eigen paard koopen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wendyP

Re: eigen paard koopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:55

gelukkig kan ts in haar andere berichten wel heel goed nederlands ;)

adaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 00:54

ja dat viel mij ook al op. heb ook haar andere berichten maar doorgespit. maarja, maakt niet uit daar gaat het hier niet om.
heb je je paard van je dromen al ts? heb je al foto's?
hoe lang rijd je eigenlijk al paard? als je een duur paard wil die ook nog eens m springt?

sourih

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 21:47

ik rij nog maar een jaar maar iedereen denkt dat ik al 4 jaar rij want bij het springen las de opstacels hoger gaan dan zijn de meesten bamg maar ik ben juoist blij en kan dan niet wachten en bij mij op de manege zijn er kinderen dioe hun hele leven al rijden maar eigenlihk zijn hun helaml niet op nivau
maar iok ben wel toe aan een paard die m sprigt mijn insrtucfteur zij zelf tegen mij dat een M springer die net net klar voor de Z springen is beter voor mij maar die zij helaas niet zo veel te zien voor junioren

sourih

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 21:47

als iemand een mooi aard kent of heft doie te koop staat laat het mij snel weten

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:50

Maar je kan toch het paard helemaal laten keuren zowel door de dierenarts als op de rontgenfotos laten zetten je hebt er genoeg geld voor :j

adaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:51

maar als je goed genoeg bent, is het veel leuker om je paard zelf naar de m te rijden toch? anders heb je een paard dat alles al kan. en waarom wil je zo'n duur paard ts? niet alle dure paarden zijn goed en niet alle goedkope paarden slecht.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:53

Hallo penny meisje :wave:

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 00:55

het is niet zomaar ff een paard kopen hoor, zo komt het even op me over hoe je vader het zegt haha

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 01:02

Je bent half frans, ik vind dit eerder te snel typen dan half frans. Dan zou ik franse woordjes of franse uitspraken horen, wat ik nu lees is gewoon slecht nederlands en niet half frans _O-
ik vind dit gewoon slecht typen. Wie schrijft er nou helaml ipv helemaal??

Amigo20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 02:41

Als ik jou was zou ik niet gelijk kijken voor een pony die M springt ik zou eerder naar het karakter van het dier kijken, je kan een pony ook zelf naar M rijden, ik zou als ik jou was in de buurt op stallen kijken of op bokt of marktplaats advertenties doorzoeken en gaan kijken bij paardjes, en als je zeker wilt weten of het paardje bij jou past dan neem je hem gewoon een maandje op proef, en laat je hem keuren dan weet je zeker dat hij niks heeft. Maar een goed paard hoeft niet persee 5000/6000 euro te kosten, ik heb mijn paardjes allemaal gekocht voor onder de 1000 euro, het zijn dan wel kleine ponytjes voor de reacreatie maar ik denk dat je zo een goed gezond sportpaardje voor minder dan 3000 kunt krijgen ligt er natuurlijk aan wat het paard kan en wat voor afstamming die heeft enz. Maar als ik jou was zou ik eerst een verzorgpony nemen of een pony leasen zodat je weet wat je allemaal aan tijd en werk kwijt bent aan een eigen paardje, ik ben elke dag uit school tot etenstijd bij de ponys en in het weekend en de vakanties bijna de hele dag ligt aan het weer. En je moet ook de maandelijkse kosten uitrekenen en waar je het paardje wilt stallen enz...
Iniedergeval veel geluk en succes

xElmoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 14:02

Leasen :j

adaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 14:10

sourih schreef:
ik rij nog maar een jaar maar iedereen denkt dat ik al 4 jaar rij want bij het springen las de opstacels hoger gaan dan zijn de meesten bamg maar ik ben juoist blij en kan dan niet wachten en bij mij op de manege zijn er kinderen dioe hun hele leven al rijden maar eigenlihk zijn hun helaml niet op nivau
maar iok ben wel toe aan een paard die m sprigt mijn insrtucfteur zij zelf tegen mij dat een M springer die net net klar voor de Z springen is beter voor mij maar die zij helaas niet zo veel te zien voor junioren

dit zijn allemaal typfouten (die dik gedrukt staan).. het is alleen maar super irritant om te lezen... dus alsjeblieft stop daar mee... ik snap echt niet waarom je zegt dat je half frans bent en dan gwn normale typfouten gaat maken. maar dan wel extreem veel.

Greek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 18:05

.