Wel even op letten dat het daadwerkelijk warm (niet heet!) water is en dat de straal zeker niet te hard staat... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
CGJ12 schreef:De dames hierboven blijkbaar elke dag........
Die maken zo te horen meer mee op een zaterdagmiddag dan ik in 2 jaar.......
CGJ12 schreef:Wist je trouwens dat er in Amerika incidenteel gebruik gemaakt wordt van de "hand methode" om sperma te vangen bij hengsten?
Ik dacht eerst dat het een grapje was, maar dat blijkt niet zo te zijn.
Ik heb speciaal spul voor Miro's koker..ben ff de naam kwijt maar bij de paardendrogist heet het excalibur.
CGJ12 schreef:........ ja en als je goed je best doet kan je zelfs je kop erbij induwen om te kijken hoe schoon het is.![]()
Het wordt steeds gekker,
zo kan ie wel weer.................
!
!
, anders had ik er niet eens aan hoeven beginnen!
) schoon met een handwarm sopje met babyshampoo. Daarna spoel ik net na met schoon water.
, ben ik dinsdag dus ook maar eens op zoek gegaan naar die boon! Je moet hier helemaal extra voorzichtig te werk gaan (dus ajb geen lange nagels, ringen of-wat-dan-ook hebben), omdat je nu echt ín de piemel gaat en niet alleen in de schacht! Je kan de voorhuid best wel een heel stuk oprekken (jeetje, wat een praatje
) en ik kon dat ding er idd zien zitten! Heb het er alleen niet goed uitgekregen; het zat helemaal vast "geplakt" en ik durfde daar nu niet echt te gaan "poeren"
!
!!
:
Supertje"]
[quote="Desiree schreef:tot hoever kun je die slang er in duwen? (sjonge dat moet wel raar staan, wat zullen ze wel niet denken als ze me dat zien doen.)