Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mijn eigen twee snobjes gaan ook mee!
Z met een hoedje en rubberen laarzen! Die vind ik echt goed! Lijkt me een geinige combinatie!
Die hoedjes zijn trouwens duur zeg....
), dus op maat gemaakte laarzen is wel wat voor mij denk ik! Dacht altijd dat die dingen wel achthonderd gulden kosten, maar dit valt mee!
Citaat:Op 2001-08-21 16:28, schreef PUCK:
bijvoorbeeld hoedje in de B wordt hier in Gelderland als snobistisch ervaren. in nh was dat heel normaal. ik moet wel zeggen dat de concoursen in nh ook een stuk beter geregeld zijn dan hier........

Altijd na het rijden in de hoop dat ze dan nog wat langer leven!
Maar zeg ik dat ik graag een Fjord wil en een KWPNer vreselijk vind, een kakpaard...nou dan heb je applaus van sommige mensen. En dat is niet minderwaardig? Als je hetzelfde zegt over iets 'duurders' dan hoor je niemand zeggen dat je een snob bent, dan ben je moeder Theresa. Ja dahaaag.

in dezelfde kleur als mijn sjabrak
en ik heb priveles aan huis twee uur per week

), sporen (waaaaah...grove wieltjes soms) en die sporen hebben dezelfde kleur als mijn stijgbeugels nl messing. En het bit en gespjes van hoofdstel passen daar ook weer bij. O,jee, O,jee. Puck..het gaat de verkeerde kant op met ons!

, maar dan moet je wel je hoedje ophouden grijnz....
Maar ik laat er boxen bijbouwen want ik wil er 8!!!!

Ik ben nou eenmaal erg gesteld op rubberen laarzen en een cap (en natuurlijk mijn
zwarte rijbroek die ik al een paar jaar heb (begint trouwens wel erg strak te zitten
)
Tof he? Zo is hij toch speciaal