Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Leorah schreef:tja ik met mn 1.80 en lengtemaat benen kom ook bij bijna elk paard met de voeten een stukkie onder de buik uit. Het is niet anders... Maar weet je wat ik raar vind? Dat veel mensen er over vallen als je te lang bent voor een paard maar niemand vind het gek als een ukkie van 1.50-1.60 op een paard van 1.75 + kruipt. Dat vind ik dus eigenlijk ook geen gezicht...
Grace schreef:Leorah schreef:tja ik met mn 1.80 en lengtemaat benen kom ook bij bijna elk paard met de voeten een stukkie onder de buik uit. Het is niet anders... Maar weet je wat ik raar vind? Dat veel mensen er over vallen als je te lang bent voor een paard maar niemand vind het gek als een ukkie van 1.50-1.60 op een paard van 1.75 + kruipt. Dat vind ik dus eigenlijk ook geen gezicht...
dat vind ik dus ook, maar als je daar wat over zegt....poeh

purkie schreef:@Sa_neer:
en weeeer een foto van een lieve fjord !!![]()
![]()
(dit topic gaat niet specifiek over fjordrijden!)
linnke schreef:purkie schreef:@Sa_neer:
en weeeer een foto van een lieve fjord !!![]()
![]()
(dit topic gaat niet specifiek over fjordrijden!)
Waarom wordt dit gezegd? Dat het niet specifiek over fjorden gaat wil toch niet zeggen dat wij er niet op mogen reageren? Verhoudingen spelen net zo goed een rol bij fjorden als bij ieder ander paard.
purkie schreef:@Nies_:
hoe lang zijn zijn beentjes dan?
Ideaal is half been half lichaam toch ofzo? Dus zal 70-75cm zijn ofzeu 
Ik denk dat ik het best pas op een wat steviger paard van rond de 165. Ik op een iel ding ziet er namelijk echt niet uit.