Hoe zou je paard eruit zien als hij een mens was?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

RosaGipsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:02

Haha, geweldig topic dit :').

Die van mij zou een stevige, blonde vrouw zijn.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:06

Tweet zou een stevige oude dame met oranje haar zijn die met haar handtas overvallers neermept. Nergens bang voor en lekker kwiek.

Mo zou een prachtige vrouw zijn, maar wel een tikje verlegen. Lang zwart haar met een blanke huid.

Peter is het straatschoffie met pet op die op straathoeken vrouwen zoals Tweet zou beroven.

Denk ik :P
Laatst bijgewerkt door LovingTweety op 20-08-11 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:06

De oudste matrone (schrijf je dat zo?) van een huis van lichte zeden.

De jongste de iet wat mollige oh zo gezellige vriendin van op de hoek :D

Mijn overleden ruin was de grote stoere vent, met veel kracht, recht door zee karakter en een klein hartje voor zijn meisjes.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-11 20:24

LovingTweety schreef:
Tweet zou een stevige oude dame met oranje haar zijn die met haar handtas overvallers neermept.

:D :D :D

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:28

Iemand die weet dat ze leuk is maar er van baalt dat anderen steeds zeggen dat ze leuk is... Snap je hem nog ? ;)

Waarschijnlijk zou ze als mens gaan werken bij de kinderopvang :)

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:33

haha wat een leuk topic,
Pas hadden mijn vriendinnen en ik het erover hoe onze paarden in mensenlijf zouden zijn./
Mijn Rikkie (tinkermerrie) zou een echte hippie zijn die overal lak aan zou hebben en zeer brutaal en ondeugend.
Maar o zo nieuwsgierig naar vreemde toe en een hartje van goud ;)
Paard van vriendin zou een echte luie slungel zijn, onderuit hangend op de bank met een blikje bier in z`n hand en zappend voor de tv, peuk in z`n waffel . Broek half op z`n heupen. :')( kwpn-ruin)
Ander paardje van andere vriendin is weer het tegenovergestelde, tutje die zich zorgen zou maken of haar kapsel nog wel goed zat en er vooral er voor zorgen dat ze geen natte voeten zou krijgen. Een ijdeltuit dus.(quartermerrie)

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:33

Zwarte neger,lomp,doet alles voor eten,een enorm hoog knuffel me gehalte maar zoooooooooo lief,
Dus zo iets?

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door binky op 20-08-11 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Poeky

Re: Hoe zou je paard eruit zien als hij een mens was?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:36

haha, Stella een slanke tiener met prachtig haar, blond, rood en bruin ineen, waar iedereen op jaloers zou zijn. (ik zeker!!) En zo het type dat echt super veel eet en toch niets bijkomt. Niet te vergeten natuurlijk ook ongelooflijke sterallures! :P het meisje waar alle jongens gek van lopen maar perfect weten "she's way out of my league"

Lanou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:38

mijn paard zo een zeurende oude oma zijn. Dan heeft ze leuke bloemen jurken aan en zit zich dood te ergeren aan de jeugd. Maar ze zou zich zelf wel enorm geweldig vinden

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:39

Lanou schreef:
mijn paard zo een zeurende oude oma zijn. Dan heeft ze leuke bloemen jurken aan en zit zich dood te ergeren aan de jeugd. Maar ze zou zich zelf wel enorm geweldig vinden

:D

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:45

Ik heb een new forest merrie die zeker een haantje de voorste word omdat zei eerst gepest werd..slank en prachtig rood haar lichte huid altijd vrolijk en actief.
Me arabier is een afwachtende meid die eerst de kat uit de boom kijkt eerlijk maar een werkelijke rot wijf.
Heb een haflinger die een lazy boy is eentje met blond haar en blauwe ogen, zo een die meisjes niet intreseert thuis komt colatje pak en world of warcraft gaat spelen

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:52

Wat een leuk topic! Die neger met die hamburger :') *proest

Mijn Boris zou een enorme macho zijn, echt zo'n stoere man die zichzelf heel leuk vind
en die vriendin na vriendin afgaat, maar van binnen echt een lieverd is en als je
om hem geeft heel trouw en eerlijk is tegen je. Hij zou eruitzien als een hele grote brede jongen
(ook al is het een Shetlander :+ ) met blond hip haar en een knappe kop (en verleidelijke
ogen).

AfbeeldingAfbeelding
Zoek de verschillen :+

Mijn andere shet Johnny zou echt zo'n jongetje zijn die nog klein is maar wel gaat studeren,
echt zo'n babyface jongetje. Hij zou dan heel hyper zijn en eigenlijk nog lang niet klaar
voor de grote wereld, bijvoorbeeld dat hij nog voetbalplaatjes ruilt ofzo. :P
Hij zou een klein smal jongetje zijn maar wel knap, met bruine krullen.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:03

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

HAHA :+

Carmy81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:06

Whahahahhaa hilarisch !!! Die foto's.... sommige lijken echt op de foto die jullie hebben uitgekozen....

Mijn Anda, zou een Spaanse schone zijn :)
Shakira ofsow !!! whhaahaha

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:13

Hahaha, wat zijn ze leuk!
Die van mij zou een oude(re) man zijn, 'ietwat' te dik, met een grote dosis humor, samen met zijn beste vriend eigenlijk een beetje à la Johnny Kraaijkamp & Rijk de Gooyer

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:15

Stevige, grote uit de klei getrokken man met kolenschoppen als handen en maatje 46 aan zijn voeten. Type ruwe bolster, blanke pit. Dat wil zeggen dat hij er stoer uitziet, maar een hart van goud heeft en heel goed met kinderen is. Tikkie onzeker hier en daar dus wrs in bezit van stoere auto (hij pronkt nu al graag met borsttuig of mentuig :D ). Waarschijnlijk kleuterleraar of pedagogische medewerker of verpleger. Een zorgzaam beroep dus.

en anders die reus uit Harry Potter....

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:28

Mijn merrie zou er als Patricia Paay uitzien. Echt een kaktrutje, die niet weet dat ze geen jonge bloem meer is _O-

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:31

Jauke is echt John Travolta in Grease, vind vooral zichzelf en is er van overtuigd dat de rest van de wereld hem ook geweldig vindt. Hoe meer aandacht hoe beter en daar neemt hij ook echt de tijd voor :))

Afbeelding Afbeelding

Llevado is altijd vrolijk, een echte spring in het veld, zoiets:
Afbeelding
Afbeelding

Hij zou overigens jongensachtig en blond zijn :))

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:31

Dit is erg leuk!

Ons Welshje zou een hoogopgeleid en ietwat truttig ogend dametje zijn, rond de 60, maar met een zeer jeugdige uitstraling, erg slank en strak en keurig net in designerpakjes gestoken, met de haren altijd netjes gekapt, vol in de dure merken make-up en met mooie hakschoentjes aan. Maar wel eentje die stiekem een veel jongere, erg lekkere en vooral beetje foutje jongeman verleidt op een premiere oid.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:33

Afbeelding Afbeelding

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:40

duidelijke overeenkomsten zie ik voorbij komen hahahahaahhahaha

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:43

Mijn meisje zou een zwarte, slanke, knappe dame zijn, met een mooie ronde kont en billen :j en erg sluik haar.
Ze zou een dame met humor zijn die graag entertaint en graag aandacht heeft, maar ze zou best een klein hartje hebben en lief en vriendelijk zijn voor iedereen :j
(tenzij je der echt niet zint, dan zou je een probleem hebben :D )

K_W_P_N_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:43

hahahaha zilfstar _O- zie jij jou paardje echt zo?? :P

Ik zou mijn paard als mens zien als een keurige heer, die altijd de kat uit de boom kijkt, erg op zichzelf is, altijd netjes gekleed, hardwerkend, vooral voor zijn vrouw en altijd klaar staat om zijn dierbaren te helpen. Hij zal er wel heel mooi uitzien, niet macho maar natuurschoon :) en niet te vergeten erg trouw, met een hartje van goud :o

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-11 21:45

Ik zie Zilfstars paard ook zo :o :D

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:46

Gentle zou een Grote neger zijn met kroeshaar, een witte pigmentvlek op zijn voorhoofd en een witte stip op de bovenlip.

ook zou hij 2 witte voeten hebben. En waarschijnlijk homo zijn :+