Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fairie schreef:Geweldig issie he
Zelfs in de wei met Jolly Jumper, zijn lieve maatje en een deken op is hij nog leuk! Geweldig paard!
Annelou"]
[quote="Fairie schreef:Geweldig issie he
Zelfs in de wei met Jolly Jumper, zijn lieve maatje en een deken op is hij nog leuk! Geweldig paard!
Lielle schreef:Ik kan me nog de rillingen (en de tranen) herinneren van het afscheid in Den Bosch en van de kür in Sydney. Zo'n paard is een toppaard, simpel.
GribaldiFAN schreef:Ik heb altijd erg veel bewondering voor de prestaties van anky en Bonfire gehad. En ook ik lees met verbazing de topics op FA en RT. Ik wil me daar niet echt verder over uitwijden want ik vind het de moeite niet waard. Maar ik weet wel als iemand zich bewezen heeft een goed sportpaard te zijn is het bonfire wel. Vroeger werd er ongelovig naar hem gekeken. Het was vaak een kijkerig paard met de niet meest ideale bouw. Toch heeft de combinatie anky en bonfire laten zien daar boven te staan. En dat op karakter, goede trainigsmethode en vertrouwen je onvolkomenheden in de bouw te boven kunt gaan. Overigens wil ik daar aan toevoegen dat er maar weinig "correct gebouwde" paarden op het hoogste niveau mee draaien. Misschien een aandachtspuntje voor mr. Lange en aanhang.....