Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pasja"]
[quote="seren schreef:eej pjotr, wat jammer dat stoere weg gaat het is zon schatje! ik vind dat je een goede keuze maakt, en het is jou keuze dat gaat niemand verder iets aan. Alleen jammer dat ik niet meer ben komen kijken!! in ieder geval succes met je nieuwe pony!
Lieke"]
[quote="Pasja"][quote="seren schreef:eej pjotr, wat jammer dat stoere weg gaat het is zon schatje! ik vind dat je een goede keuze maakt, en het is jou keuze dat gaat niemand verder iets aan. Alleen jammer dat ik niet meer ben komen kijken!! in ieder geval succes met je nieuwe pony!
Pasja"]
[quote="seren schreef:eej pjotr, wat jammer dat stoere weg gaat het is zon schatje! ik vind dat je een goede keuze maakt, en het is jou keuze dat gaat niemand verder iets aan. Alleen jammer dat ik niet meer ben komen kijken!! in ieder geval succes met je nieuwe pony!
Citaat:Ontopic: Ik snap net zoals de rest niet helemaal hoe het nu zit maar toch hardstikke veel plezier met je nieuwe pony!!!
Pasja schreef:En meestal word het er wel bijgezet van: Commentaar Welkom...
En dat heeft ze er niet bij staan of wel? anders ben ik blind en dat lijkt me niet...
En als je juist kijkt naar het bericht staat er eigelijk weinig bij om voor commentaar op te geven en anders is het gewoon waar Pjotr niet omvraagt... Nogmaals
ze vraagt juist om medelijde en niet van die opmerkingen van '' o jij houd je pony's ook niet lang ik denk dat je het beter op een verzorgpony moet houden... ''
Pasja schreef:En als het een openbaar forum is waarom zou ik dit dan niet mogen plaatsen? Is opkomen voor elkaar ook dan al verboden?
Citaat:Maar ik stop hier nu echt mee want we krijgen hier alleen maar ruzies van...
Annetje schreef:Valt me wel op dat je niet echt lang met je pony's doet. Misschien kun je het beter bij een verzorgpaard of bijrijd paard houden?
Maar ja, erg voor je dat hij weer weg 'moet.'