Latoy in de wei getrapt, been sleept mee...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 10:10

Jeetje zeg, ik had ook lopen schreeuwen hoor, je hebt je vast rot geschrokken.
Ik duim ook voor je, en hopelijk valt het mee...
Veel sterkte! Ach gut

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 10:18

He bah zeg. Ik zag je nog stappen op de blindeweg die ochtend (jij zag mij niet denk ik) balen dat Latoya er zo slecht is afgekomen ik duim voor je dat het allemaal meevalt!

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 13:15

Ik duim voor je dat het allemaal nog meevalt.
Je reactie kan ik eigenlijk best wel begrijpen hoor!
Veel beterschap voor Latoya

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 13:18

wow dat is niet niks, heel veel sterkte ik duim voor jullie dat het goed komt.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 13:30

Ik was erbij.... ik heb het gehoord..... geloof mij, Mazzeltje, ik was echt net zo tekeer gegaan als jij als Campi zo op haar linkerachterbeen geraakt was. Hoe was het vanochtend??? Ben errug benieuwd! Iig heel veel sterkte!

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 15:25

Wat een k......tttt situatie he, op zo'n moment doe je helemaal niets. Huilen
Nu maar hopen dat ze snel op knapt en er niets aan over gehouden heeft.
Mijn dag was gelukkig een stuk beter met m'n eerste puntje in het M2 (164 pnt.) Maar ik raakte wel even in de stres door jou en Latoy, bedankt nog voor je pbtje. Tot vanavond! Ach gut

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 15:27

Update Latoy: Vanochtend stond ze zowaar op het been en ze kom em ook weer wat naar voren brengen, terwijl ik er toch wel op voorbereid was dat ze juist superstijf zou zijn na een nacht op stal...ze liep beter als gister (wel met pijnstillers, maar toch, die had ze gisteren ook al genoeg in haar mik en toen liep ze nog echt beroerd!)
Ik heb haar mooi in het land gezet, zonder dat nieuwe paard natuurlijk, die staat nu ergens anders, en ben vanmiddag weer wezen kijken en ze liep NOG ietsjes beter, GELUKKIG!!!!!!!!!!!!!!!
Vanavond komt de homeopaat, daar had ik toevallig toch al een afspraak mee dus kan hij er ook nog es naar kijken. De DA denkt n.a.v hoe het nu gaat dat toch de spier een flinke opdonder heeft gehad en het herstel moet zo blijven verlopen, als het stagneert moet ik foto's maken.
Ze krijgt vanaf nu ook geen pijnstillers meer, anders krijgt ze weer teveel praats en gaat ze haar been misschien overbelasten...
Mobick: nu gaat onze afspraak WEER niet door, denk ik, er rust een vloek op geloof ik zo langzamerhand!
Merilyn: ik had je niet gezien hoor, maar we stapten inderdaad over de Blindeweg!
Agossie, Nerootje en Eusebio: tot vanavond!

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 15:31

Als het maar beter gaat met Toy, die rit kan altijd nog ..... we hebben de tijd. Fijn om te lezen dat het weer wat beter met haar gaat.

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:40

Jeetje mazzeltje wat een verhaal...

Maar het is poedersuiker voor jullie bijde voor jouw paard enzo en voor dat nieuwe vrouwtje...

Maar koppie op.... en succes de komende tijd

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 23:08

UPDATE: Ben net terug van stal, toen ik haar uit de wei haalde liep ze in stap redelijk normaal, ik had wel gezien dat ze in draf nog vreselijk liep te krukken (ze wees een van haar "onderdanen" terecht...geestelijk is ze er dus weer aardig boven op)
Maar ik ben eerlijk gezegt al heeeeeel verbaasd dat ze nu al zo loopt, de pijnstiller is nu ook uitgewerkt, ben dus benieuwd hoe het morgen gaat!
De homeopaat is ook geweest, daar had ik toevallig al een afspraak mee staan, dus dat kwam goed uit, volgens hem heeft de spier een flinke opdonder gehad en ik heb ook medicijnen gekregen, binnen een paar dagen moet duidelijke verbetering optreden, en daar ga ik nou dan maar van uit, als ze morgen weer verbeterd denk ik dat het met een sisser af gaat lopen, maar laat ik nog even wachten met juichen...
We zullen zien!