Meisje van pony gelanceerd.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 19:11

het weer word wat frisser en ik denk dat het ook een kwestie is van uitproberen. Zou ik ook doen als ik hem was en op een nieuwe stal stond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 19:21

AmyII"]
[quote="Chiqa schreef:
vraagje waarom gaap je daarom? Het klonk anders best heftig!

Ik ben die msn smilies gewend, en het was dus een foutje. er hoort een zeer verbaasd en egschrokken smiley te staan... sorry Knipoog Scheve mond
[/quote]

ojee...foutje nou kan gebeuren ik dacht al dat je diegen zat uit te lachen vondt ik niet echt netjes...maar sorrie hoor! Bloos!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 20:42

Lachen tis je vergeven hoor, chiqa. Ik lach eigenlijk nooit om iemand ide van zijn pony valt. Toen zij viel schrok ik me ook echt helemaal kapot. Ben meteen naar stal gegaan om haar op ta vangen (ga dit nou niet meteen te letterlijk nemen)
Ik ben persoonlijk wel blij dat eht weer wat frisser wordt. Dan gaat pickachu me weer zo héérlijk uitproberen Knipoog

ooh, Barb! Mika (Marloes) en Bert (eh... hoe heet ze?) zijn naar België gegaan! Scheve mond kweetniet waarom... ohja... jawel: een of andere opleiding.

lovebonney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 21:03

phoe...lijkt me echt heel pijn doen.ik zit helemaal mee te pijnzen hier achter de pc. Die zal de volgende dag wel flinke pijn hebben. kan me niet voorstellen dat het GEEN pijn doet.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 23:15

Leuk voor Marloes dat ze weer naar Belgie is dat lag al in de planning, wist niet dat Amber mee zou gaan wel erg leuk dat ze met z'n 2-en zijn gegaan.

Is Jolanda al vertrokken met Landheer?? waar staat ze nu?
En is Vera al naar de overkant verhuisd?

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 23:20

Auw erg pijnlijk.

Ben er vandaag ook sinds een half jaar afgevallen, we waren aan galopperen, mien ziet wat engs en stopt en draait nou vloog er echt ook overheen. Kwam met mijn duim ergens tegen want er zit nnu een best diepe wond in mijn duim Huilen

Jady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 00:25

Wow....das heftig!

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 00:43

jah een echte vliegles Knipoog

maar leuk dat ze er nog om kon lachen *LOL*