Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yamcha schreef:Sommige mensen kopen een groene pony voor een groene ruiter, omdat er altijd verhalen zijn, waarbij het het wel goed ging. Daarbij wordt dan vergeten dat dat uitzonderingen zijn. Geen mens die toegeeft een ongelooflijk domme blunder uitgehaald te hebben, dus die verhalen lees je nooit.
Ik durf gerust toegeven dat ik fouten met mijn eerste (groene) pony heb gemaakt. Zo wist ik bijv. niet wat rechtrichten was en had ik een behoorlijk scheve pony, wat zich vooral uitte in de linkergalop. Ondanks de wekelijkse lessen die ik volgde!!
) en mijn zus op Princess Juliana (een donkerbruine of bay) Gewoon los in de weides (van een paar hectare) De stallen die ze hadden waren echte buitenstallen : paddock met houten afrastering van 6x6 ongeveer, zonder dak...maar in een subtropisch klimaat is dat ook alles wat je nodig hebt.
is nooit echt gelukt, maar nu 30 jaar later, nog steeds verslaafd aan paarden. laura123456 schreef:Niet alleen jonge mensen kunnne hun paard verpestten.
Maar om terug te komen op je onderwerp er zijn zoveel rijkeluiskindjes die van mami en papi en pony krijgen die ouders weten idd niks van paard en groen en groen is bont en blauw![]()