help ik kan niet rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

coulash

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:27

Met longelessen bedoelt Cassidy (denk ik) les terwijl jij op het paard zit en iemand anders het paard aan een lange lijn heeft: jij bedoelt volgens mij lessen in zelf longeren?

Ik denk dat het juist heeeeeel belangrijk is, dat je zégt dat je angstig bent: het is nl heel fijn om daar wat aan te doen en daaraan te werken: ook naar je moeder toe juist zeggen: Mam ik bén bang, maar ik wil dáárom juist graag blijven rijden: ik wil leren om niet meer bang te zijn! Want dat kan, maar alleen als je aangeeft dát je bang bent: geeft niks: iedereeen heeft dat een periode gehad.....
En weet je wat het gekke is, vaak is het al een stuk minder eng, áls je verteld hebt, dat je bang bent: let maar op, dat dan ineens meer zullen zeggen, hej, dat heb ik ook (weleens).

Succes!

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 18:34

coulash schreef:
En weet je wat het gekke is, vaak is het al een stuk minder eng, áls je verteld hebt, dat je bang bent: let maar op, dat dan ineens meer zullen zeggen, hej, dat heb ik ook (weleens).

Hier kan ik helemaal in meegaan! Als je iets vertelt hebt waar je mee zit, is eigenlijk de helft van 'het probleem' al opgelost! Kom op Meid, Je Kunt Het! :j

Elles

Re: help ik kan niet rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 08:20

RT-P >> YRT