snap je frustratie enorm goed.,
Mn eerste paard (die ik nog steed sheb gelukkig) kan al sinds 2001 niet meer gereden worden..sinds die tijd al een pensioenpaard, terwijl hij toen pas 12 jaar was!
Gelukkig kwam ik in de mogelijkheid in 2007 een jonge merrie te kopen, onbeleerd en 2 jaar later, kon ik haar rijden. Daar kwam nog een merrie bij en huppa, die staat ook al sinds juli stil..gestoord wordt ik ervan. Heb 8 paarden staan, waar ik dr maar 1 van kan rijden, hoe absurd is dat! maar ik heb dr wel zelf voor gekozen (voor de niet rijdende paarden dan he), maar soms denk ik, heel soms, ook wel eens, verdorie ik wil nu ook wel even erop en naar buiten en dat gaat dan niet door een blessure ed..
Geduld is een schone zaak en we werken ergens naar toe, in ons geval komt het dan ook hopelijk weer goed..en ik duim voor jou ook mee, het duurt erg lang zoiets, maar jullie zullen vast weer mooie ritten maken..en voor nu duim ik gewoon voor je op de endurance ritten
Sterkte!
Erg lief!
..
. Pardon! Had ik echt geen behoefte aan. Had al genoeg stof tot denken met onze eigen situatie en ook dat soort 'medelevende reele opmerkingen', terwijl je zelf wel degelijk er van bewust bent, zit ik ook niet op te wachten! (Klinkt egoistisch, maar op een gegeven moment zit je vol.)
Ook voor jou Ireen, maar ik weet hoe moeilijk het is..