Vliegles op Horse event!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 00:24

o chips dubbel en je ging zeker springen moest je tergelijkertijd met een schimmel die zo ze eigen idee had maar toch ging?

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:06

Ik zag je nog lopen met hem. Hij is in ieder geval wel erg mooi. Jammer dat het een beetje een tegenvaller was.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:00

Die reactie heb ik dus van mijn stalgenootje ook gehoord. Leuk event, maar nooit meer met mijn eigen paard. Haar merrie kwam ook echt beroerd de trailer uit, gewoon totaal verzuurd. Vanochtend liep ze echt helemaal verkrampt toen ik haar naar de wei liep. Een beetje te vol programma voor 1 dag denk ik.

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:22

Tjonge, in ieder geval nog flink wat pluspunten voor Orbaldo als ik je verslag zo lees! Allemaal een behoorlijke ervaring rijker denk ik... maar ik begrijp dat je af en toe je hart vast hebt gehouden met al die mensen om je hengst heen....

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 14:35

Kido schreef:
o chips dubbel en je ging zeker springen moest je tergelijkertijd met een schimmel die zo ze eigen idee had maar toch ging?

Ik moest om 13.00 uur rijden en inderdaad springen. Ik zat op die grote vos en inderdaad was er ook een schimmel bij. Dat was Kaar, hier ook van Bokt. En ik vond hem eigenlijk best heel braaf voor een paard van die leeftijd... . En er zat ook nog zo'n donkerbruin scheurijzer bij ons in de les, die had ook zijn eigen theorie over springen Haha! . We hebben les gehad van Dion van Groessen, en de tips die hij me gaf, daar kan ik best wel wat mee. Hij had na 2 rondjes stappen al precies gezien waar ik het meeste problemen mee heb met springen, vind ik toch knap. Ik was heel blij dat Jump zo goed ging want ik ben er pas een paar keer goed afgestuiterd door zijn debiele gedrag, nou heb ik het vertrouwen weer een beetje terug... OK dan!

Von

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 14:42

JollyJumper schreef:
Ik moest om 13.00 uur rijden en inderdaad springen.

Was jij alleen naar horse-event gegaan?
Volgens mij stond jij naast mij in de stal namelijk, hebben we staan kletsen zonder dat ik wist dat je een bokker was Haha!

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:08

Als jij een groot donker paard hebt.... ja, dan kan dat kloppen. Wij hadden stal 217, die grote knokkige vos...Lachen.
Ik schijn trouwens wel meer bokkers te hebben gezien zonder dat ik wist dat het bokkers waren....

Von

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:15

JollyJumper schreef:
Als jij een groot donker paard hebt.... ja, dan kan dat kloppen. Wij hadden stal 217, die grote knokkige vos...Lachen.
Ik schijn trouwens wel meer bokkers te hebben gezien zonder dat ik wist dat het bokkers waren....

Yep, stonden gezellig samen te poetsen Haha! Cas stond in 215.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 23:16

ik zat aan de kant op heuveltje met telefoon foto s te maken zijn niet onwijs duidelijk mischien heb je mij gezien zat te kletsen met moeder van die schimmel dat ik het zo n gaaf ding vond en dat ik ook mocht meedoen maar door kreupel paard helaas niet heb je mij gezien (stekels en blond haar en blauw t shirt

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 08:44

Ja, dan heb ik je wel gezien. Het meisje van die schimmel zit trouwens ook hier op Bokt... Ik was al lang blij dat Jumper een beetje fatsoenlijk sprong. Normaal gedraagt ie zich dus ook zo ongeveer als die bruine bij ons in de les...
En ik vind die schimmel ook een mooi paard.

OnTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 09:29

Hoi,

Onnie en ik zijn zondag dus geweest en ik moet helaas ook zeggen. Dit nooit meer met een eigen paard.
Ik vond die 65 euro veel te veel geld voor zoveel onzin.
Die voedingsstand ging gewoon nergens over. Het was gewoon reclame maken voor Equiral voer. Dit is geen voedingsadvies naar mijn mening.
Meneer Hulsebos heeft een hekel aan alle zadels behalve het zijne dus bijna geen enkel zadel lag goed. Dit is toch heel apart omdat ik dus al een keer een onafhankelijke zadelmaker naar mijn zadel heb laten kijken en dit lag gewoon goed (ik heb hem thuis gehad dus ben niet eens meer naar zijn stand toe gegaan om te laten kijken).
De exterieur beoordeling werd gewoon door een Deurne meisje gedaan. Zij heeft er ongetwijfeld voor geleerd en ze deed het ook echt heel erg leuk, maar de aan de uitkomst hecht ik totaal geen waarde.
De veearts en de hoefsmid vond ik wel heel interessant. Zij wisten ook duidelijk waar ze het over hadden. De clinic voor bange paarden was ook erg leuk en leerzaam, maar ik vond het toch een hoop geld. Ik ga dan ook niet meer met mijn paard naar zoiets toe. Ik vind het jammer dat het zo opgezet is, ik denk dat er meer mensen zijn die het niet zo heel erg leuk vonden en misschien toch ook wel een beetje veel geld.
Misschien ben ik wel te negatief en verwachte ik er teveel van dat kan, maar ja zo heb ik het dus ervaren.

Mowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 09:49

Stom van die agent om een Groninger te willen dwingen Haha! Vroeghur reden ze bij de politie vaak met Groningers (is ie zeker vergeten) en als een Groninger iets niet wil, dan doet ie ut ook niet Boos! Ze doen alles met volle overgave voor je werken en weigeren om iets doen Haha! Jammer dat je zulke vervelende ervaringen hebt opgedaan. Ik hoop dat jij en je Jos weer snel pijnloos zijn.
groetjes
ps wij stonden in box 218 grote zwarte merrie

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 10:46

Wat vervelend dat het niet helemaal liep zoals geplanned, maar toch fijn dat je er wel íets aan had. IIg weer een ervaring rijker.
Hoe gaat het nu met jou en Jos?

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 12:07

Wat een verslag zeg!je bent een echte held als ik dit allemaal zo hoor ik doe het je echt niet na!