Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
,

zou wel fantastisch zijn zeg!
Carmy81 schreef:Ik zal jullie zeggen, mijn paard antwoord op vragen door JA te knikken.
Eerst dacht ik dat het toeval was, maar het is ECHT zo.
Vragen als:
Ga je mee? Gaan we rijden? Wil je naar de wei? Wil je een koekje? Ben je braaf vandaag?
Wil je slobber? Hihi bij de laatste vraag praat ze er ook nog bij !!!
Hihihi is echt heel grappig.
Asyaa schreef:Carmy81 schreef:Ik zal jullie zeggen, mijn paard antwoord op vragen door JA te knikken.
Eerst dacht ik dat het toeval was, maar het is ECHT zo.
Vragen als:
Ga je mee? Gaan we rijden? Wil je naar de wei? Wil je een koekje? Ben je braaf vandaag?
Wil je slobber? Hihi bij de laatste vraag praat ze er ook nog bij !!!
Hihihi is echt heel grappig.
Vraag morgen eens op precies dezelfde toon, met precies dezelfde lichaamstaal: 'zullen we frikandellen van je maken?'

)
xxMaxx schreef:SaraSindy schreef:Paarden kunnen je zeker verstaan!
Meestal is het ook de toon, als je heel boos zegt: Schatjee denken ze dat je boos bent, of als je bijvoorbeeld heel lief zegt, stom beest, denken ze dat ze het goed doen
Maar zinnen kunnen ze niet verstaan, maar worden zeker! Hoe kunnen ze anders reageren op stap, draf, galop, of alle woorden die ze bij VD gebruiken?
Dat is bij mijn hond precies hetzelfde. Als ik heel blij en opwindend loop te zeggen: zal ik jou slaan? Zal ik jou is even slaaaaan? Dan gaat ze helemaal kwispelen en wilt ze geaaid worden, hahaha natuurlijk sla ik niet!