stoere weer terug naar vorige eigenaar :(

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:56

eej pjotr, wat jammer dat stoere weg gaat het is zon schatje! ik vind dat je een goede keuze maakt, en het is jou keuze dat gaat niemand verder iets aan. Alleen jammer dat ik niet meer ben komen kijken!! in ieder geval succes met je nieuwe pony!

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:58

seren schreef:
eej pjotr, wat jammer dat stoere weg gaat het is zon schatje! ik vind dat je een goede keuze maakt, en het is jou keuze dat gaat niemand verder iets aan. Alleen jammer dat ik niet meer ben komen kijken!! in ieder geval succes met je nieuwe pony!

Kijk dit is een bokker! OK dan!

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 18:21

Dankzij de uitleg van Wenny is het mij ook wat duidelijker.
Als Pjotr niet 100% van haar was kan ik me best voorstellen dat er een pony is gekomen die wel 100% van haar is. Maar dan rijst toch de vraag... Waarom niet Pjotr helemaal voor jezelf kopen?

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 18:24

Pasja"]
[quote="seren schreef:

[/quote]
offtopic; maar wat zou de wereld zijn als mensen allemaal dezelfde mening zou hebben? Zou behoorlijk saai zijn volgens mij. Verder ken ik haar niet en de pony's niet dus daar kan ik geen oordeel over geven. Maar ik vind het raar dat jij (pasja) alleen de mensen die dezelfde mening hebben een echte bokker vind.
Wat feitelijk gezien ook nog eens onzin is, iedereen die zich op bokt heeft aangemeldt is een echte bokker.

Weer even ontopic; Jammer dat Stoere weggaat, vond het echt een leuke pony om te zien!

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 18:37

Lieke"]
[quote="Pasja"][quote="seren schreef:

[/quote]
offtopic; maar wat zou de wereld zijn als mensen allemaal dezelfde mening zou hebben? Zou behoorlijk saai zijn volgens mij. Verder ken ik haar niet en de pony's niet dus daar kan ik geen oordeel over geven. Maar ik vind het raar dat jij (pasja) alleen de mensen die dezelfde mening hebben een echte bokker vind.
Wat feitelijk gezien ook nog eens onzin is, iedereen die zich op bokt heeft aangemeldt is een echte bokker.
[/quote]

Kijk hier boven is niet wat iedereen zegt of wel? Verward
Maar tuurlijk dan is het saai maar als je eens oplet dat het alleen maar banketstaaf opmerkingen zijn waar zij geen zak aan heeft!
En tuurlijk wel zoveel mensen zeggen het dat als iemand gewoon VRIENDELIJK reageert en bokker is dan iemand die alleen maar banketstaaf opmerkingen kan zeggen...
Tuurlijk mag je wel is een banketstaaf maken maar bij Pjotr word het ALITJD gedaan welk topic het ook is met rijden gewone noem maar op...
En dan mag ik wel eens mijn mond opentrekken... dat zou jij ook doen...
En natuurlijk mag je je dan je mening geven maar zij vraagt om medelijden antwoord en niet zo van die opmerkingen...
Snap je nu wat ik bedoel? Dit is ook de laatste x dat ik hier reageer want ik heb hier niet meer zo'n zin in...

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:58

huh? Ik volg jou niet meer hoor... Eerst koop je er een pony bij dan kom je er achter dat je geen tijd meer hebt en verkoop je een pony die je al langer hebt en dan koop je weer een nieuwe en verkoop je die ander weer. Hoe kan je dat doen zeg... Verward Ik zou dat echt niet kunnen met timon. maar ja ieder z'n keuzen (gelukkig)

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 20:58

Pasja"]
[quote="seren schreef:

[/quote]

Dus iedereen moet een bokker zijn die overal "oo wat lief" neerzet?
Sjongejonge als iemand iets vaags van haar vind mag diegene dat best vragen en dat hoeft niet altijd op de "ik ben de liefste bokker zien jullie dat?" manier...

Ontopic: Ik snap net zoals de rest niet helemaal hoe het nu zit maar toch hardstikke veel plezier met je nieuwe pony!!!

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:02

Go Rodeogirl Go Rodeogirl Tong uitsteken Schijnheilig

Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:46

Ik ga nog even lekker 'off topic' mee. Het valt me wel vaker op dat sommigen de anonimiteit van het internet aangrijpen om bijzonder banketstaaf opmerkingen neer te zetten. Dus het is niet Pjotr die dan maar niets meer moet plaatsen. Haar bericht was OK.

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:28

Citaat:
Ontopic: Ik snap net zoals de rest niet helemaal hoe het nu zit maar toch hardstikke veel plezier met je nieuwe pony!!!

Je doet het nu toch zelf ook?
En meestal word het er wel bijgezet van: Commentaar Welkom...
En dat heeft ze er niet bij staan of wel? anders ben ik blind en dat lijkt me niet...
En als je juist kijkt naar het bericht staat er eigelijk weinig bij om voor commentaar op te geven en anders is het gewoon waar Pjotr niet omvraagt... Nogmaals ze vraagt juist om medelijde en niet van die opmerkingen van '' o jij houd je pony's ook niet lang ik denk dat je het beter op een verzorgpony moet houden... ''
Maar wat betreft Ik wil best de topic neerzetten waar zij helemaal word afgekraakt... En ik zeg niet dat je het op een '' o ik ben zo lieve goede bokker'' neer moet zetten...
En natuurlijk is haar bericht OK en tuurlijk mag zij plaatsen wat zij wil dat is gewoon onzin...
En ik denk dat we dit Topic beter ALWEER kunnen sluiten want we krijgen hier alleen maar ruzie van waar het niet beter van word...

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:40

Pasja schreef:
En meestal word het er wel bijgezet van: Commentaar Welkom...
En dat heeft ze er niet bij staan of wel? anders ben ik blind en dat lijkt me niet...
En als je juist kijkt naar het bericht staat er eigelijk weinig bij om voor commentaar op te geven en anders is het gewoon waar Pjotr niet omvraagt... Nogmaals
ze vraagt juist om medelijde
en niet van die opmerkingen van '' o jij houd je pony's ook niet lang ik denk dat je het beter op een verzorgpony moet houden... ''

Oke, kort geconcludeerd, zolang je medelijden hebt dat stoere weg is is het oke, maar zodra je je afvraagt hoe eea in elkaar zit is het niet oke want heeft ze er niet om gevraagd????

Vreemd trouwens, dat jij het voor of namens haar opneemt/verwoord, ik neem aan dat ze dat ook zelf wel kan.

Zoals ook al eerder hier gezegd, bokt is een openbaar forum en als je niet wil dat er opmerkingen geplaatst worden die niet stroken met de jouwe, moet je niets plaatsen!

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:48

Ze geeft al heel de middag en al geen antwoord meer...
En het zit me gewoon tot hier! altijd dat banketstaaf gedoe bij haar...
Nog bij elk topic heeft ze alleen maar ruzie of er zat een slot op...
Nou ook leuk voor haar en er zijn wel meerdere die ik ken die dit ook nergens op vinden slaan dat iedereen zo reageert tegen haar...
En als het een openbaar forum is waarom zou ik dit dan niet mogen plaatsen? Is opkomen voor elkaar ook dan al verboden?
Maar ik stop hier nu echt mee want we krijgen hier alleen maar ruzies van...

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 23:03

Pasja schreef:
En als het een openbaar forum is waarom zou ik dit dan niet mogen plaatsen? Is opkomen voor elkaar ook dan al verboden?

De -je- in mijn zin was meer algemeen bedoeld hoor, tuurlijk is het niet verboden, maar iets minder aangebrand zou geen kwaad kunnen Knipoog Het lijkt nu net alsof zij niets kan/wil zeggen, omdat jij dat voor haar doet. Dit is trouwens het 1e topic waar ik in reageer van Pjotr en mijn vraag heeft niets te maken met wie de plaatser is van het bericht maar wel met het waarom een pony verkopen wegens tijdgebrek en er dan binnen een week (ofzo) een andere voor terugkopen.....

Citaat:
Maar ik stop hier nu echt mee want we krijgen hier alleen maar ruzies van...

Nee hoor Haha! Althans met mij niet, wat een ieder met zijn/haar pony/paard doet moet hij/zij weten, ik vroeg me alleen af hoe dat in elkaar zit. Zou hetzelfde zijn als ik nu zeg dat ik een 2e pony erbij gekocht heb, terwijl Ies net 2 weken weg is vanwege tijdgebrek... Dan snap ik dat mensen daar ook raar van op zullen kijken.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 23:11

En Pasja, jij zegt nu dat iedereen over Pjotr heenvalt in al haar topic, maar denk je niet ook dat de topics die zijn start of de foto's die er zijn geplaatst misschien wel de oorzaak zijn van alle commentaar die er - terecht - maar misschien niet zo subtiel - op zijn gegeven. Als iemand vol zelfvertrouwen foto's plaatst van "doe ik het zo goed?" en het ziet er niet uit, dan krijg je daar idd heel bokt over je heen. Met goedbedoelde kritiek, die soms heel hard aan kan komen, maar evengoed heel eerlijk is. Ik ben altijd van mening dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken. Je kunt maar beter een keer gewoon de waarheid horen (en dat doet soms zeer) dan dat je iemand naar de mond praat. Want uiteindelijk heb je daar alleen jezelf mee.

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 23:24

Daar heb je gelijk in

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 08:50

ik ga zelf even antwoord geven want ik ben ziek dus niet zo vaak achter de computer.
oke even goed uitleggen dan.
wenny heeft al een groot deel uitgelgd.
stoere is in de vrijheid geboren (niet tegen mij gezegd)
heeft nooit op een stal gestaan. (wist ik ook niet)
ik heb niet de mogelijkheid om hem het hele jaar op het land te zetten (misschien 8 maanden)
deze dingen had ik wel gevraagd maar een onduidelijk antwoord op gekregen.
nu staat stoere al een tijdje op stal een beetje te staan. hij eet niet drinkt niet toont geen intresse.
hij plast ontzettend veel maar dan ook echt veel.
hier is de veearts voor geweest (hij is gezond) maar voelt zich niet op zn gemak.
hier kies ik gewoon voor de pony tuurlijk vind ik het heel erg dat hij wegmoet want het is zo'n lieverd maar daar kan hij heel het jaar buiten staan (wat dus beter is)
oke dat met pjotr is ook allemaal een beetje vaag (daar ga ik verder niet op in) hij is nu lekker goed terecht.
en in de tussentijd ben ik een opleiding met een andere baan gaan volgen dus meer tijd en geld.
omdat ik het rijden best wel gemist heb (doordat ik stoere had)
heb ik gekozen voor een leuke merrie die we vanmiddag gaan ophalen.
stoere word of vrijdagavond of zondagochtend opgehaald.
maar ik ga wel elke maand een keertje kijken. dit is een voordeel omdat de eigenaar een goede kennis is.
als er weer onduidelijkheden zijn kun je dat best zeggen ik snap jullie ook wel. alleen met vragen en mededelingen van pjotr ga ik verder niet op in. sorry

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 08:58

in mijn ogen heb je goed gehandeld. peerd had het niet naar zijn zin bij je. Dan kan je hem beter weg doen en een ander paard kopen dat wel bij je past..... duidelijk genoeg hoor

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 09:11

Annetje schreef:
Valt me wel op dat je niet echt lang met je pony's doet. Misschien kun je het beter bij een verzorgpaard of bijrijd paard houden?
Maar ja, erg voor je dat hij weer weg 'moet.'

en weer een afzeikende opmerking mensen.. dat wil zij toch ook niet zelf ik vin ddat ze goed gehandeld heeft en het beste voor de pony wilde... weer typisch bokt dit!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 09:12

alleen dat met pjotr... als jij het niet wil vertellen prima toch