Lang leve de cap????

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

aiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 18:37

Heb vandaag mijn HH cap binnen gekregen. Besteld bij thegallop via internet voor 57,50 volgens mij en je hoeft daar geen verzendkosten te betalen.
Hij zit perfect moet alleen een beetje wennen aan de 'breedte' ik ben nog zo'n ouderwets dun model gewend.

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 18:47

HH staat toch voor Hary's Horse he?? (sorry, ben niet zo goed in die afkortingen van jullie Haha!)

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:29

Katja"]
[quote="Belker schreef:
De casco lijkt bij mij ook steeds weer ruimer te gaan zitten.

Dan krimpt je hoofd. Kan nooit goed zijn. Haha!
[/quote]
Komt door dat lange werken
Mijn hersenen werken nu te hard, dat ingekapselde vet daar is nu aan het verbranden Haha!

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 21:19

:S ik had hoogst waarschijnlijk mijn nek gebroken als ik een cap had gedragen toen ik met paard en al over de kop sloeg... Kwam op de zijkant van mijn hoofd en de bovenkant van mijn schouder terecht, een scherpere hoek kan je nek gewoon niet maken zonder te breken, als ik een cap had gedragen was die hoek een stuk scherper geweest.... In de bak rijd ik altijd met cap, buiten eigenlijk nooit, je kan daar veel makkelijker *voorzichtig* vallen als in een bak vind ik altijd.

Bolke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 23:24

Von schreef:
Omdat ik een whiplash heb, had ik eigenlijk besloten om nooit meer te gaan springen omdat de kans toch groter is om van je paard af te donderen tijdens het springen, maar goed ik ben eigenwijs en vind springen zo leuk dat ik een tijdje geleden toch weer begonnen ben Schijnheilig
En ja hoor, gisteren gebeurde het: Cas weigerde en ik had het te laat door waardoor ik er af donderde, kwam plat op mijn rug terecht en daarna volgde met een klap mijn hoofd op de grond Boos! , auw!
Alles voelt nu een beetje beurs, maar heb goede hoop dat het gewoon spierpijn is Bloos

Meid, kijk toch uit! Is het je waard om een risico te lopen je nek weer slechter te laten worden, alleen om te springen? Ik waag me er niet meer aan!

Ik moet er niet aan denken dat mijn WL weer erger wordt omdat ik van mijn paard afkletter. Het is nu vaak al zo poedersuiker, laat staan dat het nog weer erger wordt!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 04:43

lunatje schreef:
Kwam op de zijkant van mijn hoofd en de bovenkant van mijn schouder terecht, een scherpere hoek kan je nek gewoon niet maken zonder te breken

Off-topic: Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dat wel kan, maar vraag niet hoe

Verder ben ik het met iedereen eens. Misschien moet je je een keer laten adviseren bij de ruiterzaak. Gewoon de goede maat is soms nog niet genoeg omdat sommige mensen een smaller/wijder hoofd hebben dan andere. De binnenwijdte verschilt vaak een beetje per merk en model. En natuurlijk je kinbandje goed vastmaken zodat hij niet op je neus klapt.

Von

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 09:03

Bolke schreef:
Meid, kijk toch uit! Is het je waard om een risico te lopen je nek weer slechter te laten worden, alleen om te springen? Ik waag me er niet meer aan!

Ik moet er niet aan denken dat mijn WL weer erger wordt omdat ik van mijn paard afkletter. Het is nu vaak al zo poedersuiker, laat staan dat het nog weer erger wordt!

Je hebt helemaal gelijk Bloos!
Maar jij zal als Whiplash patient ook weten dat je gewoon gek wordt van de dingen die je niet meer kan, en helaas zit ik zo eigenwijs in elkaar dat ik (soms) niet over de gevolgen nadenk en weer gewoon alles wil kunnen doen. Als ik "slechte" dagen heb dan ben ik keurig heel voorzichtig, maar helaas als ik goede dagen heb dan doe ik net of er niets aan de hand met me is (hoe bedoel je kop in het zand steken Haha! ).