asociale, arrogante ruiter!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lindo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:08

lindo is erg wendbaar en heeft ook een prima rem. ik kon dus wel afremmen en eromheen, geloof ik. weet het niet meer zo goed, 't is al een tijd geleden....

abby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:22

Lindo schreef
Citaat:
lindo is erg wendbaar en heeft ook een prima rem. ik kon dus wel afremmen en eromheen, geloof ik. weet het niet meer zo goed, 't is al een tijd geleden..

Je vergeet te zeggen dat wij ze nog probeerden te waarschuwen, maar dat wij alletwee niet beschikken over een krachtig stemgeluid...

lindo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:37

[Je vergeet te zeggen dat wij ze nog probeerden te waarschuwen, maar dat wij alletwee niet beschikken over een krachtig stemgeluid...]
oja, das waar: *fluisteren*:"aan de kant!!" dat hielp... gelukkig had je je dressuurtinker meegenomen, anders was t helemaal misgegaan....

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:26

ja loulou IS gewoon asociaal, en ik kan het weten , als wij met zijn tweeen in de bak rijden dan gaat ze altijd het gevecht met me aan, ze probeert me elke keer te raken !
haha maar bij ons in het bos lopen echt irritante mensen
dan zeggen ze dat paarden altijd op het pad poepen, nou niets is zo gezond als paardenpoep hoor ! Tong uitsteken en een regenbuitje en het is weer netjes opgeruimd! ik krijg ook altijd ruzie daar! vragen ze op een gegeven moment : kun je niet lezen ??? ikke zo : NEE meneer Lachen

of in het engels zeggen : excuse me, speak english please Haha!
of heel banketstaaf tegen degene die met je mee aan het rijden is : zeg hoorde jij daar een mug schijten ?? Tong uitsteken:P

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 16:04

Citaat:
of in het engels zeggen : excuse me, speak english please
of heel banketstaaflig tegen degene die met je mee aan het rijden is : zeg hoorde jij daar een mug schijten ??

*LOL* Haha! dat doe ik ook weleens een beetje dom kijken en gebrekkig praten.......ook die mug komt weleens voorbij, alleen ik "hoor een lama schijten".
Ik heb ook wel eens een reactie terug gehad (verstond de Meneer niet Haha! ) "vast zo een poolse (ben Blond ) en wat een lelijk paard zeg"

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 17:06

Een heel tijdje geleden was mijn pa WEL tegen 2 fietsers aangelopen Haha!
tja, twas zo een paard dat een fobie had voor zowat alles dat beweegt, en dan komen er ook nog 2 van die arrogante mountenbikers af die volle vaart af komen gecrosd en meenden gewoon eventjes langs mijn pa door te flitsen zonder te stoppen...

Maar dat paard kreeg zowat een harthaanval en sprong tegen die 2 de struiken in, waar ze dus netjes op elkaar lagen tussen de brandnetels in Haha! Haha! Haha!
Dan moeten ze maar niet zo snel en onverwachts proberen in te halen hé Tong uitsteken

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 18:16

whahah katheleentje, ik zie het helemaal voor me *LOL*

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 20:02

hahaha, ik zou echt keihard gaan lachen *LOL* Waar mensen zich wel niet druk om kunnen maken...

Fraeva heeft een keer precies voor de ingang van de golfbaan gepoept... (lees: hele chique ingang van de grootste golfbaan van Nederland) en elke keer als ik daar langs kom, gaat haar staart alweer omhoog, dus dan heb ik zoiets van 'doorrijden, doorrijden!!!' Lips are sealed

Jady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 20:10

Sommige mensen......Grrrrrr

K heb het ook weleens gehad,maar dan nog een tikje erger....Ging ze haar rottweiler op mij en mijn paardje afsturen(het beest was gigantisch afgressief) en dat alleen omdat ik in de delfse hout reed en dat was volgens haar alleen voor wandelaars,fietsers enz en paarden zouden het bos alleen maar kapot rijden en onderpoepen...

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:46

Fjordenmaniak schreef:
Ach, en er zijn mensen die ruiterpaden voor wandelpaden aanzien. Ik kwam een tijdje geleden, tijdens de extreme droogte 3 mensen tegen, rokend op het smalle ruiterpad...
1 maar een opmerking over het roken gegeven, daarna gevraagd of ze het bordje ruiterpad gezien hadden, 2 meter terug...
Ja, dat betekend verboden voor paarden.... zeiden ze!

OK dan! maar jij bent er zonder kleerscheuren afgekomen! Ik ook hoor, maar je weet maar nooit tegenwoordig! Zodra je maar wat verkeerds zegt...

whahah verboden voor paarden!!! echt dik blonT gewoon Haha! hahahha

tsjah maartje... jij bent zo asociaal, je duwt met je paard een hekje van herperduin open Tong uitsteken Haha! Knipoog (remember linda enz)

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 21:50

whaha ja da was echt erug!
ik was een dierenbeul, omdat ik loulou de poortjes open liet duwen Verward Haha!

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 12:03

loulou schreef:
ik heb met buitenrijden altijd een zweep bij. (sind ik een vent verkleed als indiaan tegen kwam die zich in de bosjes afging rukken en allerlei dingen riep)

Bij ons bij stal komt er wel eens een wat oudere man regelmatig in een fel gekleurd rokje langs, met een topje en een tasje.
Wanneer het warmer dan 17 graden is, ipv een rokje een string, Bloos! !
Gelukkig doet ie er verder (voor ik weet/ gehoort heb) niks.... Maar soms lig je er wel van in een deuk! Hij komt altijd onverwacht langslopen.

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 12:05

loulou schreef:
ik was een dierenbeul, omdat ik loulou de poortjes open liet duwen Verward Haha!

Bloos! Nou dat vind ik ook, dat kan tegenwoordig echt niet meer hoor Schijnheilig

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 12:07

Whaha, alleen die smilies al, maakt het verhaal echt komisch.
Je hebt inderdaad overal bemoeials, hier heb je er ook wel een paar tussen zitten. En die gaan je dan achtervolgen (soms echt creepy).

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 12:56

Fjordenmaniak"]
[quote="loulou schreef:
ik heb met buitenrijden altijd een zweep bij. (sind ik een vent verkleed als indiaan tegen kwam die zich in de bosjes afging rukken en allerlei dingen riep)

Bij ons bij stal komt er wel eens een wat oudere man regelmatig in een fel gekleurd rokje langs, met een topje en een tasje.
Gelukkig doet ie er verder (voor ik weet/ gehoort heb) niks.... Maar soms lig je er wel van in een deuk! Hij komt altijd onverwacht langslopen.
[/quote]

whaha roep je dan geen KONTJUUUUUUUUHHHHHHHH naar hem?whahah gatver Haha!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 13:20

Dit zijn echt moeilijk droge verhalen!Ik heb wel eens met mijn oude paard bijna een tekkel vermoord..gaat ze een TEKKEL op een FJORD afsturen(uhmm..nuttig?)maar de fjord hield niet zo van tekkels..ghighi..(ps dit is dus wel zielig voor de tekkel maarja)

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 13:35

Frustraties vieren weer hoogtij zie ik *LOL* mountainbikers moeten idd lekker opzouten van het ruiterpad Haha! en ze moesten maar eens duidelijker aangeven wat de boswachterpaden zijn Tong uitsteken

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 17:02

Fjordenmaniak"]
[quote="loulou schreef:

[/quote]

whahah nog zo'n gek. maar die trek zich teminste nie af waar je bij staat!
maar ik zie hem al lopen *LOL*

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:54

Jeej echt irri sommige mensen.
Je rijd toch gewoon waar het mag?!
Ik zouw dr gewoon zeggen dat ze dr grote bek moet houde en dat jij het echt wel beter weet en dan keihard weggallopperen!

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:16

Qua mountainbikers helemaal mee eens, door zo'n kl**tzak ben ik onlang voor de eerste keer van mijn veulentje afgedonderd. Mountainbiker dacht haar omver te kunnen rijden, kwam de bocht omgescheurt en zag niet dat daar een paard van 1.78cm in stap aankwam Verward . Mijn paard was eerder thuis dan ik, gelukkig nog helemaal heel, maar als ik die man nog eens tegenkom...dan blijft er neit veel van hem over...eens kijken wat er gebeurd als ik het omgekeerde bij hem doe!

Was het hondje van mevrouw wel aangelijnd ? Knipoog

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:48

toch best een moeilijk begrip: RUITERPAD.
Zo te zien kan het op vele manieren uitgelegd worden.

Vaak wordt een ruiterpad ook gezien als een ideaal honden uitlaat pad, ook een beetje jammer.

Maar even of topic: Wat heb je een vreselijk leuke Fjord LouLou!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:52

Heidilover13 schreef:
Ik zouw dr gewoon zeggen dat ze dr grote bek moet houde en dat jij het echt wel beter weet en dan keihard weggallopperen!

kom kom, geen vuile praat nu Schijnheilig Ik heb een nieuwe etiquette samengesteld, zodat we in harmonie met de wandelaars kunnen samenleven:

-elke ruiter hangt een poepzakje om de staartworter van het paard.

-openbare weg is strikt verboden, er mag enkel en alleen op ruiterpaden gereden worden.

-als men wandelaars tegen komt, moet men een halve kilometer op voorhand afstappen en zo voorbijkomen, terwijl men een diepe buiging maakt en de schoenen van de dame of heer poetst.

-als het paard in de rui is, is het verboden om buiten te komen. Stel je voor! al dat haar op het paadje!

-als er een hond afkomt draait de ruiter rechtsomkeert, en probeert in stap te ontsnappen. Als de hond gewond raakt draait de ruiter op voor de kosten

-Wanneer wandelaars klagen over je paard, bied je hun duizend maal excuses aan en je maakt rechtsomkeert terug naar huis.

-dressuuroefeningen, oefenen voor de cross... is strikt verboden. Enkel draven en stappen op de ruiterpaden, en als er niemand in de omtrek van 5km is is een kleinde verzamelde galop toegestaan.

-fietsers mogen zomaar voorbijsteken, de ruiter moet maar uitkijken.

-De ruiter draagt een borstel met zich mee, waarmee hij het paadje mooi terug zuiver keert.

-en voor degene die het nog niet doorhebben, ik ben een beetje melig vandaag Haha!

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 21:06

Sjeeeeemig wat een zielig mens zeg! Mijn moeder heeft laatst net zoiets meegemaakt....reed even een paar rondjes op een stukje gemeentegrond om het paard rustig te maken tijdens een buitenritje, komt er ineens een man naar haar toe:

"Ik heb een vriendelijk verzoek aan u om hier niet meer te rijden, want dan paard loopt de boel kapot en dan kunnen onze kinderen er niet meer spelen. "

Dus zegt mijn mams: "meneer, ik rijd hier maar even en normaal nooit en de grond gaat met dit droge weer echt niet stuk"

Andere vrouw komt erbij: "Oh je zegt er al wat van"

mams: "Waarvan dan mevrouw?"

vrouw: "Dat paard poept de boel er hier maar onder" (opmerking: nergens ligt een paardendrol maar het ligt vol met hondenschijt, daar mogen die kinderen zeker wel lekker intrappen)

mams: "Mijn paard heeft nog niets laten vallen en mocht dat zo zijn dan zou ik het meteen opruimen"

die man: "Mevrouw ik heb nogmaals een vriendlijk verzoek of u ergens anders zou willen gaan rijden"

mams: "Dat is geen vriendelijk verzoek, dat is een vriendelijk bevel. En dat weiger ik. Bovendien, waar zou ik dan moeten gaan rijden?"

man: "De Oudendijk ofzo! Maar u stelt uw eigen belang dus voor dat van de kinderen?"

mam: "Wie stelt hier nu zijn eigen belangen voor die van een ander....maar op de Oudendijk mag ik dus wel de boel vertrappen? Zolang het maar niet op het gemeentegrondje voor uw huis gebeurd? Overigens is de Oudendijk 1 en al straat dus daar valt weinig te rijden"

Nou ja zoiets verliep het gesprek maar vinden jullie dat nou ook niet debiel? Ach ik maak me er niet eens meer druk om...die mensen hebben gewoon niets te doen in hun leven en gaan dus maar zeuren als er iets te zeuren valt....echt triest....bovendien snappen ze geen bal van paarden dus tsja....

droebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 21:51

Fjordenmaniak schreef:

Die heb ik ook een paar x zien lopen *LOL* . zondag liep hij nog bij ons langs stal in een kanariegeel mini-rokje. moet zeggen dat hij er wel het perfecte figuur voor heeft OK dan! Tong uitsteken

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 10:14

Hahahahahah awaahahah lach me echt dood!! wat een dom wijf Haha!

Net zo dom als die gast die zei dat wij het water bij herperduin niet in mochten en die toen een foto van ons ging maken weet je nog????? en die maar beweerde dat er een bordje stond maar het ons niet kon laten zien! Echt ook zo dom!