Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zaartje1 schreef:ja dat we hem longeren van af mei dit jaar is waar maar hij heeft nu al maanden stil gestaan gewoon weg van wege het slechte weer,vakantie en omdat ik bezig was met me ander paardje die amarok.
nu pakken we wilan weer op gewoon weg omdat hij zich dood verveeld.
zijn ontwikkeling is zelfs verder als een 2,5 jarige en dan heb ik dat niet van mezelf dat heeft de d.a gezegd.(elk paard is anders)
en dat tinkerfunns daar problemen mee heeft is haar probleem zij heeft zelf mee geholpen daar aan dus is ze zelf net zo schuldig toch.
kijk dat zij van mijn amarokje is af gedonderd kan ik niet helpen en daaruit komt dit allemaal voort ik heb haar gezegd dat ik met haar stop,gewoon weg ook om wat zij heeft gezegd ze weet zelf ook donders goed dat ze me smste dat ze van mijn amarokje is afgevallen dat wij op het punt stonden om naar huis te komen van de vakantie.ik was al bezig met inpakken,maar van haar hoefde het niet, maar dat ik dan gelijk zoon trap na krijg vindt ik toch wel misselijk.
ze heeft haar gezicht daarna nooit meer laten zien en negeerd ons.
lees dan maar even verslag van de dag(terug van vakantie beland je in het ziekenhuis).
en buiten dat op dat verslag heb ik nooit kunnen reageren want mij heeft ze het heel anders verteld.
dus vandaar dat ik ook zeg dat ik hoop dat ze ooit haar ware gezicht laat zien.
ik ken haar al wat jaren maar dit had ik niet verwacht,en weet dus ook van deze of geen wat ze doet.
mijn amarokje zou geen conditie hebben whoehaha ze heeft meer spieren als een paard wat dag en nacht op stal staat en meer conditie en het vreemde van dat hele verhaal is dat ze dit bij ons nog geen 1 keer heeft gedaan.
maar goed daar ging het niet om kijk dat zij spoken ziet oke moet ze zelf weten maar dat ze zuks achter me rug om doet nee ze woont aan de overkant had ze bij me moeten komen had ze het zelf heel anders gezien denk ik.
van af een foto kan jij niet bekijken wat er mee is gedaan en hoe lang wij er mee weg zijn geweest.
ik dacht dat zij geen haat gevoelens tegen over ons had maar ook daar heb ik me lelijk in vergist en die fout zal ik zeker niet meer maken,want dit is niet het eerste kunstje wat ze flikt.
ik had haar dus eigenlijk niet meer moeten vertrouwen stom van mij maar ja daar ben ik ook te dom voor.
ik zie altijd het goede in de mens zal ik dus niet meer doen.......