Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik zal het vanmiddag even allemaal in een lijstje gaan verwerken dan heb ik een goede lijst waar ik op moet letten en aan moet denken! 
Tijn schreef:Je krijgt een hoop goede en nuttige tips hier, kan bijna niet meer mis gaan
Wat keuren betreft, als de verkoper ten alle tijd wil dat jij de (klinische) keuring betaald zou ik het paard laten staan. Bij afkeuren zijn de kosten voor de verkoper, bij goedkeuren voor jou. Als de verkoper er vanuit gaat dat het paard goed is, gaat hij/zij daarmee akkoord lijkt mij.
Succes zaterdag en zondag!
(tenzij het probleem in de laatste foto zit natuurlijk, dan is het gewoon domme pech
)
pauline_x schreef:Dan moet ik er nog even over nadenken over keuring enzo. Ik neem in ieder geval de eigenaresse van mijn stal mee (die heeft Z2 en internationaal gereden en heeft ook veel verstand van de verzorging etc.) en dan overleg ik met haar en de eigenaresse wel of het nodig is het paard te laten keuren. Het is niet zo dat het een extreem duur paard is waar ik internationaal mee wil gaan rijden dus daar moet ik allemaal nog even over nadenken.
Best moeilijk, een eigen paard kopen!
pauline_x schreef:Dan moet ik er nog even over nadenken over keuring enzo. Ik neem in ieder geval de eigenaresse van mijn stal mee (die heeft Z2 en internationaal gereden en heeft ook veel verstand van de verzorging etc.) en dan overleg ik met haar en de eigenaresse wel of het nodig is het paard te laten keuren. Het is niet zo dat het een extreem duur paard is waar ik internationaal mee wil gaan rijden dus daar moet ik allemaal nog even over nadenken.
Best moeilijk, een eigen paard kopen!
pauline_x schreef:Ooooh is dat minder dan 100 euro? Dan doe ik hem sowieso laten keuren.. Ik dacht dat dat 500 euro was ofzo!
pauline_x schreef:zaterdag ga ik inderdaad naar een handelsstal die laat ik sowieso keuren want je weet nooit of het betrouwbaar is, maar de eigenaresse van stal had die doorgegeven en ze gaat ook een keer mee (ze kent de eigenaar) dus dan zal ik niet zo snel opgelicht worden. zondag een vrouw met een eigen stal die haar paardje verkoopt dus dat vind ik al iets betrouwbaarder.