Vandaag koetsiersbewijs gehaald!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mrietjesueel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 11:29

Wij hebben ook via de Coolvelse menners gecursust, degene die dat allemaal regelt is Pieter Bastiaans uit nuenen. Als je wil kan k je zn nummer pb'en. Denk dat r komend voorjaar wel weer een cursus start. Als instructeur komt dan Elbert Koelewijn, en de verzamelplek van de praktijklessen is het veldje bij sportpark de Lissevoort in nuenen. De theorielessen worden in de rijhal vlakbij enode gegeven.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 11:52

Nog gefeliciteerd!!! Altijd fijn zo'n bewijsje Haha!

Rosiewozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 15:52

Mrietjesueel schreef:
Wij hebben ook via de Coolvelse menners gecursust, degene die dat allemaal regelt is Pieter Bastiaans uit nuenen. Als je wil kan k je zn nummer pb'en. Denk dat r komend voorjaar wel weer een cursus start. Als instructeur komt dan Elbert Koelewijn, en de verzamelplek van de praktijklessen is het veldje bij sportpark de Lissevoort in nuenen. De theorielessen worden in de rijhal vlakbij enode gegeven.

Ja ik weet het ja. Bedankt voor het nummer,maar ik heb het ook al thuis liggen. Ik was alleen benieuwd of ze het daar had gehaald. Ik ga volgend jaar als ik heb gespaard meedoen, ik wil het wel heel graag een keer halen.

Rosiewozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 15:55

oh wacht even ik zit niet op te letten, jij had ook meegelest en het papiertje gehaald. Ik heb dus gewoon antwoord gekregen op mijn vraag. Sorry.

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 18:06

Yep, Marieke heeft ook meegedaan. We hebben het span nl gebruikt van haar verzorgpaard, Knilles!
Wij waren met 18 man. Zeker de moeite waard het te halen volgend jaar. Alleen jammer dat je er niet eerder mee komt, dan had je er meteen wat aan gehad. Nu ga je zelf wat mennen en weet je niet wat je daar had kunnen leren... Aachenbach-systeem mennen, bepaalde handigheden, regels, tuig, kar enz...
Maar....vragen staat vrij..ik woon iig en de buurt.
Bedankt voor de reacties mensen!!! Leuk!

iloveperry

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 18:14

hey wij moeten morguh! 2 span examewn

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 18:56

Met de in je site genoemde Perry en Niels?
Succes he! Kom op!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 19:14

Ik moet 8 november op en ben nu al een beetje zenuwachtig. Gefeliciteerd dat jij het gehaald hebt.

Bolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 19:47

Gefeliciteerd Hoor!! OK dan!
Ik ben vorig jaar april geslaagd, maar door een peesblessure kon ik van begin november tot augustus dit jaar niet mennen met die Bolle.
Dus ik was ook eigenlijk best wel weer zenuwachtig toen ik voor het eerst na lange tijd weer op de bok kroop, zou ik het allemaal nog kunnen en wat belangrijker was, begreep die Bolle het allemaal nog. Verward
Voor alle zekerheid na het inspannen alles maar even laten checken door Ton Monhemius.
Die man heeft altijd wel commentaar, maar wat denk je???? Alles was naar z'n zin......
Na eerst even wat rondgestapt te hebben mocht ie aandraven, het ging echt super, of al die tijd niet anders was gewend. Lovers
Dus, geniet er lekker van!!

Afbeelding