Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Von schreef:Omdat ik een whiplash heb, had ik eigenlijk besloten om nooit meer te gaan springen omdat de kans toch groter is om van je paard af te donderen tijdens het springen, maar goed ik ben eigenwijs en vind springen zo leuk dat ik een tijdje geleden toch weer begonnen ben![]()
En ja hoor, gisteren gebeurde het: Cas weigerde en ik had het te laat door waardoor ik er af donderde, kwam plat op mijn rug terecht en daarna volgde met een klap mijn hoofd op de grond, auw!
Alles voelt nu een beetje beurs, maar heb goede hoop dat het gewoon spierpijn is![]()
lunatje schreef:Kwam op de zijkant van mijn hoofd en de bovenkant van mijn schouder terecht, een scherpere hoek kan je nek gewoon niet maken zonder te breken
Bolke schreef:Meid, kijk toch uit! Is het je waard om een risico te lopen je nek weer slechter te laten worden, alleen om te springen? Ik waag me er niet meer aan!![]()
Ik moet er niet aan denken dat mijn WL weer erger wordt omdat ik van mijn paard afkletter. Het is nu vaak al zo poedersuiker, laat staan dat het nog weer erger wordt!