Mijn auditie bij IDOLS!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 19:58

Precies, ik wist ook wel dat ik er niet uitzag als een "idol". Had nog een kleine hoop iig tot de theaterronde te komen ofzo, en Julie van vorig jaar was ook niet echt een Idol.. Maar dit jaar pakken ze het al eerder veel strenger aan, mensen die er vorig jaar pas in de theaterronde om hun uiterlijk eruit werden gegooid worden nu van te voren al afgewezen. Logisch want ze hebben veel meer inschrijvingen gehad.

Maar ik had idd zoiets van, als ik maar goed zing en dat dat bevestigd word of iig niet de grond in getrapt word. En dat is gelukt Haha!

Ik denk niet dat ik op tv kom, was immers niet superslecht of opvallend. Dus niks om over te lachen (hoop ik!!)

Nogmaals bedankt allemaal voor de lieve reacties!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:04

lijkt me best lachuh aan zo'n auditie meedoen... maar zou aan de andere kant ookw eer niet door willen...

je bent toch maar een afgezaagd nakomelingetje van jim en jamai... kijk maar naar big brother....

Maar voor jou toch wel jammer...

lovebonney

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:12

jeetje vet goed dat je dat doen..ik zou het lef niet hebben hoor!wel cool dat ze zeiden dat je goed kon zingen!

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:23

Ha ik had me ook opgegeven voor auditie, had een weddenschapje, maar heb er niets meer van gehoord dus dat heeft me misschien ook wel weer een afgang bespaard Haha!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 23:17

Wel knap hoor dat je hebt meegedaan
Volgende keer beter!

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:19

NOu esmee ik vind je geweldig, misschien is het leuk om in het vervolg op de keuring jou te laten zingen, ter aanvulling van de het demo team OK dan!

miltonlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 14:52

jammer dat je niet door bent Verdrietig
ik hoop dat ik je op t.v. zie!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 16:56

Ahhh helemaal vergeten te vragen door dat gedoe dit weekend! En toen ik je aan de foon had over King, dacht ik er ook niet aan.. Maar leuk!!! Super dat je zelf tevreden bent! Op naar de volgende keer Knipoog

PinnieLinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 12:52

Ik heb ook auditie gedaan bij IDOLS en ben jammer genoeg ook niet doorgekomen...
Maar het is echt niet zo eerlijk gegaan als het allemaal lijkt.

Er waren meiden bij, die konden echt super zingen.. leuke uitstraling en uiterlijk.. maar nee, ga maar naar huis.
Jongens die er leuk uitzagen, goed konden zingen (echt super geluid) en neehoor.. ook naar huis. Echt niet eerlijk gewoon.
Dus op uiterlijk selecteren doen ze niet echt hoor! Ik ben de halve dag geweest en ik heb heeeeeeeeel veeeeeel kandidaten gezien hoe ze t gedaan hebben.. maar tis echt van die rij wel, die rij niet.. och jij maar wel jij maar niet. En soms ongein ertussen....
Ze hebben maar wat uitgekozen. Sommige waren terecht gekozen, maar ze moeten van 16.000 kandidaten 30 overhouden. Dus de kans dat je doorkomt is zo onwijs klein! Het wordt ook lang niet zo leuk als vorig jaar.
Laat staan hoeveel kandidaten volgend jaar mee doen! Echt niet normaal.

Ik moest om 18.15, maar mijn vriend om 15.15 op Schiphol! Misschien hebben we elkaar wel gezien Esme! Haha!

Groetjes Linda

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 12:55

Idd PinnieLinnie, ik heb ook mensen horen zingen waarvan ik dacht WAUW! Maar nee, niet door!
Met stomme smoesjes als redenen.
Ik moest volgend jaar maar terugkomen, maar denk niet dat ik dat doe. Aangezien de kans gewoon echt heel klein is dat je door komt...

PinnieLinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 13:08

Ze zeiden bij mij ook, het klinkt totaal niet onaardig.. maar niet goed genoeg voor morgen..Jaaa de kans is zo klein.. maar misschien gaan er volgend jaar wel veel minder mensen heen, OF er komt helemaal geen IDOLS3.

Echt klote vond ik t! Omdat het onwijs goed ging.. mijn stem trilde niet, ik haalde alle noten en het liep gewoon lekker.
Maar ja, zij bepalen het.
Ik werd nog gefilmd, Tooske stond met haar sjaggo hoofd voor me.. en ik moest voor de camera zingen Bloos! *LOL* dus ben benieuwd! Hahah als ik maar niet op die dvd komt te staan.

groetjes Linda

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 13:12

Oeh gaaf! Ben benieuwd of je op tv komt.
Ik heb gelukkig niet gezongen voor de camera, nouja behalve dan bij de auditie.
Maar die ging zo ontzettend slecht dat ik hoop dat t niet op TV komt.
Bij ons was Tooske er jammer genoeg niet.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 22:27

Toch knap gedaan hoor, dat de jury zelfs zei dat je goed gezongen had, en ook dat je je zenuwen onder controlen kon houden.

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:12

Leuk dat je meegedaan hebt! En inderdaad, je moet nu wel zo geweldig zijn om nog door te kunnen en zelfs dan is de kans nog klein. Er zijn gewoon te veel deelnemers!