Verzorgster stopt ermee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 20:53

Ik heb 3 hele goede trouwe verzorgsters gehad die trouw altijd kwamen weer of geen weer en 2 daarvan waren/zijn pubers. Helas zijn we verhuisd en heb ik ze moeten achterlaten.

Vandaag ben ik ook officieel verzorgsterloos van iemand van 25 en jaren eerder al iemand van 30. Omdat ze geen zin heeft om 600 meter verder te moeten rijden met haar auto.

geef mij maar eenjong meisje voor verzorging maakt het me niet uit als ze maar lief zijn voor mijn paard en niets op eigen houtje doen waar ik niks van weet of wat niet mag. wat ouderen dus wel doen, waardoor mijn paard nu spierbevangen is bijvoorbeeld.

Dus iemand suggesties.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 22:06

sannah schreef:
Nogmaals, ik wil de goede, trouwe verzorgers niet aan vallen, ik weet zeker dat ze er zijn.
Als je die als paardenbezitter hebt, ben je een bofkont!

ik snap je aan de ene kant wel, maar ik vind toch dat je te kort door de bocht gaat.

tuurlijk zijn er ook verzorgsters die er met de pet naar gooien bij regenend weer. Als je niet de mogelijkheid hebt tot een eigen paard ben je ontzettend hard bezig om te zoeken naar een verzorgpony of paard. Ik kan het weten ik heb 6 jaar lang gezocht, en nu heb ik dan eindelijk Oscar. Ik kan je zo 20 mensen noemen die hard op zoek zijn naar een verzorgpony, ik weet zeker dat er genoeg verzorgsters zijn die WEL alles voor je paardje overhebben.

Ik zit op 5 vwo en heb het met school verschrikkelijk druk. Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zijn verzorgpaard af moet zeggen vanwege school, want als het niet gaat dan gaat het niet. Dat kan trouwens op de mavo net zo zijn, want iemand kan met de mavo ook verschrikkelijk veel moeite hebben.

En je kunt wel boos gaan zitten doen dat ze opzegd, maar wat heb je nou liever, dat ze gewoon eerlijk zegt dat ze het niet meer haalt, of dat je constant achter haar aan moet lopen en controleren of ze wel geweest is. Bekijk het zo, ze was vast ontzettend goed voor je paardje, anders had je haar niet zolang laten blijven.

Ga gewoon een keer langs een manege langs en kijk even rond, wedden dat je er zo 10 op een hand hebt die met liefde je paard willen verzorgen!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 22:08

Marrie schreef:
Moeilijk hoor... Idd school is echt niet zwaar hoor!!!

Voor jou misschien niet, (of vroeger niet in vergelijking met je werk) maar ik ken er ook die alle benen bij moeten zetten om het school jaar te halen.. ben blij dat zo'n kind haar leven niet vergooid voor jou paard!

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 20:56

Hej! ik heb zelf n verzorgfjord en daar moet ik 3 kwartier voor fietsen om daar te komen. Als er mij werd verteld dat ik niet mocht rijden kreeg ik ook minder zin. je bent anderhalf uur bezig met heen en weer rijden om een paard te poetsen.. maar als het dichterbij is zou het heerlijk zijn als ik lekker ff kort langs kon gaan om ff te knuffele en poetse enzow.. maar dat zit er voor mij niet in. Toch denk ik dat er heeeel veel meisjes staan te springen om een verzorgpony of als bijrijdster te helpen! tenminste, dat is hier wel zo!