Update Latoy: Vanochtend stond ze zowaar op het been en ze kom em ook weer wat naar voren brengen, terwijl ik er toch wel op voorbereid was dat ze juist superstijf zou zijn na een nacht op stal...ze liep beter als gister (wel met pijnstillers, maar toch, die had ze gisteren ook al genoeg in haar mik en toen liep ze nog echt beroerd!)
Ik heb haar mooi in het land gezet, zonder dat nieuwe paard natuurlijk, die staat nu ergens anders, en ben vanmiddag weer wezen kijken en ze liep NOG ietsjes beter, GELUKKIG!!!!!!!!!!!!!!!
Vanavond komt de homeopaat, daar had ik toevallig toch al een afspraak mee dus kan hij er ook nog es naar kijken. De DA denkt n.a.v hoe het nu gaat dat toch de spier een flinke opdonder heeft gehad en het herstel moet zo blijven verlopen, als het stagneert moet ik foto's maken.
Ze krijgt vanaf nu ook geen pijnstillers meer, anders krijgt ze weer teveel praats en gaat ze haar been misschien overbelasten...
Mobick: nu gaat onze afspraak WEER niet door, denk ik, er rust een vloek op geloof ik zo langzamerhand!
Merilyn: ik had je niet gezien hoor, maar we stapten inderdaad over de Blindeweg!
Agossie, Nerootje en Eusebio: tot vanavond!