Nero weer gezien vandaag!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

flubber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 10:02

Nerootje schreef:
hahaha ja vast wel! Lachen

jippiejajeeeee,.....texas here we come hihihihihi Haha! ga vast oefenen met lasso-gooien op mn shetten(moet toch een beetje indruk kunnen maken op die cowboys he Tong uitsteken )

Nerootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 10:05

Ja en ff oefenen met koeien op de grond gooien enzo dan maak je natuurlijk helemaal indruk!!! Misschien als je zegt he ik kom uit the city! ben je al helemaal Hot!

flubber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 10:15

Nerootje schreef:
Ja en ff oefenen met koeien op de grond gooien enzo dan maak je natuurlijk helemaal indruk!!! Misschien als je zegt he ik kom uit the city! ben je al helemaal Hot!

hihihi,..ja,maar dan heb ik een probleem,...woon nl in zo'n boerengat Haha! kan natuurlijk ook gewoon een kort rokje aandoen Tong uitsteken hihihi,....heb geen koeien,maar ga zometeen meteen op mn shetten oefenen(arme beesten) Haha! .hihihi zie t al helemaal voor me!zo'n verhaal alla "the horse whisperer"hihihi

Nerootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 10:19

Jaa da's een goeie kort rokje en een push up bh dan haal je zeker de lokale krant

Ga zo maar vast ff oefenen ja op je shetties, lasso werpen kan je je andere shet proberen te vangen! goed idee *LOL*

flubber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 10:23

Nerootje schreef:
Jaa da's een goeie kort rokje en een push up bh dan haal je zeker de lokale krant

Ga zo maar vast ff oefenen ja op je shetties, lasso werpen kan je je andere shet proberen te vangen! goed idee *LOL*

hihihi wanneer gaan we?nu? Tong uitsteken hihihi zal mn vriendje leuk vinden Haha!
maarre,..als je ooit echt die kant op gaat dan wil ik echt wel met je mee hoor!!!!

Nerootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 10:25

Ga zo maar vast ff oefenen ja op je shetties, lasso werpen kan je je andere shet proberen te vangen! goed idee *LOL*[/quote]
hihihi wanneer gaan we?nu? Tong uitsteken hihihi zal mn vriendje leuk vinden Haha!
maarre,..als je ooit echt die kant op gaat dan wil ik echt wel met je mee hoor!!!![/quote]

Ik zou er zooo graag heen willen! Maar moet even tegen mijn spaarvarken zeggen dat ie harder moet sparen Haha! .

flubber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 10:28

Ik zou er zooo graag heen willen! Maar moet even tegen mijn spaarvarken zeggen dat ie harder moet sparen Haha! .[/quote]

kan nog altijd t spaarvarkentje van mn dochtertje plunderen Haha! (wat gemeen he!?! Tong uitsteken )kunnen we r niet gaan werken dan? dan betalen zij het ticket en kost en inwoming en dan gaan wij lekker de hele dag koeien(of cowboys!!)vangen Haha!

Nerootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 10:31

aaahh da's zielig van je dochtertje (heeft ze hard gespaard hihi???????)

flubber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 10:34

Nerootje schreef:
aaahh da's zielig van je dochtertje (heeft ze hard gespaard hihi???????)

ze is pas 5,maar heeft nu al ruim 90 euro in haar potje(met dank aan oma Haha! )nee,...texas moet nog ff op zich laten wachten,zucht,...... Scheve mond

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:07

je kunt natuurlijk ook gewoon aan allerlei leuke prijsvraagjes meedoen en wie weet win je ooit een reisje Schijnheilig (zoals ik naar Versailles bv)

Nerootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:10

Mar ik win echt noooooit wat! Hoop eigenlij dat de staatsloterij nog een keer langs komt!!