blij met jou stal/manege?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:54

Ja ik ben best tevreden, soms is het net GTST maar dat heb je overal.

nu vind ik het belangrijkste dat mijn paard het naar zijn zin heeft en dat
ik goede lessen kan volgen en dat ik lekker zelf mag uitzoeken wat ik doe
en dat kan allemaal bij ons het is lekker gemoedelijk, relaxed, leuke mensen (sommige echt niet allemaal maar dat kan ook niet)

alleen zou ik soms ook weleens op een kleinere stal willen gaan staan
met maar 20/30 paarden nu zijnhet er een stuk of 80/90 dus veel volk en zeker in het weekend en de pony's.....daar zeg ik maar niets over anders krijg ik Marije_Jiplover over me heen hihihihihi maar die zou ik niet missen als ze niet meer bij ons staan sorry Marije maar die kinderen zijn soms vreselijk irritant!!!

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 14:02

benniet echt tevreden over de stal waar 1 van onze paarden staat Haha!
vandaar dat we er ook zo snel mogelijk weg zijn.

we staan bij eenparticulier.

die bemoeien zich nergensmee hoor, zlefs als je iets nodig heb zijn ze niet te bereiken. je kan zo ongeveer de spullen en je paard onder de neus weg halen, ze merken erniets van. geen camerabewaking niets.

maar dan kom je op een dag naar de stal omnietsvermodend je paard te gaandoen. begint de dochter van je uit te schelden en stuurt ze haarvriendje er nog eens bovenop. kortom, allemaalbeschuldigingen wat nergens op slaat.

ze beschouwd de stal als haar huis... zegt ze dan terwijl ik me de rambam veeg en doe, maken de andere er een zooitje van. en ik krijg de volle laag over me heen.

en haar ouders durfen niet eens tegen haar in te gaan.... volgens mij zijn ze nogbang voor dat kind ook.

de stal van mijn eigen paard is leuk. ik sta op eenmanege. maar 2 sterren. met een buiten en binnenbak en een longeercirkel. betaalbest veel stalling, zeker omdat mijnpaard officieelnogniet van mij is, ik lease, maar er zitten wel 5 lessen in de stalling.. en dat vind ik weer een pluspunt.

ook is de sfeer er heel leuk. er is weinig tot geen geroddel, iedereen begroet mekaar en geen haat en nijd tussen al diemeiden Haha!

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 14:48

ik ben zeker blij met mijn stal. ik kom er al ruim negen jaar. eerst pony's verzorgen en nu sta ik er met m'n eigen paard. de bak is in de winter vrij zwaar maar ik rij toch liever buiten. het is dicht bij huis, er is veel land, geweldige uitrijmogelijkheden en de eigenaren zijn ook geweldig!!!! hele lieve mensen!!!! ook s het erg gezellig. kortom ik kan eigenlijk niets negatiefs bedenken!!!!!! OK dan!

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:51

Ik ben ook blij met onze stal, ze staan alle3 gewoon aan huis zonder andere mensen en dat is ideaal!
3 ruime boxen, 2 van 3x3 en 1 van 2x3 (voor de shet) 4 grote weien. Genoeg ruimte voor de zadels dekens etc. (stal is 40m lang...is vroeger varkensstal geweest) alleen de stal zelf is een beetje oud (een jaar of 30, dus die begint een beetje te vervallen, daarom willen we hem ook van steen gaan bouwen) verder zijn er 3 bakken (2x zand, 1x rubber) en een springweitje op 5 min stappen, we hebben met z'n 6sen iedere week best goede les in die bak (is van de club).
En als je bij ons achter door de poort gaat sta je in de bossen met ruiterroutes.
kortom, ik heb het OK dan! en ik hoop dat de paarden het ook naar hun zin hebben! Haha!

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:32

Ik vond het heel gezellig op de stal waar ik stond maar nu ben ik verhuisd en heb mn paarden aan huis en dat is helemaal super!!!