Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Magrathea schreef:Het plaatje is niet eens ingezoomd
Wel echt een knap pony'tje.Vraag me alleen af waarom je S&T nodig hebt daarvoor...
Edit: of pelham, maakt mij het uit

Sjors493 schreef:Dat is idd. in engeland ofzo, daar zijn de regels anders dan hier (oke dat is al 100x gezegt).
Maar wat ik me dan afvraag al zo jong met S&T of pelham? (ik vind het wel raar)

Dennis schreef:Ik heb een shetland-merrie die ZZ met winst loopt (welliswaar voor de wagen, maar het nivo kunnen ze dus prima aan). En een jongere shet merrie die Z startgerechtigd is.
Ik heb ook een pelham bitje maatje shet liggen, gebruikte ik soms als ik met mijn (toen nog) hengst in groepen buiten reed. Tussen vreemde merries kon hij wat onstuimig zijn, was hij braaf reed ik hem op de bovenste teugel (= gelijk aan gewone trens), was hij stout pakte ik de onderste teugel er bij.
In nederland zal je niet met een shet op een pelham of stang en trens bij de pony's mogen starten.
joelleollie schreef:oh ik snap het al! maar mijn pony is ook heet , mag ik dan ook zo'n bit in doen , (als grapje bedoelt hoor dus niet serieus bedoelt)
`JIj mag je pony in hangen wat jij maar kan bedenken.Al hang je hem 3 bitten in zijn mond.... alleen op een wedstrijd in Nederland, kom je waarschijnlijk niet verder dan de ingang van de ring!
aerdenhout1 schreef:joelleollie schreef:oh ik snap het al! maar mijn pony is ook heet , mag ik dan ook zo'n bit in doen , (als grapje bedoelt hoor dus niet serieus bedoelt)
![]()
![]()
`JIj mag je pony in hangen wat jij maar kan bedenken.Al hang je hem 3 bitten in zijn mond.... alleen op een wedstrijd in Nederland, kom je waarschijnlijk niet verder dan de ingang van de ring!
En ik geef je vast een heel goed advies.... zet nooit foto's op bokt met dit soort dingen want dan....... OEI!!!!