Wedstrijden, wedstrijden en wedstrijden.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 13:09

Arwenride schreef:
Ik vind gewoon dat je geen paard moet gaan kopen voor wedstrijden? Als je een wedstrijdsport wil doen, ga je toch lekker een andere wedstrijdsport doen? de Ponys hebben nooit vrij, worden ongeveer 2 uur per dag bereden en krijgen slecht te eten. Poetsen gebeurd alleen voor wedstrijden.

Beetje rare argumentatie :\ Snap niet wat je met dit topic wilt bereiken. Klinkt mij een beetje als afgunst naar die andere meiden :o
Wat moeten ze dan?!? Pony/paard in we wei zetten en er verder niet naar om kijken :?

Ik heb mijn paard inderdaad gekocht om er onder andere wedstrijden mee te rijden. Hij wordt af en toe gelongeerd en er wordt weleens een buitenrit mee gemaakt maar verder wordt er voornamelijk dressuurmatig mee getraind. Recreatief rijden is niet mijn ding. Ik heb graag een doel om naar toe te werken en blijf mezelf graag verbeteren.
Met mijn paard wordt elke dag wat meegedaan, wordt super verzorgd dus snap niet waarom mijn paard ongelukkig zou zijn alleen maar omdat ik graag wedstrijden rij :+

Arwenride schreef:
Jeetje mina, sommige mensen gaat het letterlijk alleen maar om wedstrijden. Arme paarden. Jeetje zeg, ik ga ditniet eens meer lezen. Echt belachelijk.

Je vraagt om meningen van andere, zodra blijkt dat deze anders zijn dan gewenst ga je het niet meer lezen... Beetje flauw en kinderachtig

Rianne97

Re: Wedstrijden, wedstrijden en wedstrijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 15:29

Een paard hoeft ook heus niet elke dag gepoetst te worden.
Behalve als je gaat rijden dan nog even snel het ergste weg halen. ;p