Wat is jouw eerste herinnering mbt paarden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 19:22

De paarden die hier tegenover ons thuis staan
Echt prachtige springpaarden van een hoefsmid, vooral jonge paarden.
Ik gaf ze altijd een naam, Black Beauty enz. Haha!
Ik wou ze altijd gaan 'aaien', maar ik kwam amper tussen de twee draden door met m'n armpjes, laat staan bij die 'grote' paarden Tong uitsteken
Nu vind ik het altijd zo schattig als m'n nichtjes en m'n neefjes (allemaal tussen de 4 en 6 jaar) meekomen naar de manege om ff te kijken, of foto's op de pjoeter zien van mij met paarden, zeggen ze ALTIJD: 'ikke later ook paardjerijden ' Lachen Zo cute Party!!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 19:58

Oei... het enigste wat ik mijn kan herinneren is van een keer dat wij de shet van de manege huurde. Ik er op en mijn moeder liep er naast.
Dat was al ver voor dat ik de eerste keer echt les kreeg!

sassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:30

Dat ik de eerste keer dat ik ging rijden (een proefles waar ik nu nog steeds rijd) en dat we meteen in het bos gingen rijden. En op het einde mocht ik los

sassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:31

Daar was ik toen erg van onder de indruk Haha!

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:40

De eerste keer dat ik een paard zag dacht ik dat het een grote hond was (wij hadden wel een hond thuis) toen is de vonk overgeslagen denk ik. Het is geen echte herinnering, meer een "indruk" (mijn moeder kan het haar herinneren omdat ze bang was van paarden-heeft ze inmiddels aan moeten wennen). Later mocht ik pas paardrijden als mijn punten op school beter werden (deed wonderen) maar uiteindelijk ben ik op mijn 10e pas echt begonnen. Als je meegaat naar Nieuw Zeeland dan mag je daar op les.......dat hadden ze beter neit kunnen doen.

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 08:36

We gingen naar ponypark slagharen en toen wou ik ook op zo'n ponytje. Toen ik zat waren we de bocht nog niet door of ik lag al op de grond. Dat was niet leuk en ik was meteen bang voor paarden. Toen ik 8 was wou ik het persé weer proberen maar dan op een manege en toen ging het wel goed!

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 11:31

Jezus...Mijn eerste herinnering,dat weet ik echt niet meer..Ook ik ben volgens mij in de baarmoeder al besmet met het paardenvirus.. Mijn nicht had toen een pony waar ik heel vaak mee naar toe ging..Ik geloof dat ik op mijn derde al rondjes door het bos reed met dat beest..ging er woensdag middag en zaterdag en zondag altijd heen...Ooh,wat duurde dat koffiegeleut dan lang zeg..Ik zat altijd te stuiteren op mijn stoel,'gaan we nuuhuuu!!'' ... Heb heel wat meegemaakt met dat dier..Oef,wat ben ik daar van af gevallen zeg!
Toen ik ongeveer 5,5 / 6 was, mocht ik dan éindelijk op een manege..

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 12:28

mijn eerste herinnering: ik was net 3 en ik mocht op mn nichtje haar pony rijden... Nouja voor mij was het toen een heeeeeeeeel erg groot paard. En het ging erg goed totdat ze schrok en er vandoor ging. Na een rondje rodeo gereden te hebben viel ik eraf Boos! haha dat is mijn eerste herinnering