gijsenkim schreef:Ik heb het trouwens op mijn motor ook dat ik mijn medeweggebruikers voor geen meter vertrouw.
dat kan ik heel goed begrijpen

gister parkeerde iemand nog een busje in de kont van sjaak

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sprintje"]
[quote="runningkawa schreef:daar zou ik met een onbetrouwbaar paard gewoon niet buiten de bak komen
Ik ben het dus met het stukje eens
Maar dat wisten jullie al
turbotinker"]
[quote="Sprintje"][quote="runningkawa schreef:daar zou ik met een onbetrouwbaar paard gewoon niet buiten de bak komen
Ik ben het dus met het stukje eens
Maar dat wisten jullie al
Mist schreef:Die knol van mij is terug gekomen van de henstenhouder alsof ze een stok heeft ingeslikt, (opnieuw inrijden was sowieso nodig vanwege het energie-overschot) maar nu (vanavond na 3 weken) was ik het helemaal beu. Dressuur is niet een onderdeel dat haar interesse heeft, dus heb ikeen paar strotouwjes als slof aangebonden (rij nooit met slof dus). Wat schetst mijn verbazing, ze kan net zo hard met als zonder, heeft in mijn geval totaal geen zin! een energiek paard hou je ook met slof niet !
Ivm met tijd (ik werk momenteel 10 uur per dag 6dgn per week) dacht ik ze "eventjes" allebei dressuurmatig te rjiden, maar vanwege dat energie overschot is dat totaal niet besteed aan mijn schimmel, ga morgen maar weer een rondje bos (en eventueel daarna een beetje dressuren)
Toch vraag ik me af waaraan het ligt want normaal gesproken kan ik haar toch netjes rijden (al gaat het van haar kant niet van harte)
sjakie schreef:maar zelfs een losse slof vind ik gevaarlijk in het bos. Ik vind het een extra risico om ergens achter te blijven hangen
sjakie schreef:vallen lieve gezinnetjes op de zondag middag ook onder verkeer
want dan ga ik ook weer met slof rijden(soms moet ik een noodstopje maken, omdat het ruiterpad veel beter loopt dan de wandelpaden
)