Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

fanci_mike schreef:Vind het bloedirritant als mensen dat doen, ik laat instructie komen voor 45 euri per uur, zij nooit, en dan van mijn les gaan profiteren? Kijk, zoasl ts het stelt vingd ik het nog niet zo raar, maar bij mij hebben ze echt eens letterlijk een les meegereden, en sindsdien ben ik er lichtelijk allergisch voor...
Jeetje, dan zou ik er ook niet op zitten te wachten.Yamcha schreef:Als jij in de bak gaat rijden, en je gaat precies doen wat die instructeur zegt, kun je daar wel degelijk iets aan doen, en is het imo geen les lenen, maar les stelen. Wil je goede les? Betaal er maar voor ook. Dat je bij een les staat te kijken, vind ik nog tot daar aan toe, dat moet kunnen, maar in die bak gaan rijden, vind ik echt heel asociaal.fanci_mike schreef:Vind het bloedirritant als mensen dat doen, ik laat instructie komen voor 45 euri per uur, zij nooit, en dan van mijn les gaan profiteren? Kijk, zoasl ts het stelt vingd ik het nog niet zo raar, maar bij mij hebben ze echt eens letterlijk een les meegereden, en sindsdien ben ik er lichtelijk allergisch voor...
Dit dus......
Ik dacht dat les lenen als kijken bij de les van een ander was bedoeld.
Oke, dan ben ik een dief vermoedelijk.