[WN] Reunie 30-10-2011 Triple-X Reunion Stampede

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

amarilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 16:17

Amarilla zou heel graag haar jeugdliefde Bronco nog eens terug willen zien, en Chico... :D

amarilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 16:26

Afbeelding

NicoleKelos

Re: Reunie Triple-X Amstelveen (Marc Gregoire):mensen gezocht !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 18:24

Wat leuk om Amarilla weer eens terug te zien! Ze ziet er goed uit!

NicoleKelos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 18:56

amarilla schreef:
Amarilla zou heel graag haar jeugdliefde Bronco nog eens terug willen zien, en Chico... :D

hier is een topic over Bronco: [RT-HAW] Quarter ruin @ work

amarilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 21:11

Is er al een datum bekend gemaakt?

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 21:16

*\o/* jaaaaaaaa *\o/*

/3 TRIPLE X REUNION STAMPEDE /3
zondagmiddag 30 oktober 2011
vanaf 13.00 uur

uitnodigingen volgen nog per post.
Iederen kan nog via PB zijn adres doorgeven !!!

Ik vraag een modje om de titel aan te passen!

amarilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 21:19

Helemaal goed! Dat is de laatste dag van de herfstvakantie. Waar wordt het gehouden?

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 21:21

Adres volgt via de uitnodigingen...

Duke

Re: Reunie Triple-X Reunion Stampede 30 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 07:24

[WN-AM] -> [WN-EV]

ElCamino

Re: Reunie 30-10-2011 Triple-X Reunion Stampede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 10:05

thnx Duke!!!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 10:35

De lijst is inmiddels nog veel groter geworden, er zijn nog veel meer mensen bijgekomen en van velen heb ik al de adressen!Ik mis er echter nog een paar:
Ik ben nog op zoek naar de volgende mensen en paarden:

Pim van de pony Gipsy
de eigenaren van Amber, een pensionpaard
Jessica, eigenaresse van Herbie de HaflingerMarianne en Lana, eigenaren van Loekie
Martina, eigenaresse van rose
Betty, eigenaresse van Tex
De eigenaresse van Utah, óók een lespaard wat verkocht is
adres of nummer van ron Drent, de hoefsmid
adres of nummer van Duco, vroegere eigenaar van Cily
Debbie en Willem, richard en Anja...

DJSCommand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 10:29

Afbeelding
Marc & Breeze in 1994/1995

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 10:53

aaahhhhh wat gaaf !!

DJSCommand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 11:03

Breeze nog als "baby" 2 jaar oud..
Hoop dat ze nu net als toen op de foto weer samen zijn <<)

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 12:36

tja....en Nic houdt dan een oogje in het zeil !!!!

joyspeedyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 19:01

Leuk dat jullie een reunie houden .

Wil alleen even corrigeren dat de manege eigendom was van mijn ouders
en werd verhuurd aan eerst Sjaak Marsman en later aan Marc Gregoire daarna nog aan Joost en Sara .

Behalve de later gekomen kantine zij alle opstallen door mijn familie van de grond af aan opgetrokken .
Sommige mensen zie ik nog weleens of heb ik (via via) contact mee .

Ron Drenth woont in ieder geval in Hongarije en is te vinden via FB .

Wens jullie een fijne dag 30 Oktober .

Groet Ilonka (het buurmeisje dochter van de eigenaars )

JohnnyReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 19:19

?????????????? Hoe zit dat nou. Joost en Sara heb ik wel eens gezien. Dat was toen ik op het eind daar langs fietste, informeerde naar lessen en zij vertelden dat ze er mee gingen stoppen.
Maar hier staan toch hele andere verhalen over het opbouwen van die ranch ?

joyspeedyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 19:42

De stallen werden vroeger gebruikt als stalling voor boten en surfplanken .
Op de plaats van de paardenbak waren tuintjes en waar de kantine is komen te
staan lag eerst een woonark .
Toen het met de watersport op de Poel minder werd besloten we een deel van de opstallen
te gaan verhuren .
Sjaak is er als eerste in gekomen en huurde alleen de eerste kap (waren er 3 en een plat deel voor privegebruik)
Sjaak bouwde er 10 paardenboxen en een kleine kantine in (waar Marc later nog in heeft gewoond en als laatste zadelkamer was als ik me het goed herinner)
Ook maakte hij een kleine bak (die later uitgebreid is in de richting waar later door Marc (of Bobcats) de kantine is neergezet. ( na de woonark heeft erg nog een fjordenpaardje gestaan in een paddock)
Later is Sjaak naar Beverwijk vertrokken en kwam Marc erin ... er werd een kap extra verhuurd waar ook weer paardenboxen in werden gebouwd .
De middelste was nog steeds in gebruik als stalling voor surfplanken met een douche en toilet waar later Jan zijn hoefsmederijtje in maakte .
Ik ben daar geboren en getogen en door de scheiding van mijn ouders moest alle grond met opstallen verkocht worden .
Sjaak is er in '89 begonnen en in 2001 is het hele verhaal geeindigd omdat we allemaal moesten vertrekken daar de gemeente Amstelveen eigenaar was geworden van het geheel .
Kan nog veel meer vertellen maar zal het kort houden :) ... Zelf woonde ik in het huis net voor het bruggetje .

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-11 19:53

Jaja...dochter van die *****, sorry Ilonka, we hebben niet zulke leuke ervaringen met je vader!!Kan me genoeg ruzies herinneren waar zelfs de politie bij kwam....en het water afsluiten door je vader...dat iemand iets niet betaalt is niet goed maar onschuldige paarden zonder water zetten gaat wel ver he!Daarbij zeggen we nergens dat het NIET van jullie was. Maar vind je verhaal weinig toevoegen met name omdat we geen leuke ervaringen hebben met je vader ( daar zul jij niets aan kunnen doen maar goed).

En het maakt niks uit of je vader eigenaar van de opstallen en grond was, degene die het pachten of huren runnen in mijn ogen de toko. En het is niet helemaal waar wat je zegt over het opdoeken van de stal, maar dat terzijde.....oude koeien...en niet leuk!

Maar daar is het topic niet voor bedoeld en neem aan dat dát niet je reden van aanmelden op bokt is ?? 8-) Iemand zal je er wel op gewezen hebben "via via"

Enfin, de kaarten zijn verstuurd, en de reactie komen binnen. Ik verzoek iedereen echt even door te geven of je komt en met hoeveel!!!

joyspeedyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 07:08

Hoezo is het niet waar wat ik zeg over het opdoeken van de stal ?
Weet jij beter dan ik wat zich daar allemaal afspeelde ?

Maar zo is het toch altijd gegaan omdat ik de dochter van ben ..... heb zelf nauwelijks contact met mijn ouwe heer !!
Beetje jammer dat je zo kortzichtig bent .
Ik weet beter dan wie dan ook wat er in die 12 jaar ( dat er een manege was ) zich daar heeft afgespeeld dus als ik zou willen kan ik een heleboel toevoegen .
Dat Marc zijn financiele verplichtingen niet na kwam was niet netjes en de enige manier hem zover te krijgen (en dat was idd banketstaaf) was het water afsluiten ,
maar als dat gebeurde was de rekening flink opgelopen en begonnen zijn pensionklanten te klagen zodat hij eindelijk wel betaalde na div. sommaties.
Die ouwe van me en Marc leken kwa karakter als 2 druppels water op elkaar waardoor dat nogal eens botste .... maar wat jij kennelijk niet weet is dat ze
wel 4 handen op een buik waren als er werkelijk stront aan de knikker was .
Zullen we over ruzies en escalaties maar niet beginnen ??

Ben er inderdaad door een oude bekende op gewezen en heb eens even gekeken maar zonder vijandige bedoelingen die ik bij jou wel proef .
Bovendien was het familie bezit van mijn moeder maar jij spreekt alleen over mijn oude heer .
Dat de manege opgedoekt is is omdat de gemeente alles heeft gekocht en we de boel moesten ontruimen

joyspeedyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 07:09

By the way een reunie is toch alleen maar oude koeien .... anders is het geen reunie . ;)

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 09:15

Ach Ilonka....zullen we erover ophouden, ik heb geen zin in dit gezeur...ik ben helemaal niet vijandig maar jij wilt perse "even melden" dat jullie de eigenaar waren....daar gaat het hier helemaal niet om. Waarom meld je je eigenlijk ?? en ja, ik weet idd goed wat er speelde...leuke en minder leuke tijden.
Nogmaals, ik heb geen behoefte aan jullie familie, krijg er gewoon een nare smaak van. sorry, kun jij niks aan doen, veel contact hadden we tenslotte niet met jou!!des te meer met je vader

amarilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 09:55

Nu even een heel ander verhaal...Namelijk over de PAARDEN die er hebben gestaan.
Mijn dun merrie AMARILLA DESCARADA leeft nog steeds en is nu 26. Ze heeft 2 veulens gekregen, eentje op de Triple X,een dun merrie genaamd BONITA FRITZAMARILLA nu 14,en nog een bay hengstje,die bij ons woont, PEPE (RADICAL GOLDENROD) is 11.

Ik overweeg om haar mee te nemen naar de reunie, omdat haar "vriend" BRONCO ook komt <3 .

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 09:58

Strak plan!
Dat wordt leuk, BRONCO erbij, AMARILLA en CHICO....allemaal dik 20+ en gezond!!!

amarilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 10:05

We zijn nog op zoek naar Pim, vroeger de eigenaar van GYPSY. Een kleine witte pony, die hij in een Citroen VAN overal mee naar toe nam. Hij werkte bij Schiphol / Fokker? Gypsy is al opgespoord (hoe oud is die intussen?), maar wie weet bijv. de achternaam van Pim?