Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Coby schreef:Ik heb begrepen dat jullie binnenkort gaan verhuizen, wacht daar nog even op. En kijk dan verder. Misschien kun je je pony bij huis zetten, maar soms is het veel gezelliger ook voor je toekomstige pony om hem-haar op een stal te zetten met andere paarden en pony´s. Ik weet niet of je al eens een verzorgpony alleen verzorgd hebt, dus ook stallen uitmesten, land schoon houden en rijden en weet niet wie de eventuele dierenartskosten van je pony zal betalen. Ik zou als ik jou was dus nog even wachten tot jullie een nieuw huis hebben gevonden en dan daarna op zoek gaan naar een manege of stal, vraag daar eens rond en ga je verdiepen in het werk wat het met zich mee brengt. Ik dacht zelf ook dat zo´n twee uur per dag meer dan genoeg was, nou als je paard thuis staat is dat inderdaad de tijd die je bezig bent met de verzorging, het rijden moet dan nog gebeuren!
Citaat:En ik snap best dat je tante niet wil dat je een Tinker wilt, Tinkers zijn erg eigengereide stoere paarden, voor een meisje van 11 jaar zijn veel Tinkers niet geschikt.
Ik hoop niet dat alle Tinkereigenaren over me heen vallen, ik vind alleen dat veel ´stoere´ paardenrassen wel eigenaren nodig hebben die stevig in de schoenen staan, anders kunnen dit heel vervelende paarden worden.