Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
holly schreef:Zoals ergens al aangegeven is, is op eenmaal ander maal van alles door elkaar te vinden. Is het geen optie om te zeggen, we nemen een e.a.m voor paarden dingen en een e. a voor niet paarden dingen?
/knip
Daarnaast is het misschien wel handig om wat duidelijker te zijn over, in welk topic nu iets hoort. Zo kom ik vaak overeenkomende dingen tegen op rijtechnisch en uit het zadel.
/knip
Dan heb ik ook het idee dat paardenpraat, vraag maar raak en verslag van de dag veel op elkaar lijken qua inhoud. Is daar ook niet iets mee te doen zodat dat vereenvoudigd word?
SuperPepeijn schreef:lovely had ooit het plan een F.A.Q. te maken. misschien kan dit ook gelijk van de grond komen dan.
Laui! schreef:Cassidy, goed plan, ik pak ze gelijk en ga zo maar eens lekker injecteren *eg*
Dan wil ik even een beginnetje maken met een lijstje boeken waar dan misschien nog een boekbespreking over 'gemaakt' moet worden.
-Aard v/h Paard (die is al veel besproken)
-Horsewhisperer (idem)
-Paardenbenen en Paardentanden
-Ruiters en Rechters (ja toch? Ik ken het nl verder niet, zie het alleen vaak voorbij komen)
Verder kom ik op niet zoveel goede titels, maar andere onderwerpen voor boeken en topics over inrijden/africhten bijvoorbeeld lijkt me ook een goeie
Kleintje schreef:Jullie hebben het hier ook over het feit dat VMR en PP zo dicht bij elkaar ligt. Maar meerdere forums worden niet zo gebruikt als dat waar ze voor bedoeld zijn.
Kijk naar FZ. Daar staan veel vragen over pc's terwijl het toch echt voor forumzaken is. Vragen over pc's zou ik onder algemeen stellen.