Helaas was schoonopa te slecht om nog te rijden toen ik de familie kwam...
Maar goed, ik ben allang blij dat mijn vriend paarden leuk vind
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

liekevb schreef:Haha super leuk ben benieuwd hoe ze het vind.
Je hebt in ieder geval mee dat je een tinker hebt, zit voor haar eerste keer wat fijner dan een smal paardje...
Laat maar even weten hoe het is gegaan! (en foto's) haha
Schoonmams én schoonpaps hebben allebei even een klein stukje op mijn tinkermerrie gereden buiten (en ik met halstertouw ernaast). Ze was een beetje kijkerig, maar gelukkig verder erg braaf. Schoonmams vond het helemaal geweldig, en zei nadat we weer thuis waren dat ze nog graag een keertje mee wou als dat goed was
Ze vond het echt geweldig dat als ze haar beide benen aanlegde mijn merrie zomaar ging stappen!
Schoonpaps was wat stoerder en wou ook een stukje draven. Was nogal verwonderd dat hij het lichtrijden al zo snel doorhad! Was maar een klein stukje draf, want ik moest natuurlijk ook meerennen en heb echt een slechte conditie! Vond het ontzettend leuk om ze zo een keertje mee te maken
Foto's heb ik helaas niet, maar het staat wel allemaal op film. Zal eens proberen stills te maken uit die film

! Leuk dat ze interesse hebben voor 'jouw' wereldje! Ik ben benieuwd of ze vaker willen gaan rijden.
.
Ik ben gezegend met een rijdende vader en partner. Mijn moeder moet er niks van hebben maar vindt het erg leuk voor mij, mijn broertje stapte vroeger altijd uit. Schoonouders vinden het leuk maar hoeven er niet op haha
Of ik daar zo blij mee ben weet ik niet
. Ben ik wel bang dat ik mijn merrie straks kwijt ben 
Lijkt me zo leuk om met familie naar je paard te gaan en die dan ook echt allemaal gek zijn op paarden
MoriMann schreef:Mijn schoonmoeder is bang voor paarden en mijn schoonvader heeft er helemaal niets mee. Ze zijn wel op zoek naar een ander huis en komen daarbij nogal eens woningen met stallen/weides tegen en elke keer beginnen ze er dan weer over dat ze dan wel een paar paarden willen aanschaffen die schoonzus (die vroeger ook heeft gereden en een verzorgpaardje heeft gehad) en ik dan kunnen verzorgen. Alleen liggen de locaties waar ze kijken altijd op minimaal een uur (met de auto) afstand, dus dat gaat niet werken. Gelukkig kan ik ze er nog steeds van overtuigen dat ze NIET aan wat dan ook mat paarden op hun (eventueel toekomstige) terrein moeten beginnen als ze er niet zelf mee aan de slag willen/kunnen/durven te gaan.
.
Is toch wel bijzonder dit
Kunnen we inderdaad wel eens organiseren op stal een schoonouder dag
Kunnen we een rondje bos maken, en lachen om die groentjes