Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:lindo is erg wendbaar en heeft ook een prima rem. ik kon dus wel afremmen en eromheen, geloof ik. weet het niet meer zo goed, 't is al een tijd geleden..
Citaat:of in het engels zeggen : excuse me, speak english please
of heel banketstaaflig tegen degene die met je mee aan het rijden is : zeg hoorde jij daar een mug schijten ??
Fjordenmaniak schreef:Ach, en er zijn mensen die ruiterpaden voor wandelpaden aanzien. Ik kwam een tijdje geleden, tijdens de extreme droogte 3 mensen tegen, rokend op het smalle ruiterpad...
1 maar een opmerking over het roken gegeven, daarna gevraagd of ze het bordje ruiterpad gezien hadden, 2 meter terug...
Ja, dat betekend verboden voor paarden....zeiden ze!
maar jij bent er zonder kleerscheuren afgekomen! Ik ook hoor, maar je weet maar nooit tegenwoordig! Zodra je maar wat verkeerds zegt...
loulou schreef:ik heb met buitenrijden altijd een zweep bij. (sind ik een vent verkleed als indiaan tegen kwam die zich in de bosjes afging rukken en allerlei dingen riep)
Fjordenmaniak"]
[quote="loulou schreef:ik heb met buitenrijden altijd een zweep bij. (sind ik een vent verkleed als indiaan tegen kwam die zich in de bosjes afging rukken en allerlei dingen riep)
Fjordenmaniak"]
[quote="loulou schreef:ik heb met buitenrijden altijd een zweep bij. (sind ik een vent verkleed als indiaan tegen kwam die zich in de bosjes afging rukken en allerlei dingen riep)
Heidilover13 schreef:Ik zouw dr gewoon zeggen dat ze dr grote bek moet houde en dat jij het echt wel beter weet en dan keihard weggallopperen!
Fjordenmaniak schreef:Bij ons bij stal komt er wel eens een wat oudere man regelmatig in een fel gekleurd rokje langs, met een topje en een tasje.
Wanneer het warmer dan 17 graden is, ipv een rokje een string,!
Gelukkig doet ie er verder (voor ik weet/ gehoort heb) niks.... Maar soms lig je er wel van in een deuk! Hij komt altijd onverwacht langslopen.