Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_biondaa schreef:Je pony in een stal zetten, liefst vast aan een halster en een touw, zo klein mogelijke stal en zo strak mogelijk vast! dan houd je je pony wit![]()
Nee grapje, gewoon goed poetsen.

renskep schreef:Ik heb wel eens gehoord dat het aan het geslacht ligt? Merrie's doen hun behoefte achter in de stal, ruinen overal en hengsten scheiden het. Maar ja als ze er dan nog in gaan liggen rollen, schiet dat ook niet op! Ik heb geen betere ideeen dan er nu al gegeven zijn!

, je moet er wat voor over hebben haha!!!
Marleenloveu schreef:Ik denk dat het niet echt lukt zonder wassen, mijn pony doet er ook alles aan om vies te worden en het is nog een schimmel ook!!!
Ik ken iemand die haar pony gewoon op stal houd maar dat vind ik
Ook niks..... Ik denk dat je gewoon de pech hebt met zon witte pony, je moet er wat voor over hebben haha!!!

xxMaxx schreef:nicky_rilana schreef:ik had een spray waar iets wits in zat dat was speciaal voor witte pony's dat kon je op de vuilen plekken spuiten
Ja ik heb ook 2! Een vloeibare: coat whitener ofzo, werkt voor geen meter, en shampoo waarbij je geen water nodig hebt. Nou ammehoela!!
[/quote]
xxMaxx schreef:Hahaha precies! Beetje experimenten uitvoeren op dieren![]()
In de zomer is het eigenlijk erg. Dan rolt hij in stoffig zand, ga ik borstelen? Dan wordt het alleen maar erger!! Hij wordt erg helemaal bruin van! Iemand die dit ook heeft?
Marleenloveu schreef:xxMaxx schreef:Hahaha precies! Beetje experimenten uitvoeren op dieren![]()
In de zomer is het eigenlijk erg. Dan rolt hij in stoffig zand, ga ik borstelen? Dan wordt het alleen maar erger!! Hij wordt erg helemaal bruin van! Iemand die dit ook heeft?
Ja ik, mijn schimmeltje zit vol met vlekken, kep dr nog maar net dus heb dr nog niet echt heel lang vies gezien maar sinds ik haar heb is ze vies, ook als ik dr poets
Marleenloveu schreef:[quote="
[/quote]
[/quote]
Marleenloveu schreef:Marleenloveu schreef:[quote="
Ja ik, mijn schimmeltje zit vol met vlekken, kep dr nog maar net dus heb dr nog niet echt heel lang vies gezien maar sinds ik haar heb is ze vies, ook als ik dr poets
[/quote]