denk dat het heel lastig is om dat ik-ben-een-broekpoeper patroon te doorbreken.
Ik heb wel altijd dat mijn vertrouwen weer een beetje groeit na een paar goede ritten, maar wanneer er weer één banaal dingetje verkeerd gaat *pats* terug bij nul
Ma_ris_ka schreef:Wanneer ik ook heb afgesproken met vriendinnen (stalgenootjes) om op buitenrit te gaan, dan slaap ik de nacht ervoor superslecht. Ik neem ik quasi emotioneel afscheid van mijn vriend voor ik de deur uit ga...
nathalie2302 schreef:Ma_ris_ka schreef:*zucht* wist ik het maar...
Ik heb al wel gehoord van iemand die en paar glaasjes port nam voor ze opstapte maar of dat nu de oplossing is?
Esther28 schreef:Ma_ris_ka schreef:Wanneer ik ook heb afgesproken met vriendinnen (stalgenootjes) om op buitenrit te gaan, dan slaap ik de nacht ervoor superslecht. Ik neem ik quasi emotioneel afscheid van mijn vriend voor ik de deur uit ga...
whahahaha![]()
sorry maar ik herken het wel...alsof je laatste uurtje geslagen heeft