Zou jij met een rabobank dekje over straat rijden.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zou jij met een rabobank dekje op straat rijden.

Ja vindt het leuk.
98 (51%)
Nee ik ben geen reclame bord.
94 (48%)

Totaal aantal stemmen: 192

Nies_

Re: Zou jij met een rabobank dekje over straat rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:59

Ik zou er niet dood gevonden mee willen worden, waar dan ook.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 16:01

Als ik t gratis zou krijgen, zou ik er zo mee rijden. Een dekje is een dekje voor mij := maar voor reclame betalen? Nee.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 16:03

Ireen_ schreef:
Haha, kun je die dekjes ook serieus zelf kopen? Waarom zou je een dekje kopen met reclame van een bank? Nee dus ;) heb wel mooiere dekjes.

Idd, er zijn wel mooiere dekjes

Anthonia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 17:48

als ik er ooit eentje win absoluut
kopen :') vind ik een beetje sneu net als die rabojassen
dat ik er dan uit zie als een reclamebord, tsja
dan kunnen we met zijn allen ook wel onze petries in een hoekje laten staan omdat er een p opstaat
of geen g-star spijkerbroeken meer kopen omdat er een merkje opzit

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 17:50

Chaos schreef:
Ik vind het altijd zo apart als mensen met van die sponsor dekken gaan rijden terwijl ze niets bereikt hebben. Een sponsor dek zou je moeten verdienen vind ik dan.

Ik heb de oude wedstrijddekken van Edward Gal, gekregen na zijn sponsorwissel waarna er dus nieuwe wedstrijddekken kwamen. Die wedstrijddekken gebruik ik enkel om te longeren, zou me generen als ik er mee over straat zou gaan. :+ :P

Foto?

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 17:51

Ik heb 2 Rabobankdekjes (één omdat ik mee mocht rijden met de Rabobank talentendag, dan moest je die verplicht onder je zadel doen, en één heb ik gewonnen op wedstrijd) en ik rijd er gewoon mee rond hoor, zonde om ze in de kast te laten liggen ;-)

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 17:54

Tigra_ schreef:
Chaos schreef:
Tigra dat is toch met alles tegenwoordig?
Anky/Eurostar/Eskadron alles word verkocht met merknaam duidelijk zichtbaar erop.

Die draagt mijn paard dus ook niet. Zodra de merknaam duidelijk en groot vermeld staat moet ik het niet meer hebben. Je betaald ontzettend veel geld en alleen maar om een reclame bord te wezen met je paard

De merken zelf hebben het natuurlijk uiterst slim bekeken, en toch vrij duur verkopen en nog reclame. Dat is beter dan wat de meeste bedrijven moeten doen, die moeten juist betalen voor reclame. En deze bedrijven krijgen het voor elkaar om mensen te laten betalen voor de reclame.

Edit= toevoeging

Mee eens!

Ik rij daarom met QHP, daar zie je geen reclame opstaan en dat vind ik erg fijn. Houd echt niet van spullen waar een naam duidelijk op staat om dezelfde reden als jij aangeeft.

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 17:58

Ik zou er niet mee gaan rijden. Je maakt reclame voor ze, maar je krijgt er niks voor terug.

Ik vind het persoonlijk ook geen mooie dekjes.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:01

welshfan97 schreef:
weet iemand hier eigenlijk hoe je die rabo dekjes kunt winnen, ik zie ze zoveel maar heb nog nergens gezien dat ze als prijs waren.

ik weet dat je ze ook krijgt op de rabo selectiedag (voor dat talentenplan van rabobank), hier kom je via de regio kampioenschappen, maar zijn er ook nog andere mogelijkheden om daar te komen?

Wij hebben vaak een sponsorpakket van de rabobank bij concoursen die we organiseren. Daar zit vaak een dekje bij :j

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:23

Als de Rabobank vanuit zichzelf wat (gratis) spulletjes komt brengen, sla ik dat niet af :D

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 18:45

antje_vip schreef:
Als de Rabobank vanuit zichzelf wat (gratis) spulletjes komt brengen, sla ik dat niet af :D

En als ze nu ook er voor betaalde zou dat helemaal kaasje zijn toch :D

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 19:09

CoronaLime schreef:
welshfan97 schreef:
weet iemand hier eigenlijk hoe je die rabo dekjes kunt winnen, ik zie ze zoveel maar heb nog nergens gezien dat ze als prijs waren.

ik weet dat je ze ook krijgt op de rabo selectiedag (voor dat talentenplan van rabobank), hier kom je via de regio kampioenschappen, maar zijn er ook nog andere mogelijkheden om daar te komen?

Wij hebben vaak een sponsorpakket van de rabobank bij concoursen die we organiseren. Daar zit vaak een dekje bij :j

zijn die concrousen dan speciale concoursen? zoals selectie of alleen voor de kring of juist grotere wedstrijden? ik rij namelijk al vanaf mijn 7de wedstrijd en heb al stapels dekjes gewonnen maar nog nooit rabo, ik vind ze wel handig (witte dekjes zijn bij mij niet aan te slepen, zeker als het om dressuur gaat, krimpt en slijt snel) :o en ik vind ze ook wel een soort van eer om ze op te hebben, als je ze zelf wint dan.

reclame maken voor rabobank en er niks voor terug krijgen valt wel mee vind ik, Rabobank investeert best veel in de paardensport met name in hun talentenplan. +:)+

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 21:14

Wij hebben een heel klein concours en geen selectie oid, maar we worden wel altijd gesponsord door de rabobank van de regio :P

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:14

Anthonia_ schreef:
dan kunnen we met zijn allen ook wel onze petries in een hoekje laten staan omdat er een p opstaat

Dat vind ik iets heel anders. Als ergens en merkje op staat maakt me dat niet uit, maar het moet niet zo zijn dat het er loeigroot op staat. Ik rij bijvoorbeeld wel met eurostar en eskadron, maar dekjes/dekens waar het merk loeigroot op staat ga ik echt niet mee lopen. Al vind ik dan nog dat er een verschil zit tussen een merk en een bedrijfsnaam.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:33

Anthonia_ schreef:

Tja zoek de verschillen:

http://www.drunensruiterhuis.nl/beelden/producten/laarzen/petrie_freeriderb.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VSABE8EH.jpg

Zouden die zelfde Petrie's nog intressant zijn als ze er ongeveer zo uitzien:
http://i42.tinypic.com/ibjvb8.jpg

Moet zeggen dat ik opzich het merkje van anky niet zozeer vindt storen op de dekens
http://www.ooteman.nl/media/p_full_77448_AnkyWinterdekenATB010BlackNJ2010Logo.jpg

Deze is dan weer een scapa look-a-like:
http://94.100.118.246/979600001-979650000/979626101-979626200/979626118_5_euE_.jpeg

Toch een duidelijk verschil in het subtiel vermelden van het merk of er gewoon overduidelijk opstaan.
Hele serieuze vraag maar ik zie niet zo in wat er mooi is aan zo'n duidelijke merkvermelding.
Als me paard nu Scapa of Eskadron heten zou ik zeggen zeker super leuk. Maar anders vindt ik het niet zo maar goed gaat wel wat offtopic. Ieder z'n ding gewoon uiterst slim van de ontwerpers.

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 23:00

DE links van tigra zeggen toch al genoeg,het zijn net zulke reclame borden.
Vandaar,mijn nichtje moest op de clubwedstrijden perse met en oxerdekje rijden,nou toen had ze het wel gehad met de club wedstrijden.
Omdat meneer oxer zijn zaak wilden promoten of zo,dat bedoel ik dus met die reclame.Vreselijk vond ze het. {:)-:(

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 23:02

vuurneon schreef:
Als ik t gratis zou krijgen, zou ik er zo mee rijden. Een dekje is een dekje voor mij := maar voor reclame betalen? Nee.

Voor reclame betalen nog even en dan gaan we ook voor de reclame folders betalen. _O-

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 23:05

haffie83 schreef:
DE links van tigra zeggen toch al genoeg,het zijn net zulke reclame borden.
Vandaar,mijn nichtje moest op de clubwedstrijden perse met en oxerdekje rijden,nou toen had ze het wel gehad met de club wedstrijden.
Omdat meneer oxer zijn zaak wilden promoten of zo,dat bedoel ik dus met die reclame.Vreselijk vond ze het. {:)-:(

Ja joh, want het is ook zo makkelijk om sponsors te vinden tegenwoordig...?
Sorry maar dit snap ik dus echt niet. Weet je hoe blij onze ponyclub een aantal jaar geleden was dat ze een sponsor hadden die dekjes wilde sponsoren (andere vielen bijna uit elkaar zo oud) uiteraard staat daar dan een logo op en uiteraard moeten de leden daar op wedstrijd mee rijden...kleine moeite toch?
Vind ik totaal niet hetzelfde als wanneer je een rabo-dekje koopt...

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 23:12

Weet ik ook wel maar mijn nicht vond het echt niks.
Ze had zelf wel een mooier dekje,dus rabo dekje of oxer dekje ik ben geen reclame bord ik vind het ook niks hoor.

dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 23:45

Zou zelf nooit een rabo dekje kopen of een dekje met een andere merknaam te opzichtig in beeld. Als ik de spullen gratis krijg (bv dekjes, winterdekens, kleding) dan zou ik het wel gebruiken (ik gratis spullen, zij gratis reclame). Ik zie alleen ook wel eens mensen met een deken van een slager, gewonnen op wedstrijd, dit vind ik dus echt niet kunnen. Ik zou nooit reclame maken voor een slager.

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 13:13

dakota schreef:
Zou zelf nooit een rabo dekje kopen of een dekje met een andere merknaam te opzichtig in beeld. Als ik de spullen gratis krijg (bv dekjes, winterdekens, kleding) dan zou ik het wel gebruiken (ik gratis spullen, zij gratis reclame). Ik zie alleen ook wel eens mensen met een deken van een slager, gewonnen op wedstrijd, dit vind ik dus echt niet kunnen. Ik zou nooit reclame maken voor een slager.

Reclame voor een slager nee dat lijkt me ook vreselijk,maar tegen gratis spullen tja dat ik wel zitten. :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 13:15

Hahahaha ik vind het stiekem best wel humor, reclame voor de slager :=
Val je wel op!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 13:16

Ow jawel hoor. Ik zou er niet voor betalen maar als ik ze toch gekregen heb.
Ik zou wel moeten lachen als er iemand het lef had om in mn gezicht te zeggen dat ik 'voor schut' zou rijden met mijn dekje. :))

Paula2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 13:18

ik zou er denk ook alleen mee willen rijden als ik hem had gewonnen. Heb zelf vorig jaar rabobank halster gewonnen. heerlijk halster van goeie kwaliteit! ben er juist trots op

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 13:22

Ik heb bv een jas van het knhs en staat ook rabobank op
jong talenten plan ook nog op de achterkant.

Ik heb de jas gehad van iemand die werkt bij het knhs

Ga ik mee op wedstrijden trek ik hem niet aan maar zo bij de paarden en buiten rijden wel
Hij is iets langer dan mijn jas en zit lekker warm ideaal.
Super jas jammer dan van de reclame die erop staan.
Door de kleuren zien de mensen je ook nog goed buiten!
jaaa is erg oranje haha
Hoe duur is een nieuwe winterjas wel niet voor bij de paarden?

Als je dekje mooi vind lekker gebruiken. jammer wat anderen ervan vinden.
En je kan hem krijgen! Alles is al zo duur.
De vrouw die ik help heeft er ook 1 met rabobank erop soms heeft ze hem eronder met de wedstrijden.
Ik zou me er niet druk overmaken.
Er word ook altijd gereden in dezelfde regio meeste kennen elkaar ook wel.