Tong over bit bij shetlander.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Re: Tong over bit bij shetlander.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 10:01

Soms is dik juist scherp TS, als het niet goed in de mond ligt. Wie weet ligt dunner wel beter in de mond, bedenk dat shetjes maar een klein bekkie hebben en vaak wat dunner beter ligt.

Yaka

Re: Tong over bit bij shetlander.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 10:07

Laat het gebit eens nakijken, mijn paard deed zijn tong er ook steeds uit, even naar de tandarts geweest bleek dat ie doppen had en wat ontstoken! ik voelde en zag direct verbetering!

xSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:52

_Pretty schreef:
@ xSimonee , ja dat begreep ik, dat het sarcastisch was maar ik las laatst een topic waar iemand dat echt deed :P Vond het maar een rare oplossing.

Ja dat had ik ook gelezen, vandaar mijn reactie ook;)

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:57

xSimonee schreef:
Of een panty om zn tong doen :)*

No, even serieus.
Ik zou me er niet zo druk om maken. Als ze het zo niet doet, vindt ze met neusriem misschien nog wel fijner ook. Ik verwacht dan ook niet dat je een probleem krijgt met het nieuwe hoofdstelletje, omdat de sperriem daar in principe hetzelfde bevestigd zit als een lage neusriem.

Komt mij erg bekend voor dit advies :') :Y)

TS, geen zorgen maken! Waarschijnlijk hangt je bit een beetje te laag ;) Longeren met neusriem is helemaal niet erg!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:59

loveidefix schreef:
Bij een shetlander? Kom op zeg. Als ik op je teen ga staan en jij zecht au en ik plak ductape op je mond is het probleem toch ook niet opgelost? Dan merk ik er wel niets meer van maar joun teen doet nog steeds zeer. Dan kan ik beter van je teen af gaan, dan heb ik geen tape nodig :Y)

Hier ga ik in mee :j
Inderdaad eerst maar eens kijken of het bitje echt wel past, niet te dik, niet te groot of te klein, niet strak of te los zit. Als het helemaal goed zit maar eens de dierenarts laten lijken. Ik heb het idee dat het bit misschien te los zit en het meer stabieler zit met een neusriem dus wellicht helpt het om hem wat strakker te maken.