Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar voor reclame betalen? Nee.
vind ik een beetje sneu net als die rabojassenChaos schreef:Ik vind het altijd zo apart als mensen met van die sponsor dekken gaan rijden terwijl ze niets bereikt hebben. Een sponsor dek zou je moeten verdienen vind ik dan.
Ik heb de oude wedstrijddekken van Edward Gal, gekregen na zijn sponsorwissel waarna er dus nieuwe wedstrijddekken kwamen. Die wedstrijddekken gebruik ik enkel om te longeren, zou me generen als ik er mee over straat zou gaan.![]()
Tigra_ schreef:Chaos schreef:Tigra dat is toch met alles tegenwoordig?
Anky/Eurostar/Eskadron alles word verkocht met merknaam duidelijk zichtbaar erop.
Die draagt mijn paard dus ook niet. Zodra de merknaam duidelijk en groot vermeld staat moet ik het niet meer hebben. Je betaald ontzettend veel geld en alleen maar om een reclame bord te wezen met je paard
De merken zelf hebben het natuurlijk uiterst slim bekeken, en toch vrij duur verkopen en nog reclame. Dat is beter dan wat de meeste bedrijven moeten doen, die moeten juist betalen voor reclame. En deze bedrijven krijgen het voor elkaar om mensen te laten betalen voor de reclame.
Edit= toevoeging
welshfan97 schreef:weet iemand hier eigenlijk hoe je die rabo dekjes kunt winnen, ik zie ze zoveel maar heb nog nergens gezien dat ze als prijs waren.
ik weet dat je ze ook krijgt op de rabo selectiedag (voor dat talentenplan van rabobank), hier kom je via de regio kampioenschappen, maar zijn er ook nog andere mogelijkheden om daar te komen?
CoronaLime schreef:welshfan97 schreef:weet iemand hier eigenlijk hoe je die rabo dekjes kunt winnen, ik zie ze zoveel maar heb nog nergens gezien dat ze als prijs waren.
ik weet dat je ze ook krijgt op de rabo selectiedag (voor dat talentenplan van rabobank), hier kom je via de regio kampioenschappen, maar zijn er ook nog andere mogelijkheden om daar te komen?
Wij hebben vaak een sponsorpakket van de rabobank bij concoursen die we organiseren. Daar zit vaak een dekje bij
en ik vind ze ook wel een soort van eer om ze op te hebben, als je ze zelf wint dan.
Anthonia_ schreef:als ik er ooit eentje win absoluut
kopenvind ik een beetje sneu net als die rabojassen
dat ik er dan uit zie als een reclamebord, tsja
dan kunnen we met zijn allen ook wel onze petries in een hoekje laten staan omdat er een p opstaat
of geen g-star spijkerbroeken meer kopen omdat er een merkje opzit
Anthonia_ schreef:als ik er ooit eentje win absoluut
kopenvind ik een beetje sneu net als die rabojassen
dat ik er dan uit zie als een reclamebord, tsja
dan kunnen we met zijn allen ook wel onze petries in een hoekje laten staan omdat er een p opstaat
of geen g-star spijkerbroeken meer kopen omdat er een merkje opzit
haffie83 schreef:DE links van tigra zeggen toch al genoeg,het zijn net zulke reclame borden.
Vandaar,mijn nichtje moest op de clubwedstrijden perse met en oxerdekje rijden,nou toen had ze het wel gehad met de club wedstrijden.
Omdat meneer oxer zijn zaak wilden promoten of zo,dat bedoel ik dus met die reclame.Vreselijk vond ze het.
dakota schreef:Zou zelf nooit een rabo dekje kopen of een dekje met een andere merknaam te opzichtig in beeld. Als ik de spullen gratis krijg (bv dekjes, winterdekens, kleding) dan zou ik het wel gebruiken (ik gratis spullen, zij gratis reclame). Ik zie alleen ook wel eens mensen met een deken van een slager, gewonnen op wedstrijd, dit vind ik dus echt niet kunnen. Ik zou nooit reclame maken voor een slager.